Sabah Dicle erkenden kalkıp bahçeye kahvaltı hazırlamaya gitti. Uzun zaman sonra birlikte yaptıkları ilk kahvaltı özel olsun istemişti bu sırada Barış'ın kabus gördüğünden haberi yoktu tabi.
B: Dicle... Gitme... Bırakma beni... Korkuyorum sensiz.. Dicle...
Kalkıp Dicle'yi etrafta göremediği için duvarın kenarına çömelmiş ağlamaya başlamıştı. Dicle içeriden gelen sesleri duyup yatak odasına doğru ilerledi. Duvarın kenarında ismini sayıklayarak ağlayan sevgilisini görüp onu sakinleştirmeye çalışılmaya başlamıştı bile.
D: Barış ben burdayım. Bak geldim yanındayım senin bırakmayacağım da
B: Dicle... Gitme... Bırakma beni... Korkuyorum sensiz.. Dicle...
D: kaldır kafanı bana bak burdayım ben tamam? Hadi gel bir suyun altına girelim. Gel
Barış sanki bir kabustan uyanmış gibi sıçradı.
B: Gitmemişsin... Burdasın.
D: Gitmedim, burdayım seninleyim. Birlikteyiz biz artık. Korkma.
Barış'ın eli yavaşça Dicle'nin saçlarına uzandı. Oradan da beline, kızı tutup kendine çekti ve dudaklarını hiç kopmak istemezmişçesine öpmeye başladı.
D:Özlemişim.
B:Ben deDicle yavaşça sevgilisini kaldırıp duşa götürdü
Dicle suyu açıp Barış'ın üstüne tuttu.
İkili bir süre sonra giyinip Diclemin hazırladığı masaya yerleştiler.
Dicle olanları daha yeni yeni sindirmeye başlamıştı ki bu düşünceli yüz ifadesinden de belliydi.
B:Ne düşünüyorsun?
D:Her şey o kadar güzel ama bir o kadar da karmaşık ki. Çevremiz, basın, fanların...
Bir şekilde yakalanacağız, gerildim biraz.
B:Bir süre kaçalım buralardan. Ne olabilir ki?
D:Nasıl yani?
B:Paris'te hala bir ajansın yok mu? Oradaki işlerimi halletmem lazım dersin. Ben de dil eğitimi falan derim. İngiltere'de sanarlar beni.
D:Benim orada evim var ama tanınıyorum. Orada menajerler de çok popüler. Ama ne olabilir ki?
D:Kabul gidelim bence.
B: biliyor musun sana ilk geldiğinde söylememiştim ama aksanın kaymıştı. Çok tatlıydı ama.
D:kimse söylememişti şimdiye kadar.
D:Ama Gidersek eğer tekrar kayacak muhtemelen.
B:Gidiyoruz o zaman
D:Gidiyoruz
Dicle'nin telefonu çalmaya başlar
D:Bebeğim benim ajansa gitmem lazım . unuttum ben onu.
B:zorunda mısın?
D:dikkat çekmek istemiyorum zaten gideceğiz. İşleri ayarlamam lazım.
B: Doğru gideceğiz. Tamam bebeğim ben burdayım. Çıkışta gel ama lütfen.
D:olurrr gelirim. Havuza da gireriz belki?
B:Büyük bir zevkle.
D:hemen çıkmam lazım benim.
D:Nerde benim ayakkabılarım?
B:Tabi ki de çık tatlım ama bu üstündekilerde çıkma bence
B:yani benimleyken olur da ajans için pek uygun değil gibi.
D: ayyy evet ben hala tişörtleyim di mi?
B:evet ama çok güzel
D: eyvah benim kıyafetim yok burda ne yapacağım ben? Eve uğrarsam çok gecikirim.
B: aslında var.
D: Nasıl var?
B:bizim yatak odasında, giyinme odasının yanında küçük bir oda var. Bana seni hatırlatan şeyler var orada. Güzel bir takım görmüştüm içinde sen olmalıymışsın gibi geldi. Onu giyer misin bugün?
D: Giyerim tabi ki de giyerim. Ve o odayı görmeyi çok isterim. Yani eğer izin verirsen?
B:Akşam geldiğinde birlikte gireriz o zaman. İçinde sana anlatmak istediğim şeyler var.
D:Peki bana o takımı getirebilir misin. Daha da gecikmeyeyim.
B: gel benle
Barış Dicle'nin elinden tutup giyinme odasına götürdü orada askıdan çıkardığı bir takımı Dicle'ye verdi. Ve giyinmesini bekledi.D: Barış bunlar çok güzel. Gerçekten
B:beğenmene sevindim.
D: beğenmek mi? Bayıldım resmen. Ama akşam bu konuyu ve sabahki olayı konuşacağız.
D: şuan çıkmam gerek o yüzden baybay.
B:hop dur nereye
Barış kızı kendine çekip dudaklarına uzun bir süre takılı kaldı, kızdan kopabildiğinde ise bu sefer kızın aklı karışmıştı.
D: Gitmek zorunda olmasam tüm gün tek yapmak istediğim şey dudaklarında olmak ama gitmem lazım.
D: zorlaştırma lütfen...
B:Tamam Dicle'm
Dicle tam çıkmak için arkasını dönmüştü ki Barış'ın cümlesini duydu ve Barışın dudaklarına kapandı. Kısa ama etkili bu öpücükten sonra koşarak evden çıktı.Ajansta
K:Dicle çok geç geldin sen gecikmezdin hiç sorun mu var?
D:yok yok Paris'teki işlerle ilgili gitmem gerekecek gibi gözüküyor da. Toplantı yaptık oradaki ekiple
K:Dicle iyi misin?
K:Sabah geldiğimde araban buradaydı. Nasıl eve gittin sen. Ve daha da önemlisi eve mi gittin?
D:eve gitmedim. İkincisi de dün kendimi araba sürecek kadar iyi hissetmedim ve taksi tuttum.
K: Dicle sen benim kızımsın benimle her şeyi konuşabilirsin. Nerde kalıyorsun sen?
D:henüz tam bir evim yok otelde çoğunlukla bazen de ajansta. Yani geldiğimde bir evim vardı ama Lucas gidince orda kalmak istemedim yenisini bulana kadar da otele yerleştim.
K:neden bana anlatmadın?
D:yani hallettim gibi zaten Paris'e gitmem gerekecek muhtemelen orada evim var orada kalırım.
K:Dicle iyi misin sen bak son birkaç haftadır çok çalışıyorsun ama kafan dağınık.Sen hiç işe geç kalmazsın işe 3 saat geç geliyorsun. Evin yok. Neler oluyor Dicle?
D: Yok bir şey. Otelde kalıyorum, evet kafam dağınık Paris'teki işlerden dolayı ve iyiyim. Hadi öptüm seni
Dicle hızlıca babasının odasından dışarı çıkarken babasının yalan söylediğini anlamamasını umuyordu.
Odasına geçti ve telefonuna baktı Barış'tan mesaj gelmişti.
B•Umarım çok geç kalmamışsındır
B•Ha bir de
B•sana aşığım
D•babam sorguya çekti biraz ne yalan söyleyeyim şaşırdım
B•anladı mı bizi
D•sanmıyorum. Birinin olduğunu belki anlamıştır. Ama tekrar seninle beraber olacağımı düşünmemiştir muhtemelen.
D: Barış çok mutluyum tekrar sana sarılmak, öpmek. Özlemişim
D•sırıtarak yürüyeceğim diye o kadar korkuyorum ki.
B•ben de sevgilim
B•havuzu hazırlatıyorum. Çıkışta bikini getirmeyi unutma. Ya da unut bana fark etmez
D•Manyak sevgilim benim
B•Dicle bir de şey var abimle Meral'den saklayamayız bu ilişkiyi bence sadece onlara söyleyelim. Sonuçta onlarla konuşacağız gidince de
D•haklısın sevgilim meral'le aydın'a söyleyelim bence.
D•şimdi gitmem lazım ama seni çok seviyorum.
Dicle öğlene kadar işlerle ilgilendikten sonra öğlen yemeği için meral'le buluşur.
D:meral sana anlatmam gereken çok önemli bir şey var ama sakın çıldırma lütfen.
M:ayyy kesin aşık oldun kim?
D:yani yeni fark ettim diyelim
M:Dicle lafı dolandırma da söyle hadi kim?
D:Barış
M:Barış
D:Barış. Barış havas
M:neeeeee oha
D:tek bilen sensin ona göre
M:eee nasıl oldu bu?
D: Ben ilk geldiğimde Barış menajerim olur musun demişti bizim Lucas'la ayrıldığımız gün. Bana hala aşık olduğunu ara vermenin çok kötü bir fikir olduğunu bana sınırsız süre vereceğini falan söylemişti.
Meral ben ona çok aşığım yani gerçekten
Dün karar verdim konuşmaya. Akşam herkes çıkınca onu ajansa çağırdım tekrar deneyelim diye sonra gece ona gittik üstümdekileri de o seçmiş bir gün gelir de giyerim diye
M:bir dakika siz gece Barış'taydınız sen sabah üstünü değiştirdin. Dicleeee? Siz
D:Hayır hayır hayır sakın onu düşünme. Hayır uyuduk sadece uyuduk. Sabah duş alınca aynı kıyafetlerle işe gitmeyeyim diye barıştan aldım.
M:Çok mutlu oldum yani sizin ayrılmanız hataydı zaten.
D:sen ve aydın bileceksiniz sadece. Ve biz Paris'e gidiyoruz.
M:tatile mi
D:tam olarak öyle değil. Yani burada rahat rahat gezemiyoruz. Her yer magazin kaynıyor. Şimdi tekrar birlikteyiz desek türlü türlü şeyler yazacaklar gerek yok. Aşkımızı istediğimiz gibi yaşayamayacağız.
M:Kaçıyorsunuz yani?
D:yani
M: o zaman siz gitmeden 4lü bir kutlama yapalım hem size kısa süreli bir veda gibi de olur.
M:ne zaman gidiyorsunuz peki.
D:çok güzel olur hem özledim dörtlüyü. ilk fırsatta 3-4güne belki bir haftaya da gideriz muhtemelen
D:eee senin işler nasıl gidiyor ?
.
.
.
D:anladım ya çok kötü olmuş o zaman ben senden bir şey istesem yani iş gibi de aslında
M:nasıl bir şey tatlım
D:ben sürekli Paris'e gidip geleceğim burda da çok güvenebileceğim birine ihtiyacım var, ajans kendi kendine de dönüyor ama önemli olaylardan fırsatlardan ve her şeyden haberim olsun istiyorum. Benim buradaki her şeyim olmanı istiyorum.
M:yani çok güzel bir anda teklif ettin yani tabii ki de olur.
D:o zaman kaos entrika ve şöhretlerin hayatına yani EGO ajansa tekrardan hoş geldin
.
.
.M:sen o zaman barışla konuş ilk boşluğunuzu haber verin bana
Dicle Meralle güzel bir öğle yemeğinin ardından zorlu ya geçip kendine kıyafet ve bikini alışverişi yaptı.Selammm nasılsınız ben geldim yine bir şeyler oldu bölümde? Korktuğunuz gibi bir şey olmadı neyse ki ama Barış'ın böyle uyanması bize gelecekte sorun yaratır mı ne dersiniz? Ayrıca ikilimiz Paris yolcusu bir süre orada tutkunun doruklarını yaşasınlar bakalım sonra neler olacak? Ve Meral'i ajansa aldık hem de üst düzey bir yönetici olarak. Böylece onun için de biri var aklımda kişiyi tahmin edersiniz probably. Neyse canlarım I LOVE YOU SO MUCH
✨Alissa ✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİCBAR|bana geri dön
RomanceYeni bir başlangıç yapmak için geç olmadığına inanmak isteyen bir genç adam ve çoktan geçmişi kapatan bir genç kız DİCLE VE BARIŞ