Η αστυνομία δεν άργησε να έρθει και μαζί ήρθε και ένα ασθενοφόρο, το οποίο πήρε το πτώμα και με τους αστυνόμους να κλείνουν το μαγαζί. Ο μπαρίστας ανήσυχος μαζί με τον Τομ και τους άλλους οδηγήθηκαν στο κοντινότερο αστυνομικό τμήμα της περιοχής. Μόλις έφτασαν ο μπαρίστας εξήγησε τι συνέβη στους αστυνόμους. Βρίσκονταν σε μία αίθουσα κλειστή και εξηγούσε για λίγη ώρα. Ωστόσο έχασαν σχεδόν όλη την μέρα τους εκεί, καθώς περίμεναν και άλλες υποθέσεις, έχοντας πάει μεσημέρι.
Ο Τομ καθόταν με τον Γιάννη σε δύο καθίσματα απέξω, βλέποντας τους αστυνομικούς από εδώ και από εκεί να περπατούν ανησυχία, με μία διαρκή φασαρία να υπάρχει σε όλο το τμήμα από τις δουλείες που είχαν. Αντίθετα το ζευγάρι καθόταν απέναντι από τους νεαρούς, ανήσυχοι λίγο για το τι θα μπορούσε να είχε συμβεί. Κάποια στιγμή ήρθε και ένας αστυνόμος, προσφέροντας τους λίγα κουλούρια, με τον Τομ να κουνάει διακριτικά το χέρι του ότι δεν ήθελε.
Σκεφτόταν τι είχε συμβεί, κρατώντας με τα χέρια του το πρόσωπό του. Ο Γιάννης αντίθετα δεν ήταν τόσο ήρεμος. Κουνούσε νευρικά το πόδι του και το δεξί του χέρι, κοιτώντας τον φίλο του που ήταν ήρεμος. <<Πως και δεν ανησυχείς Τομ?>> είπε έκπληκτος.
-<<Δεν τον σκότωσα εγώ. Γιατί να ανησυχώ?>> είπε με τον Γιάννη να τα είχε χάσει.
-<<Πας καλά?! Πέθανε ένας άνθρωπος μπροστά σου.>> είπε ο άντρας από το ζευγάρι, κοιτάζοντας τον ο Τομ με ένα βλέμμα σαν να μην τον καταλαβαίνει.
-<<Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε.>>είπε ο μπαρίστας αφού βγήκε από την αίθουσα την μικρή, με τους άλλους να τον κοιτάνε έκπληκτοι.
-<<Δηλαδή?>> ρώτησε ανήσυχη η γυναίκα.
-<<Μου είπαν ότι μάλλον θα έπαθε μια ανακοπή καρδιάς και για αυτό πέθανε.>> είπε και ανακουφίστηκαν. <<Α ναι. Τομ, θέλουν να σε ρωτήσουν και εσένα μου είπαν.>>
-<<Ας είναι.>> είπε με χασμουρητό και σηκώθηκε, μπαίνοντας στην αίθουσα.
Μόλις μπήκε ένας αστυνόμος έκλεισε την πόρτα καλά, με τον Τομ να γυρίζει απότομα το κεφάλι του. Ήταν ένα μικρό δωμάτιο το οποίο είχε ένα τραπέζι στην μέση και μάλιστα λίγο φως, και δύο καρέκλες. Μόλις πήγε να κάτσει άνοιξε ξανά η πόρτα και είδε μια αστυνόμο να μπαίνει, κρατώντας μερικά χαρτιά.
-<<Καλημέρα.>> είπε με λίγο χαμόγελο.
-<<Καλημέρα.>> απάντησε, προσπαθώντας να ξεπιάσει τον ώμο του.
-<<Τελικά περίεργη μέρα σήμερα εε?>> είπε αφού κάθισε, ανοίγοντας το στυλό της.
-<<Κάπως.>> είπε με μικρό χαμόγελο.
-<< Συγγνώμη που σε καθυστερούμε από το σχολείο αλλά θα ήθελα να μας πεις τι συνέβη ακριβώς? Ο μπαρίστας μας ανέφερε ότι λίγο πριν πεθάνει εσύ πήγες κοντά του.>>
Ο Τομ άρχισε τότε να εξηγεί στην αστυνόμο τι συνέβη από τότε που πήγε μέχρι και πριν έρθει η αστυνομία. Η κοπέλα είχε ένα μικρό κινητό με το οποίο ηχογραφούσε τα λόγια του νεαρού. Όσο εξηγούσε τόσο η κοπέλα έκανε σημειώσεις στο χαρτί, με τα λεπτά να περνάνε γρήγορα.
-<<Ωραία σε ευχαριστώ. Η βοήθεια σου είναι σημαντική. Είμαι σίγουρη ωστόσο ότι θα ήταν μια ανακοπή. Από ότι μου είπαν ο άντρας δεν ήταν και μικρός στην ηλικία του.>>
-<<Δεν νομίζω να ήταν έτσι.>> είπε με σοβαρό ύφος.
-<<Τι εννοείς?>> είπε με τον Τομ να κλείνει το κινητό της.
-<<Σας είπα. Ο άντρας μου είπε μια λέξη πριν πεθάνει. Δεν είναι τυχαίο αυτό.>>
-<<Είμαι σίγουρη ότι η εξέταση θα μας δείξει.>> είπε χαμογελώντας ευγενικά, με τον Τομ να ξεφυσάει.
Τότε ο Τομ σηκώθηκε, παίρνοντας την τσάντα του από κάτω και πήγε να φύγει. Ωστόσο, όπως πήγε να ανοίξει την πόρτα σαν κάτι να θυμήθηκε και πήγε πάλι προς την κοπέλα, η οποία μάζευε και εκείνη τα πράγματα της. <<Τηλεφώνησε μου όταν βγουν τα αποτελέσματα αν μπορείς.>> είπε και εκείνη τον κοίταξε με περιέργεια.
-<<Πως και τόσο ενδιαφέρον να μάθεις?>> τον κοίταξε έκπληκτη χαμογελώντας.
-<<Έγινε ενδιαφέρον η μέρα σήμερα.>> είπε με χαμόγελο και πήγε να φύγει, αφήνοντας της ένα χαρτάκι με το τηλέφωνό του, με εκείνη να τον κοιτάει με περιέργεια. Μόλις άνοιξε την πόρτα είδε τον Γιάννη απέξω που τον κοίταξε κατευθείαν, όταν ο Τομ άνοιξε την πόρτα.
-<<Το όνομά σου?>> ρώτησε η αστυνόμος, με εκείνον να γυρνάει πίσω το βλέμμα του. <<Πως θα σε γράψω στο κινητό?>>
-<<Τομ... Τομ Τρίστε.>>
-<<Μαρία.>> είπε και έδωσαν τα χέρια, με τον Γιάννη να έρχεται προς το μέρος του.
Μόλις ήρθε έφυγαν από το τμήμα και τότε πέρασε ένας αστυνόμος από το μέρος την Μαρίας, μπαίνοντας στην αίθουσα με έναν άλλον για την επόμενη ανάκριση για άλλο φόνο, με τον αστυνομικό να σπρώχνει τον άντρα.
ČTEŠ
B.J.
Mystery / ThrillerΠόσο περίεργη μπορεί να είναι η ζωή ενός δεκαοχτάχρονου μαθητή? Ο Τομ Τρίστε είναι ένας μαθητής ο οποίος ζει στο κόσμο της βαρετής καθημερινότητας για εκείνον, με μόνη απόδραση τα μαθηματικά. Ο χαρακτήρας του σοβαρός, λιγομίλητος και απόμακρος σε σχ...