Tony pov:
S restaurace jsme šli rovnou domů. Byl to fajn den. Docela mě zarazilo že si mě maluje ale neberu mu to. Je mi to jedno ať si čmárá co chce. Dokud mě nemaluje úplně nahýho je mi to jedno i když to bych moc rád viděl. ,,Bylo to fajn" vyrušil mě s přemýšlení Steav. Držel jsem ho za ruku. ,,Jo to bylo" užij jsme si to. Možná by jsme měli chodit častěji. Můžeme nikdo nám nebrání. Máme se chovat jako normální pár takže nemůžeme být pořád zalezlý doma. ,, Někdy si to zopakujeme" času je dost. ,,Jo to beru" usmál se. Ještě aby ne. Sáhl jsem si do kapsy a vytáhl klíče. ,,Hodili by se nám dvoje" oznámil. Odemkl jsem. ,,Dvoje co?" Co zase myslí? Dva baráky? Ne to asi ne při jeho skromnosti. ,, Dvoje klíče" vysvětlil. Položil jsem tašku na gauč. ,,Můžu je dát udělat ale na co?" Stejně všude chodíme spolu a když de běhat a že byl jen jednou tak s ním nejdu. V takovou hodinu by mě ven nedostal. Pořád nechápu jak může tak brzo vstávat a ještě jít běhat. ,, Na co asi? Pro mě a pro tebe" zasmál se. ,,Stejně chodíme všude spolu" pokročil jsme rameny a došel si do kuchyně pro skleničku do které sem hned nalil whisky. ,, Takže se mnou zítra půjdeš běhat" spíš oznámil než aby se ptal. Koukl jsem na něj. ,, To ani nápad!" Křikl jsme na něj. To by byla má smrt! Nikdy v životě jsem tak brzo jako on nevztával a nehodlám nic měnit. ,,Ale notak akorát ti to prospěje" zasmála se. Došel jsem až k němu. ,, Tím chceš říct co?" Napil jsme se. Jsem snad tlustý? Na to ani myslet nemůže! ,,No řekněme že máš kondičku horší než ostatní" usmál se. Abych v tom udělal trochu pořádek. Super voják se sérem Thor bůh Clint a Nathasha vycvičení zabijáci Bruce zelenající monstrum a já? Jen člověk tak co čeká. ,, Jsem průměrný vy ste nadprůměrný" tohle uznám moc rád. ,,Tak bys se mnou mohl jít běhat" uculil se. Už jsem říkal jak mu sluší úsměv? Na to bych mohl koukat pořád. ,,Nejdu konečný slovo" mě s postele nevytáhne a hold ne abych šel běhat. Jo možná bych šel ale ne v sedm nebo kdy to proboha chodí běhat. ,,Co ti na tom vadí?" Zeptal se a přešel do kuchyně. ,,Ta hodina" odpověděl sem mu upřímně a sledoval jak začal připravovat večeři. ,,Tak v osm" houkl na mě přes rameno. ,, Pořád brzo" zakroutil jsem hlavou. Asi to nechápe. ,,A v kolik by to bylo v hodný?" Zasmál se. Zamyslím se. Nikdy? Jo to by vyhovovalo. ,,Nikdy nechce se mi jít běhat" zabručel jsem. Ještě být zahanbený supervojákem to tak. ,,Tak jak chceš bude po tvém" povzdechl si. No jo no rači to vzdá. ,,Nepodívala se na nějaký film?" Zeptal sem se. ,, Dobře na jaký?" Došel ke mě. Přesedli jsme si oba na gauč. ,,Nějaký horor třeba" navrhl jsem. Trochu se ošil ale nekomentoval to. Vybral jsem film a pustil ho.
Jak jsem se moje přesvědčit statečný a nebojácný kapitán Amerika se bál! Ano bál se ale vypadal že to nechce dát nijak na jevo. Možná jsem měl vybrat něco snazšího než Host. Přisedl sem si k němu blíž. Čekal jsem že mě zaregistrujte a odsune se ale ne. Oči přilepené na obrazovce. Přehodil sem mu ruku okolo ramen a přitáhl si ho blíž na hruď. ,,Tony co děláš?" Vyhrkl ze sebe. ,, Kapitán má strach" uchechtl jsem se. Pevně jsem si ho držel u těla i když vím že by se mi dokázal vytrhnout ale asi nechce. Hádám. ,, Nebojím jen nemám tihle filmy rád" zamručel. Krásná výmluvu zlato. ,, Příště vybíráš ty" usmál jsem se a přesedl si do pohodlnější polohy. ,,Celou dobu budeš tvrdit jak to byl hrozný výběr" uchechtl se. Ach má pravdu to bych udělal. ,,Jo to možná ale když vybereš něco s doby po ledu" navrhl jsem. Na černobílé filmy s ním koukat nebudu jako to že nepůjde běhat. ,,Žádné neznám" zamumlal tiše. Ani se nedivím to je pořád nějaká mise cvičení a nemá čas na sebe. ,, Jurský Park?" Zeptala jsem se. ,,Ne" zakroutil hlavou. ,,Harry Potter? Rychle a zběsile? Pán prstenů" když mi nepotvrdil ještě několik návrhů rozhodl jsem co budeme dělat. ,, Dobře dobře tak to máme dost práce" usmál jsem se a sáhl po ovladači. ,,Horory tě neberou tak co třeba ten pán prstenů?" Zeptal jsem se a zatím vypl film. ,, Zní to dobře" pokročil rameny a vytrhl se z mého držení. Projela mnou lítost a zima nad náhlou ztrátou tělesného tepla. ,,Tak dobře" pustil jsme tedy první díl. Došel si ještě pro whisky a plně se ponořili do filmu.
Po skončení filmu jsem se protáhl. ,,Tak co na to říkáš?" Zeptal jsem se. Stále koukal na televizi trochu zkoumaným pohledem. ,, Přijde mi to trochu divné proč by někdo vyráběl takový prsten? A jak?" Otočil se na mě. Zasmála jsem se a prohrábl si vlasy. ,, Koukneme se na dvojku ok? Třeba pochopíš něco víc" navrhl jsem nakonec. ,,Je už pozdě měli by jsme jít spát" protestoval. Co by se stalo kdyby jednou kapitán porušil pravidla? Nevíte? Vůbec nic jen Steav by s toho byl špatný. ,, Tady nás nikdo nevidí Steave jednou něco porušit můžeš ne?" Zamračil jsem se. ,, Dobrá" povzdechla si. Vítězně jsem se usmál a pustil dvojku. V půlce příběhu jsem chtěl zase cítit to teplo. Sedl jsem si blíž a položil si hlavu na jeho hruď. Napnul se. ,,Co zase vymyslíš? Nemůžeš sedět normálně?" Ptal se rychle. ,,Ale notak prostě se koukej na film a možná mě můžeš držet" usmál jsem se a přitáhl si jeho ruku přes bok. ,, Nikdy jsem netušil že Tony Stark bude mazlící typ" zasmál se. ,, Pšššš koukám se" utišil jsem ho i když jsem neměl v plánu se dívat. Teplo a pocit bezpečí mě uklidňovalo a uvolňovalo celé mé tělo. Steav měl kůži značně teplejší myslel bych si že má horečku ale podle jeho spisu se S.H.I.E.L.D.u je normální teplota jeho těla vyšší. Možná to má nějaký výhody to nevím. Nakonec jsem usl uprostřed třetího dílu ke kterému jsem ho ještě přemluvil.
ČTEŠ
Stony Tajná mise
FanfictionPředem se chci omluvit za pravopisné chyby jsem dysgrafik a dyslektik a psaní mi dělá problém. Je to má první publikovány příběh takže je to spíš snažení se o příběh. Snad nevadí. :) [kapitoli nevychází moc pravidelně]