Tony pov:
Bylo krátce po snídani a seděli jsme znovu na gauči. Stoupl jsem si. ,,Jdu se vysprchovat" zašeptal jsem mu do ucha. Viděl jsem jak se napjal. Zasmál jsem se mu. Je vážně vtipný. V jedné chvíli vás ojede když ste opilý a v druhé se stydí i když mu oznámíš že jdeš do sprchy. ,, Můžeš jít se mnou" nabídl jsem mu. Přece jen od té doby co jsme přijely jsme ani jeden v koupelně nebyl. No teda aspoň já ne. Nechutný. ,,Tony!" Okřikl mě a začal se červenat. Je roztomilý když se červená. ,,No co?" Ohradil jsem se a zasmál se. ,,Tohle nemůžeš myslet vážně" zamračil se a sklopil pohled. ,,Zlato" usmál jsem se a skočil mu na klín. ,,C-co?" Vykoktal ze sebe. ,,Jsme manželé a navíc měli jsme sex ne?" Uchechtl jsem se a zkřížil ruce za jeho krkem. Roztomile odvracel zrak. Ruměnec se mu táhl přes tváře i nos. ,,T-to bylo" začal vysvětlovat. Zatáhl jsem rukama blíž a přitlačil si ho blíž k sobě. ,, Opovaž se říct že sis se mnou jenom hrál. To se nedělá. Nikdo si nebude hrát s Tony Starkem" zavrčel jsem mu do obličeje. Zmateně mrkal. Tohle mě baví. ,,Tony tak jsem to nemyslel. Já jen nemyslím si že je dobrý nápad sdílet sprchu" vysvětlil mi. Zasmál jsem se. ,, Sdílíme postel dokonce celý dům co je proti tomu nějaká sprcha?" Pustil jsem jeho krk a sedl si rovně. Vážně se v něm nevyznám. Je to s ním jako na houpačce chvíle jste dole a pak zase nahoře. ,,A-asi máš pravdu" souhlasil ale stále se červenal. Vsadím se že je to jeho přirozený obranný mechanismus. ,, Dobře takže deme" usmál jsem se a chytl ho za ruku. Zvedl jsem se z jeho klína a táhl ho do koupelny. Klopýtal za mnou. Tohle bude zábava.
Stáli jsme naproti sobě v koupelně. ,,Notak Rogersi nebo spíš Starku?" Škádlil jsem ho a stáhl si triko. Ihned sklonil pohled. Protočil jsem oči v sloup a stáhl si kalhoty a boxerky. Zalezl sem do sprchového koutu a pustil vodu. Když už jsem měl vodu nastavenou vlezl za mnou Steav. Zase se červenal ale nic neříkal. ,, Vidíš že to de" uchechtl jsem se tiše a vlezl pod vodu. Natáhl jsem ruku a chytl ho. Vytáhl jsem ho k sobě. Sebral jsem s poličky tekuté mýdlo a podal mu ho. ,, Umyješ mi záda?" Zeptal jsem se nevině. ,,Um jasně" kývl. Otočil jsem se k němu zády. Nanesl si na ruce mýdlo a krabičku položil zpět na poličku. Cítil jsem jeho teplé ruce na mých ramenou. Třel mýdlo nahorů a dolů po mých zádech. Ujelo mi zalapání po dechu když zajel rukama na můj krk. Steav rukama cukl dozadu. ,,V pořádku?" Zeptal se zděšeně. Ach on si myslí že my ublížil. Trdlo moje. ,,Je to fantastický" ujistil jsem ho. Vrátil ruce na své místo a pokračoval. Nebyl jsem si jistý zda mě pořád jen myje či masíruje. Ještě chvíli jsem si to užíval a pak jsem se otočil čelem k němu. Sjel jsem ho pohledem dolů a nahorů. Je prostě dokonalý. ,,Am ještě jsem neskončil" řekl tiše. Zasmál jsem se. ,,To může počkat" zašeptal jsem a přitáhl si ho blíž k sobě. Tak jo už vím že tohle budu milovat. Steav ale spanikařil. Pokusil se ode mě odtáhnout ale schodil několik lahviček mýdla a šamponů. ,, Promiň" omluvil se a sehl se aby to posbíral. Uchechtl jsem se a sehl se taky. Za chvíli jsme měli každý pár lahviček. Chtěl jsem se zvednout ale on to asi taky plánoval. Pro naši smůlu jsme se srazili a zase pustili všechny lavičky. ,,Tony! Bože promiň!" Začal se hned omlouvat. Protřel jsem si čelo. ,,Nic se nestalo Steave" zasmál jsem se. Je vážně vtipný ale takhle to dopadnout nemělo. Chtěl ke mě udělat krok ale uklouzl na krabičce. Stihl se chytnout mé ruky a tak jsme spadli oba na zem. ,,Huh" zabručel jsem. Ležel jsem půlkou těla pod ním. Páni je těžký ale je to příjemné. ,,Tony! Bože je mi to líto" začal se zase omlouvat a zvedat se. Bohužel opět uklouzl a spadl zpět. ,,Hej Steave klid" snažil jsem se ho uklidnit. Takhle se od suď nedostaneme. ,, Všechno je dobrý jen se pomalu zvedni" usmál jsem se. Kývl a začal se zvedat. Jen jsem byl volný taky jsem si stoupl. ,, Možná by jsme měli jít" usmál jsem se. Takhle jsem si to vůbec nepředstavoval ale dobře. ,,Jo taky myslím" začervenal se. Sjel jsem pohledem k jeho rozkroku. Ani mě moc nepřekvapila erekce co jsem viděl. Uchechtl jsem se a klekl jsem si. ,,Co děláš?" Začal panikařit. Položil jsem mu ruku na nohu. ,,Klid tohle se nestává jen tak často aby mu vykouřil Tony Stark" uculil jsem se na něj a chytl jeho hřídel do ruky. ,, Tony!" Okřikl mě a udělal několik kroků dozadu. ,,Co je?" Zeptal jsem se opravdu zmateně. ,, Já nemyslím si že jsem" začal. Povzdechl jsem si a stoupl si. ,, Chápu nejsi připravený ale příště se rozhodni zda mě budeš šukat když nejsem při smyslech" zamračil jsem se na něj. Vzal jsem si ručník a odešel pryč. Cestou jsem si vzal oblečení a zamířil do své dílny.
Páni ani jsem nevěřila že napíšu další. Sice je to krátký ale říká se že lepší málo než nic takže doufám že se líbí.
ČTEŠ
Stony Tajná mise
FanfictionPředem se chci omluvit za pravopisné chyby jsem dysgrafik a dyslektik a psaní mi dělá problém. Je to má první publikovány příběh takže je to spíš snažení se o příběh. Snad nevadí. :) [kapitoli nevychází moc pravidelně]