Dördüncü Mektup

37 3 1
                                    

Sevgili var olmayan kişi,

Bu sana dördüncü mektubum ve ilk defa sana mektup yazarken acı çekmiyorum. Belki yine kendimi kandırıyor olabilirim, bilmiyorum lakin umrumda değil. Çünkü acı çekmiyorum. Nefes alırken göğüslerim acımıyor, üzerimde tonlarca yük varmış gibi hissetmiyorum.

Ben iyiyim.

Hayır, gerçekten ben iyiyim.

Hayatımda bir değişiklik olmadı. Her şey aynıydı. Yine sevdiklerim sırtlarını dönmüş bir vaziyetteydi fakat bu durum canımı sıkmadı, beni üzmedi. Neden diye düşündüm tüm gün. Hatta şu an bile düşünüyorum lakin yine bir cevap yok. Ama bu sefer bir cevabın olmaması sorun değil. Çünkü ben acı çekmiyorum.

Sevgili var olmayan kişi bugün sana diğer mektuplarımda yapmadığım bir şeyi yapacağım. Sana nasıl olacağını soracağım. Evet, biliyorum sen var olmayan birisin fakat belki bir gün var olursun, değil mi? O zaman cevaplarsın sorularımı. Yani öyle umut ediyorum.

Sevgili var olmayan kişi nasılsın? Sende benim gibi misin? Benim gibi acı çekiyor musun? Benim gibi acı çekmediğin için sevindiğin günler oluyor mu? Benim gibi sende yalnız mısın?

Hayat bize ne gösterir bilmem ama olurda bir gün var olan kişi olursan yalnız kalmayız ikimizde. Bil diye söyledim. Hani var olman için. Çünkü var olursan ben hep mutlu olurum.

Sevgili var olmayan kişi bugün güzeldi. Umarım seninde bugünün güzeldir. Umarım daha nice bugünlerimiz güzel olur. Ve umarım sen var olursun.

Hoşçakal.

VAR OLMAYAN KİŞİYE MEKTUPLAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin