Amore mio

205 8 19
                                    

Bu bölümden sonra beklediğimiz kısım başlıyor... İyi okumalarrr...

Ertesi sabah Dicle telefonun bildirim sesiyle uyandı. Bildirimler Lucas'ın telefonuna geliyordu. Dicle kalkıp telefona baktığında mesajlar "amore mio" diye kayıtlı birinden gelmişti. "Amore mio"nun İtalyanca aşkım demek olduğunu biliyordu. Dicle kendi numarasının LOVE diye kayıtlı olduğunu bildiğinden bu durum ona çok tuhaf gelmişti. Mesaj bildirimini büyütüp mesajı okudu. Sonra da tüm sohbeti ... Mesaj bir kadından gelmişti ve Lucas'a ne zaman Londra'ya döneceğini kızının ve kendisinin onu çok özlediğini yazıyordu. Dicle'yi daha da sinirlendiren şey kadının Dicle ile olan ilişkisini bilmesiydi. Dicle yargısız infaz yapmaması gerektiğini biliyordu ama bunun affedilecek bir yanı yoktu, kalktı üzerini değiştirdi makyaj yaptı, Giyinme odasındaki dolaptan Lucas'ın eşyalarını çıkarttı bavula doldurdu, Ece'ye konuşup çekimi ve röportajı iptal ettirdi, zararlarını karşılayacağını söyledi. Arkasından ajansın hisse devir sözleşmesini hazırladı.Bir süre sonra Lucas kalktı, salona geldi Dicle oturması için işaret etti ev salondaki L koltuğa oturdu. Dicle söze girdi.

D: I saw your conversation with a women, she called you darling and asks when you'll turn back London, you saved her as "amore mio" in Italian .Really? you thought I don't know what is "amore mio "this means my love. I know Lucas Boran Maxime . I think everything is very clear. You cheated me.

Lucas tam konuşacakken Dicle onu durdurdu.

D: You don't have to explain something to me. Can you pack your stuff and sell agent to me. make a favor for me and be a good daddy. Because you know I grew up with no dad and it's one of the worst thing for a girl. Do you want me to buy a plane ticket for you. To where? Maybe Paris oww No of course Not I think London can be the best destination for you .

L: Please don't do that to me.

D: what should I do. Should I appreciate you?

Dicle'nin aşırı sakin olması Lucas'ın iyice korkmasına neden olmuştu.

L: I am sorry

D:what sorry? You cheated me you said you have network in London for business. I trusted you, I trusted you after a big break up. You said it was his mistake . You said your past is not important for you. I am not sure am I important about you. Now sign this stuff and leave me alone, PLEASE!

L: I won't

D:Boran Lucas Maxime sign these stuff and leave

Lucas daha fazla bu şehirde yapabileceği bir şey olmadığından sözleşmeyi imzalayıp bıraktı
Sözleşmeyi alıp hızlıca evden çıkan Dicle'nin arkasından Lucas da yatak odasına çıktı eşyalarının bulunduğu çantayı alıp pasaportuyla birlikte evin kapısını çekip çıktı.
Dicle ajansa gelip masasına oturdu Instagram hesabındaki eski fotoğrafları sildi o sırada toplantı masasında herkes toplanmıştı. Berk gelip kendisine herkesin onu beklediğini haber verince aşağıya indi.

D:bugün kim ne yapıyor?
K:ben Ayça ile görüşme yapacağım sonra da yeni senaryoları okumam lazım.
Ç:Selin şekerci ile öğle yemeğim var sonra İbrahim Selim ile bir iş üzerinde görüşüceğin ve senaryolar var.
D:Peridecim sen ne yapıyorsun
P:bir reklam anlaşması var onunla ilgileneceğim tatlım.
D:bu arada söylemem gerekiyor Lucas  Boran Maxime artık ajansımızın ortağı değil, tüm hisseler bende
K:niye ki.
D:öyle olması gerekti.
D: toplantı bitmiştir herkese kolay gelsin.

K: Dicle bir gelir misin?
D:efendim
K: Ne olduğunu bana anlatacak mısın?
D: aldatıyormuş beni ayrıldık. Bu kadar hisseleri de aldım. Sorun yok.
K: Bu kadar mı? İyi misin sen?
D: İyiyim gayet iyiyim.
K: Bir tatile falan git bence kaç bir kaç gün.
D:Yok yok olmaz çok iş var eski oyuncularımı almam gerek EGO'ya dönüş kutlaması falan yapıcam, arkadaşlarımla görüşemedim daha çok fazla yapmam gereken şey var.
K:Bir sakin ol tamam yaparsın
K: O zaman şöyle yapalım hafta sonu baba kız takılalım
D:Söz vermiyorum ama olabilir.
K: Tamam
D:ahhhhhhh saat çok geç oldu benim gitmem lazım Ege gelecek sözleşme imzalayacağız.
K: Tamam git bakalım seni seviyorum
D:ahhhhhhhhhh ben de
Kıraç kızının ona hayatındaki şeyleri anlatmasından mutluluk duyuyordu ama bir yandan da kızının her şeyle tek başına başa çıkmaya çalışmasından hoşlanmıyordu.
————————————————————————————————————————
Emrah: Gülin Lucas niye gitmiş
G:bilmiyorum özlemiştir evini falan
E: Dicle İnstagramdaki fotoğraflarını da silmiş kesin ayrıldılar.
G: Olabilir. Zaten çok zor canım yabancıyla.
E: ayyyyyyyyy neden acaba?
G:Emrah yeter sana ne kızın özel hayatından.
—————————————————————————————————————————
Bu bölümü de dayanmayıp atıyorum ama artık be stok yapana kadar haftada bir bölüm falan gelir muhtemelen. Kurtulduk Luciden ne düşünüyorsunuz en nefret edebileceğiniz şekilde gönderdim bundan sonrası peri masalı, ya da kısa bir süre için bilemiyorum artık . nasıl ama son hamle şaşırttı di mi çocuğu filan varmış adamın minnoşun tekiydi oysaki , Bu bölümü basışımın şerefine bolca yorum bekliyorum. sizi çooooooook seviyorum.
-Alissa

DİCBAR|bana geri dön Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin