Aile yemeği

159 9 0
                                    

Hala Lucas'la olması sıkıcı farkındayım ama birkaç bölüm sonra en güzel şekilde Lucas tan kurtuluyoruz rahat olun o bölümleri hızlı hızlı atarım gibi
.2gün geç attım ama gerçekten hazır bölüm duruyordu benim hiç editleyip atasım gelmedi resmen bilemiyorum nedenini. Seviliyorsunuzzzzz.

İş çıkışı EGO ajansta
D:Lucas we're done with today's work let's go to the home
Lucas: that's good. Can we talk with your dad and invite him to the dinner?
D: Of course we can but shouldn't we have to unpack our stuff?
L: you're right we should. Let's go out for dinner and ask him  to join us?
D: I like this. Come with me. Let's ask him.
Kıraç tam eşyalarını alıp odadan çıkmak için hazırlanırken Dicle ve Lucas odaya girdiler
K: Aaaa çıkıyor musunuz?
D: Evet baba yemeğe gidiyoruz bize katılır mısın? Tabii müsaitsen? Ben çok özlediğim de seni.
K:Ben şimdi rahatsızlık vermeyeyim. Siz baş başa gidin gezin bol bol.
L:No dijlee's baba you should come.
Dicle alttan alttan güler bu cümleye. Kıraç durumu fark edip teklifi kabul eder.
D: Boğaz'ın oradaki restoran hala iyi mi?oraya gidelim diyorum.
K: iyi fikir orası hala çok iyi yemek yapıyor.
Dicle ve Lucas kiraladıkları arabaya bindiler Kıraç ise kendi arabasıyla Dicle'nin  bahsettiği restorana gidiyorlardı.
Dicle ve Lucas gergindiler özellikle Lucas, Dicle sabah babasıyla olan konuşmadan sonra bir nebze rahatlamış olsa da Lucas hala daha gergindi ilk defa bir kız arkadaşının babasıyla yemek yiyecekti ve bu adam aynı zamanda çalışanıydı da. Lucas elini sık sık araba kullanan sevgilisinin elinin üstüne koyuyor, bacağında gezdiriyordu. Dicle ise böyle güç aldığını kendini daha rahat, güvenli bir noktada hissettiğini düşündüğü için sevgiline hiçbir şey demiyor kendini rahat hissetmesi için elinden geleni yapıyor babası hakkında ona bilgi veriyordu. Ama bu yine de bacağında gezen parmaklardan etkilenmediği anlamına gelmiyordu. Aslında  Lucas'ın gergin oluşunu anlayabiliyordu. İlk defa yaşamak için geldiği bir ülkede, ilk günden sevgilisinin babası ile tanışmak muhtemelen her erkek için stresli bir durumdu. Restorana geldiklerinde arabadan inmeden önce Lucas'ın dudaklarına uzun ve sevgi dolu bir öpücük bıraktı ve onu her şeyden daha çok sevdiğini söyledi bu Lucas'ı daha mutlu edecek ve özgüvenini yükseltecek olmalı ki yemek gayet iyi geçti ve genç çift restoran çıkışı magazine güzel bir röportaj verdiler

Bir kesit
M:Dicle hanım merhaba sizi uzun zamandır hiç görmemiş yurt dışında olduğunuz haberlerini almıştık bu dönüşün nedeni nedir? Ayrıca babanız ve erkek arkadaşınızı tanıştırdınız galiba? Güzel bir aile yemeği miydi bu?
D:merhabalar arkadaşlar teşekkürler çok iyiyiz. Evet olayları zaten biliyorsunuz yurt dışında farklı ve yeni bir başlangıç yapmak istedim. Ayrıca bu başlangıcın yeni bir aşka sebep olması çok özel bir şey. Dönüş nedenim erkek arkadaşımın Türkiye'de yaşamayı deneyimlenmek istemesi ve ego ajansın yabancı birinin eline geçmesini önlemek. Evet babam ve erkek arkadaşım tanıştı. Ama bu yemek ilk tanışmaları değil. Güzel bir yemekti. Teşekkürler.
M: Dicle hanım son olarak erkek arkadaşınızın kim olduğunu öğrenebilir miyiz?
D: belki daha sonra

Ve Dicle gülümseyerek sevgilisinin hali hazırda beklediği arabaya geçti.

Lucas ve Dicle eve girerler Lucas Dicle'yi duvara yaslayarak öpmeye başladı . Sevgilisinden karşılık almak onun hep daha fazlasını istemesini sağlıyordu. Lucas yavaş yavaş kızı yatak odasına çekmeye çalışırken sevgilisinin bu hareketini fark eden kız yavaşça sevgilisinden ayrıldı. Sorgulayan ve ne olduğunu anlamaya çalışan Lucas Dicle'ye "what happened" diye sordu.
D: can we stop? I have to tell something. It is important. For me.
L: of course. Come let's sit.
D: Lucas you don't know why I moved to the Paris right?
L: In fact I know something but I don't know are they true or not.
D: really what you know?
L: you were in a relationship with a actor guy. And you broke up. This is all what I know.
D: Why didn't you tell me you knew that?
L: these are old issues. And I think these are a bit displeasing things. Your past is not important for me. I care our future.
D:   His name is Barış. Today I saw him at the agent. But I don't have any feelings to him.Really
L: I am very happy. It means a lot to me that you tell me these things.
D: thank you. Really thank you. Deciding to make talk  was very hard for me. I want to thank your every cell for making this conversation easier for me.

Dicle içi rahatlamış bir şekilde sevgilisinin boynuna tatlı bir öpücük kondurur ve çok yorgun olduğunu sevgilisine sarılarak uyumak istediğini fısıldadı. Bunun üzerine Lucas kızı kucağına alıp yatak odasına taşır yatağın üstüne koyar ve pijama verir. Sonra kendi üstünü de değiştirip sevgilisinin yanında yerini aldı. Sevgilisinin yanında olduğunu hisseden kız kendini huzur dolu bir uykunun kollarına bırakır.

DİCBAR|bana geri dön Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin