Girly talk W/Ege kökenli

161 10 12
                                    

Ertesi gün sabah
Alarmın sesiyle uyanan Dicle bir yandan üstünü giyinirsen bir yandan da sevgilisini uyandırmakla uğraşıyordu. İkisi de iş ve özel hayat dengesini çok güzel sağlayan insanlardı. Bu kadar başarılı insanlar için başka türlüsü mümkün değildi zaten. Ama işin aslı Lucas öğretmişti bunu Dicle'ye. Paris'teki ilk zamanları tam bir işkolikti Lucas'ın hayatına girmesiyle beraber öğrenmişti bu dengeyi. Sonra da çok özel bir yer edindi Dicle'nin hayatında. Dicle saçlarını yaparken artık Lucas'ın uyanması gerekiyordu yoksa geç kalacaklardı. Dicle Lucas'ın kullandığı yöntemi öperek uyandırmayı denedi bu işe yarıyordu genelde ama bilmediği şey Lucas'ın uyanık olduğuydu. Lucas öpmek için ona doğru uzanan Dicle'yi kolundan tuttuğu gibi yatağa çekip üstlerine örtüyü atmıştı bile. Ona sarılmakla yetinmemiş öpmeye de başlamıştı. Nefes almak için ayrıldıklarında Lucas
L: I know we have 5 more minutes
D: no,no,no I have but you don't you have to...
Dicle cümlesini bitiremeden Lucas tekrar öpmeye başlamıştı bile Dicle de itiraz etmekten vazgeçmiş sevgilisine ayak uydurmaya başlamıştı.Lucas Dicle'nin gömleğinin düğmesini açarken Dicle artık saati umursamayı kesip Lucas'ın t-shirt ünü çıkarttı. Lucas fısıldayarak konuşmaya başladı
L: You were... saying we just have ...5 minutes what changed your mind?
D: Love... Passion are they enough?
L: They're. But we don't have enough time
Lucas hızlıca Dicle'nin üstünden kalkar.
L: let's continue this at night. And your shirt looks better like this.
D:Aaaaa owww I forgot to tell you I can't join you today lunch I promised Ege. Ege kökenli
L: is she or he
D: what changes for you
L: nothing but Ege is boys name right?
D: generally boys name but Ege is a girl
L: Ok. Have fun.
Ajansta
Dicle ve Lucas çalışırken Ece geldi. Dicle'yle görüşmek istediğini söylediğinde Berk(yeni sekreter) Dicle'yi aradı ve Ece'yi toplantı odasına aldı, hemen arkasından Dicle de geldi.
D: Ece'cim hoş geldin?
E: asıl siz hoşgeldiniz tatlım odan yok mu?
D: var var da karışık biraz orası. Yerleşemedik odaya daha.
E: iyi tatlım. Şimdi sana ya da size bir teklifim var ben 1,5 yıldır ajanslarla ilgili bir dergi çıkarıyorum. Her üç ayda bir sayı çıkarıyoruz. O ayların en parlak menajeriyle bir fotoğraf çekimi ve röportaj yapıyoruz. Bu ayki sayımızda seni ve sevgilini istiyoruz.
D: Ece'cim bu çok güzel bir teklif ama hemen cevap veremem önce bir sevgilimle konuşmam gerek. Çünkü daha yakın çevremizle bile tam olarak tanışamadı ama o da kabul ederse belki ilk fotoğraflarımızı siz çekersiniz ve adını açıklarsınız daha hiçbir kanal adını bulamadı biliyorsun.
E:bu harika bir fikir. Hemen sizden bir cevap bekliyorum.
D: tamam söyle yapalım sana burda kahve falan ikram edelim. Ben de bir konuşayım ilk fırsatta halledelim git gide yoğunlaşıyoruz biz.
D:Tuğrul! Bir şekersiz kahve.
Dicle Lucas'ın yanına gider
D: Babe Ece came and she asked a photo shoot and interview for her agents magazine and she wanted us.
L: is it a good PR for our agent
D:of course. It is very prestigious magazine.
L: I think we should do this.
D: I think so. And we will explain your name first time there
L: it is okay.
Dicle Ece'nin yanına gitti.
D: Ececim kabul ettik. İlk ne zaman boşsunuz?
E: Harika. Yarın uyar mı size?
D: Uyar. Bana mekanı konum atarsın sen.
E: Tamam tatlım o zaman Ece kaçar
Dicle Lucasın yanına çekimin yarın olacağını söylemek için gider
D: I talked to her about the photo shoot and it is tomorrow.
L: Wow really it is earlier than I expect.
D: yes it's so early. Babe now I will go to the lunch with Ege see you after lunch. If you need a good restaurant Çınar can advise good ones for you.
L: okay babe I love you have a good time with Ege.
Dicle'yi dışarıda onları görebilecek gözlerden uzak bir köşeye çekip 2-3 küçük öpücük verdikten sonra kızı serbest bıraktı. Ama kızın aklını başından almayı başarmıştı bile. Asıl amacı da buydu zaten hep aynı şeyi yapıyordu sonra kız kendini kafası karışmış midesinde kelebekler uçuşan bir şekilde ortada kalıyordu. Karşılıklı bir aşk olması kızın buna engel olmasını imkansız bir hale getiriyordu. Nefes nefese kalmış bir şekilde kendini sevgilisinin dudaklarından koparan kız kendini toparlayıp konuşmaya çalıştı.
D: ahhhh. Th... thank you
Lucas aslında kızın bu halinden aşırı memnun ve mutlu bir şekilde ayrıca hafif de flörtüz bir havayla
L: bye babe...
Dicle hala kendini toparlayamamış bir şekilde
D: bye
Dicle hızlıca arabasına binip Ege'yle buluşacakları Restorana geçti.
E:Dicleeee!
Hızlıca koşup Dicle'ye sarıldı.
D: Yaaaa çok özledim seni.
E:Ben de gittin Paris'e yüzünü göremedik iki yıl anlat nasıldı. Ha bir de sevgili yapmışız. Kim o adını bilmiyor kimse.
D: Güzeldi çok güzeldi. Önce sevgilimden başlıyorum o zaman. Adı Lucas Fransız 1,5 yıldır birlikteyiz. Ha bu arada adını kimse bilmiyor dikkatli ol lütfen
E: Tamam benden laf çıkmaz da nasıl biri bu Lucas? İyi geldi mi Barış'tan sonra
D: itiraf edeceğim çok iyi geldi. Yani tamam Barışla çok tutkulu çok heyecanlıydık. Ama çok toxicdik birbirimizi çok üzüyorduk. Asla konuşarak sorun çözemiyorduk hep bir kavga hep bir öpüşme başka bir şey olmuyordu. Lucas beni dinliyor geçmişimi önemsemiyor her konuyu birlikte çözüyoruz. İyiyiz yani.
E: Dicle Hanım neler duyuyoruz sizden? Açsak mı bunu biraz?
D: Egeeee! Ben sana yapıyor muyum böyle
E: Ne Ege . Ama bunun bizim konumuzla ne alakası var?
D: Ayyy Ege azıcık şurda "Girly talk" yapalım dedim ne var hem ben özledim sizi. Sizle olan sohbetlerimizi.
E: Tamam canım sustum. Eee nasıl tanıştınız?
D: Ja Veux'nün üst katında bir ajans vardı onun sahibiymiş Lucas bir etkinlikte tanışmıştık. Paris'e ilk gittiğim zamanlar kafa dağıtmak için gittiğim bir mekan vardı. Neredeyse her gece oradaydım, bir süre sonra onu da orada görmeye başladım o da benim gibi hep orada aynı masada. Ama hep benle aynı şeyi içiyor. Bir gün çok dağılmıştım İş, Ailem. Çıktım mekandan gittim bir parkta oturuyorum istemsiz ağlamaya başladım. Bir süre sonra yanıma geldi. Çok kötü gözüküyordun, yardım lazım mı dedi lazımdı o an sarıldım. Sonra konuşmaya devam ettik. Aşık olmaya da... Bir gece Eiffel kulesinin altında aynı parkta oturuyorduk sevgilim olur musun deyip öptü. Karşılık verdim. 1 yıldır birlikte yaşıyoruz.
E: İnstagram'a son attığın fotoğraftaki çocuk değil mi?
D:Evet o
E: çok yakışıyorsunuz. Dicle'cim bu arada sen döndüğüne göre ben tekrar senin oyuncun olmak istiyorum.
D: Tabi ki yarın doluyuz fotoğraf çekimimiz var Lucasla, ertesi gün gel sözleşme imzalayalım.
E: Olur tatlım benim sete dönmem lazım sahnem var.
D: Tamam bir yerleşelim Liorla birlikte yemeğe bekliyoruz.
E: Geliriz. Benim kaçmam lazım öptüm seni.
D: Baybay Egecim.

Bu sefer arka arkaya 2 bölüm bastım. Seviliyorsunuz çünküüüüüü Lucinin gitmesine azıcık kaldı güvenin bana. Comment bekliyorum bölümle ilgili haberiniz olsun. Love you everyone

DİCBAR|bana geri dön Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin