İkinci Mektup

58 6 2
                                    

Sevgili Var Olmayan Kişi,

Bazen hayaller kuruyorum. Güzel ve içimi hoş eden hayaller kurduğum hayaller. Sonra hayat geliyor aklıma. Hayatın hayallerimizi gerçek kılmadığı geliyor aklıma ve ben üzülüyorum. Çünkü hayallerimin gerçekleşmesini çok istiyorum.

Ben mutlu olmayı çok istiyorum.

Ruhumun artık acı çekmesini istemiyorum ben. Bunun için ne yapabilirim onuda bilmiyorum. Umutsuzca oturmuş birisinin gelip beni mutlu etmesini bekliyorum çünkü kendimi nasıl mutlu edebilirim bilmiyorum. Ruhumdaki yaralara nasıl merhem olurum bilmiyorum. Ben sadece ağlamayı biliyorum. Birde acıyı biliyorum.

Zavallı diyorum kendime. Birisinin gelip seni iyileştirmesini bekleyen bir zavallıyım ben. Ufacık bir sevgi kırıntısına muhtaç bir zavallıyım.

Sevgili var olmayan kişi acaba günün birinde beni gören olur mu? Gözyaşlarımı silen, beni seven, yaralarıma merhem olan birisi olur mu?

Lütfen, olsun sevgili var olmayan kişi. Lütfen, olsun. Çünkü ben beni üzen insanların arasında daha fazla yalnız kalmak istemiyorum. Çünkü ben artık yalnız başıma ağlamak istemiyorum.

Sevgili var olmayan kişi soruyorum sana günün birinde var olur musun? Günün birinde bu hayallerini kurduğum kişi sen olur musun?

Eğer cevabın evet ise bilmeni isterim ki bu kalbi kırık kızı çok mutlu ettin.

VAR OLMAYAN KİŞİYE MEKTUPLAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin