Dicle Lucas'a odasını gösterdikten sonra kendisini çağıran babasının yanına gitti. Dicle bu konuşmanın zorlu geçeceğini anlayıp kendini hazırlamıştı.
Kıraç: Dicle'cim neler oluyor artık anlatmak ister misin?
Dicle: tabii ki sen sor ben anlatayım.
Kıraç: Lucas desem mesela?
Dicle: Lucas'la Paris'te tanıştık. Onun orada bir ajansı var. Yaklaşık 1,5 yıldır sevgiliyiz. Lucas'ın babası Türk ama Lucas'ın Türkiye'de yaşama fırsatı olmamış hiç uzun zamandır bunu istiyordu, benim de burayı ailemi arkadaşlarımı çok özlemem üzerine EGO'yu aldık.
Kıraç: Niye bize haber vermedin?
Dicle: zaten 3gün önce kesinleşti toplanmak burda ev ayarlamak oradaki işleri ortaklarımıza devretmek falan zamanımız yoktu biraz da sürpriz olsun istedik.
Kıraç: Peki, benim senin sevgilin olduğundan hatta 1,5 yıldır birlikte olduğunuzdan haberim yok
Dicle: Öyle olsaydı ne benim ne de senin için rahat ederdi. Yüz yüze tanışırsan belki daha çok seversin diye. Bir de güvenemedim yani fazla hızlı yaşanıyor her şey onlarda.
K:Dicle bak güven çok önemli eğer istediği gibi gitmeyen şeyler olursa katlanmana gerek yok bunlara. Ben her zaman, ne olursa olsun senin yanındayım.
Dicle teşekkür eder sonrasında sarılıp Kıraç'ın yanından ayrılır. Lucasla bir süreliğine ortak kullanacakları odaya geçer. Ve sosyal medyaya girdiğinde bu haberle karşılaşır.
ŞOK ŞOK ŞOK Ece Altın yazıyor ŞOK ŞOK ŞOK
Yaklaşık 2 sene önce Barış Havaş'la ayrılan menajer Dicle Ertem bugün erkek arkadaşıyla Ego ajansın önünde el ele görüntülendi. Dicle Ertem'in Ego ajansı satın aldığı haberini aldık. Dicle Ertem'in geçtiğimiz 2 yılda Paris'te bir ajansta ortak olduğunu da öğrenmiştik. Ancak Dicle Ertem'in erkek arkadaşının kim olduğu hala gizemini koruyor.
D: Lucas paparazzis took our photos and wrote news about us. They wrote about my turn to Turkey and they can't find who are you.
L: really, that's good. I hate being on first page, because of the stupid girl who Serve our photos to all magazines all eyes where on us, and it was enough.
Dicle: Yeah it is good but I should post our photo to my Instagram account. They
wanna know something about you.
Lucas: If you think this is the best way to explain our relationship post whatever you want.
Dicle dışardan görünmediklerine emin olduğu bir noktaya Lucas'ı çekti ve parmak ucuna kalkıp sevgilisinin dudaklarına uzun bir öpücük bıraktı. Bu Lucas'a yetmemiş olacak ki kızı kör noktadaki bir duvara yaslayıp tatlı tatlı öpmeye başladı. Kız ajansta olduklarını tekrar hatırlamış olmalı zar zor sevgilisinden ayrılıp en hot ses tonuyla konuştu
Dicle : Babe I know you love me a lot but ve are at the agent. We can't kiss here more.
Lucas: maybe at home?
Dicle : It is one of the most brilliant ideas that I ever heard.
Lucas kızdan koparmamış olacak ki kıza tatlı bir öpücük kondurup kalıcı olarak kalmaları için güzel bir ev bakmaya başladı.
Dicle'nin paylaştığı fotoğrafOnce Upon a time in Paris
O sırada Barış ve Aydın
A: Olum haberleri gördün mü?
B: hangi haberleri?
A: Dicle EGO'yu almış sevgilisiyle birlikte
B: abi ben o görüntünün gerçeğini de gördüm.
A:ne diyorsun sen?
B: Bugün Ceyda'nın yanına gitmiştim ya orda sevgilisiyle el ele girdi içeri çocuk yabancıymış anlamıyor bizi İngilizce konuşuyorlar birlikte. Abi ben hala aşığım ona. 2yıl sonra ilk kez gördüm hala aynı his hiç değişmedi. Ama onun bakışları artık duygusuzdu.
A: Barış yaa. Aşıksın kıza ayrıldın mal gibi. Unut diyorum o da yok.
( seni dert etmeler )
B: abi biliyorum ya ama onlar birbirlerine o kadar güzel o kadar aşık bakıyorlar ki ben Dicle'ye bana dön diyemem. O kendini toplamış hayatını düzene sokmuşken bunu ona yapamam ben onun kafasını karıştıramam. Hayatını alt üst edemem. Onu tekrar mutsuz edemem ben.
A: istersen sen bir süre git buralardan diyeceğim ama setin var gidemezsin de
B: Tamam abi neyse odamdayım ben. Ezber yapacağım.
Barış odasına gidip kapıyı kilitledi ardından komidinin çekmecesindeki kutuyu aldı yatağının üstüne oturup Dicle'yle olan fotoğraflarına bakmaya başlar. Gözlerinin dolduğunu anlayıp odasındaki balkona çıktı. Müzik listesinin shuffle butonuna basıp ilk çıkan şarkıyı dinlemeye başladı. Barış her zaman sadece şarkının ritmini dinlemeyi sanatçıya saygısızlık olarak görürdü. Sözler hep bir anlam ifade etmek içindir derdi. Çıkan şarkılarda da önce sözleri dinlerdi. Bu sefer çıkan şarkı içinde bulunduğu durum için fazla anlamlıydı.Nerdesin... sevgilim...
Söyle nerdesin bal
(Duman-bal)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİCBAR|bana geri dön
RomanceYeni bir başlangıç yapmak için geç olmadığına inanmak isteyen bir genç adam ve çoktan geçmişi kapatan bir genç kız DİCLE VE BARIŞ