Akşam 18.30'du ve ben kıyafetimi giydim,saçımı yaptım,makyajımı yaptım,ayakkabılarımı giydim ve Mert'i bekliyorumm..Beklerken mesaj attım.
-Şey Mertt ben hazırlandım seni bekliyorum sen hazırlandın mı hazırlandıysan gelip alır mısın beni??(18.32)
Sevgilim:Güzelim ben çoktan hazırım geliyorum 5 dakikaya sendeyim ben mesaj atana kadar çıkma sokağa bebeğim:)(18.33)
-Birileri kıskandı galiba DA NEYSHHHEEEE! sjdwcjnedjcnedjcdkjfrk(18.33)
Sevgilim:Evet kıskandım,kıskanamaz mıyım sevgilimi?(18.33)
-Eeeeee evet kıskanırsın..:)))(18.34)
Sevgilim:E o zamannn <33333(18.34)
Mesajlaşmadan çıktım zaten Mert'in gelmesine 1-2 dk vardı bende ceketimi giydim nolur nolmaz yaz ayındayız ama hava falan soğuk olur diye ve hemen anahtarla kapıyı kitledim..Aniden Mert'ten mesaj geldi
Sevgilim:İnebilirsin sevgilim..
Merdivenleri koşa koşa indimmmm!Ve apartman kapısını açar açmazzz Mert'in üstüne atlayıp kocccccaaaaamaaaaaaaaannn sarıldım tekrardan kokusunu içime çekip ve o da aynı şekilde indim kucağından..
Mert dedi ki ''Birileri beni baya fazla özlemişşş'' diyip göz kırptıııığğğğğ! Bende ''Evet özledim,özleyemez miyim sevgilim?'' dedim onun bana mesajlaşmalarda yazdığı gibi o da ''Eeeeee evet özlersin....'' dedi..Sonra bir anda dudağına yapıştım yaklaşık 5 dk boyunca..Geri çekilip dedim ki''Upssss! biraz fazla oldu sanki pardon..'' o da ''Saçmalama gel buraya'' diyip o da beni öptü 5 dk boyunca sokağın ortasında öylece öpüşüyorduk..Sonra ben geri çekilip ''Geç kalıcaz sevgilim hadiiiii gidelimmm!'' dedim ve Mert elimden tuttu,koşmaya başladık yani o koştuğu için bende koşuyordum neden mi ELLERİM ELLERİNDEYDİ ÇÜNKÜÜÜÜÜĞĞ!!!!!!!!!!!
Konserin olduğu yere gelmiştik!! Herkes benim gibi giyinmişti elbise falan filan.Size bir şey diyiim mi Mert siyah gömlek ve altına siyah pantalon giymiş vee EFSANEEEEYDİİİİ..Ben de siyah kısa abiye elbise gibi bir şey giymiştim ve harikaydıkkk.Aslında bu çok konser gibi değildi kapalı bir alan ama üstü baya büyük ama kapalı bir yer içerde havuz ve bahçe vardı kapalı ama açık gibi bir yerdi.Hatta üstten kalpler sarkıyordu çok güzel bir yerdiii..Ve grup daha çıkmadan biz yerlerimize geçtikk.Mert ''Bebeğim nasıl yer beğendin mi?'' dedi ben de etrafa bakarken ''Beğenmek değil ölüyorummmm çok güzel bir yerrr teşekkür ederim Mert..'' dedim utanarak,neden utanıyorsam.. O da ''Bana teşekkür etme kendine et eğer sen o gün eve gitmek istemeseydin şu an buralarda olmazdık HAHAHAHAHAHAHAHA!'' dedi yani 2-3 yıl önceden bahsediyordu siz hatırlıyorsunuz;) Bende ''Pekalaaa,teşekkür ederim KENDİM! AHHAHAHHAHAHAHAHAH!'' diyerek gülüştüğümüz sırada bilin bakalım kimler geldii ECE VE ARDAAA onlar çoktan sevgili olmuştu bizim gibi Mert'in bana asıl sürprizi buymuş demek ki çünkü ne zamandır Ece ve Ardayla görüşemiyordum,görüşemiyorduk..Neden dediğinizi duyar gibiyim..Çünkü Ece annesi için yurtdışına gitti 7 ay önce ve o günden beri görüşemiyorduk ama görüştük artık beraberizz. Hemen Ece'ye sarıldım ayağa kalkarak ''Yaaa aşkımmm çok özledim seniiii ve gözümden kaçmadı ÇOK DA GÜZEL OLMUŞUZ HANIMEFENDİ'' diyerek elinden tutarak döndürdüm Ece'yi.O da ''Yiaaaa sen de çok güzel olmuşsun BEBEĞİMM!'' dedi ve o da beni elimden tutarak döndürdü.O sırada Mert ile Arda sarılıyorlardı,konuşuyorlardı.Arda'ya ''Hoşgeldin eniştemmmm!'' diyerek sarıldım Arda'ya o sırada Ece'de aynılarını Mert'e diyip sarıldı.Öyle böyle Ece ve Arda yanımıza oturdu.Sahneye grup çıktı ve bilin bakalım hangi şarkıları ÇALDI SEN VARSIN DİYEE.Hemen bizimkilere ''BU BENİM EN SEVDİĞİM ŞARKIII!'' dedim o sırada Ece'de ''Benim ki birazdan gelicek.'' dedi bende ''ÇÜNKÜ SEN VARSIN DİYEEE ORADA SEN VARSIN DİYE'' diyerek bağırıyordum Mert'te bana eşlik ediyordu çok iyiydi ortammm.''GEL SAKLANABİLCEK BİR YER BULALIM İKİMİZ BİR SEN BENİM SIRDAŞIM OLLLL'' dedi Mert. ''BELKİ SEN VARSIN DİYE BELKİ DUYARSIN DİYE BENİ ANLARSIN SORU SORMAZSIN AAAHHH YETMEDİM Mİ BENNN!'' dedik benle Mert.Sonrada gülüşerek sarıldık.Sonra Ece'nin sevdiği şarkı Dinle Beni Bi şarkısı ve daha birçok şarkıları çaldı dinleye dinleye,bağıra bağıra bitirdik geceyi saat gece 2.00'dı.Ece ve Arda'yla ayrıldıktan sonra bizde Mert'le benim evime doğru yürümeye başladık.Aslında eee..Ben biraz Red-Bull,çok az şarap içmiş olabilirim ama sadece tadına baktım.Mert izin vermedi daha 18 değilim diye o da değil o sadece Red-Bull içti.Neyse yani kısaca Mert'in kucağındaydım.Mert binanın içine kadar getirdi ve kapıyı çaldı.Neslihan teyze evdeydi..Bugün izinliydi o ama neyse.Hayal meyal hatırlıyorum zaten.Sonra Mert beni Neslihan teyzenin eline verdiğini hatırlıyorum sonra da gittiğini..Neslihan teyze beni yatağıma yatırdı ve galiba uyudum orada..