Neslihan teyze zar zor konuşarak ''Annen ve b-baban abinin bileklerini ve boynunu falçatayla kesip,yurtdışından buraya getirene kadar arabanın içinde şef bıçağıyla damarlarını çıkarmışlar,kolundan..Şu an yan odada yatıyor..Ama yaşıyor kızım,merak etm-'' derken sözünü kestim ''ABİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ!BIRAKMA BENİ ABİİİİİİİİİİ!GETİRİN ABİMİ BURAYA!GETİRİNNNN!ABİİİ..'' diye hem bağırırken hem de ağlıyordum.HIÇKIRA HIÇKIRA.O benim bu dünyada ki,doğduğumdan beri hep koruyan birisiydi,ona birşey olamazdı.O,Neslihan teyze ve Mert benim herşeyimdi şu an..Mert ''Yeter ki senin gönlün olsun güzelim,hadi gel tekerlikli sandalyemize binelim,abimizin yanına gidelim,tamam mı?;)'' dedi güçlü durmaya çalışarak..Bende kafamı sallayabildim,kızarmış gözlerimle ve kısılmış sesimle sadece bu kadar tepki verebiliyordum.Mert sandalyemi sürerek beni abimin odasına doğru götürüyordu.Neslihan teyze de başörtüsünün bağlanan kısmıyla ağlamasını susturuyordu.Mert odanın içine girerken bana ''Melisa'm..Bak şimdi senin güçlü olman gerek,eğer sende ağlarsan Ege abi daha çok üzülecek,tamam mı bebeğim?Abin için güçlü olman gerek..Sen bizim güçlü civcimizsin..'' dedi.Bende ''Tek kaldım:)'' diyebildim,Mert'e kapının önünde dururken..Mert de ''Saçmalama istersen Işık Peri'm,biz dururken nasıl tek kalabileceksiniz acaba küçük hanım?Seni asla bırakmayacağım,bırakmayacağız..'' dedi ve saçlarımı öperek,sandalyeyi de odaya doğru sürükleyerek,abimin odasına GİRDİİİİKKK!Mert hızlıca abimin baş ucuna koydu sandalyeyi.Ve benle abime ''Siz rahat rahat konuşun..'' dedi ve giderken bana göz kırptı,çıktı odadan..Abim ''Benim güzel kardeşimmm,gel buraya Meleğimmm!'' diyerek alnımı öptü.Bende sandalyeden kalktım ve abimin yanına oturup,kocaman sarıldım,o da bana.''Canım abimm,aslanımm benim, en yakışıklı,en sahiplenici,en tatlı abisin sennn!'' dedim,yanağından öperek..O da ''Sende güzeliimm sende en iyi kız kardeşsinn.'' dedi.Zar zor konuşuyordu belli.Abim ''Annemle bab-'' diyecekken yani şu bize SÖZDE anne,baba olucakların adını ağzına almadan ve bu konuyu açmadan sözünü kestim.Dedim ki ''Şişşştt!Bırak abi,her şeyi biliyorum,ikimizde tam olarak iyileşelim,öyle konuşalım..Tamam mı?'' dedim.O da ''S-sen nasıl istersen Melisa'm..'' dedi.Sonra abim odaya Mert'i çağırdı.
*Uykudan uyanmıştı Dori,sahibini çağırdı ve hayatıyla alakalı önemli bir karar alacağını söyledi.Sordu Dori ''Melek sence kalbimi mi yoksa beynimi mi dinlemeliyim?Kalbim Memo'yu okyanusta bulacağımı söylüyor..Beynim de yüz yüzdüğün yerde diyor..''Melek hemen cevabını verdi:''Kalbini..'' Melek Dori'yi okyanusa götürdü..Suya bırakmadan önce de dedi ki ''Dikkatli ol..Memo'yu bulur bulmaz,kanalizasyonlardan seslen ve suyun üstüne çıkıp zıpla,ben sizi almaya geleceğim.*dedi hiçbirşeyin farkında olmayan Melek.*
Artık buluşmalı tüm aşıklar henüz sağken..