Η επόμενη μέρα έφτασε πολύ γρήγορα, με τον καιρό να είναι ηλιόλουστος όπως και στην Ιταλία. Στην Ιταλία υπήρχε πολύ κίνηση, ειδικά στους δρόμους της Ρώμης, με πολλούς να πηγαίνουν στις δουλείες τους, ενώ άλλοι να περπατάνε στους εμπορικούς δρόμους. Ήταν μια συνηθισμένη μέρα όπως πάντα.
Σε έναν και από αυτούς τους δρόμους υπήρχε και ένα μαύρο αυτοκίνητο, το οποίο είχε γύρω και άλλα λίγα αυτοκίνητα που το περικύκλωναν. Δεν πήγαιναν γρήγορα, αλλά σαν να έφταναν στον προορισμό τους. Ξαφνικά, σταμάτησαν μπροστά από ένα μεγάλο κτήριο, το οποίο μπροστά είχε πορτιέρηδες, που άνοιξαν την πόρτα του κεντρικού αυτοκινήτου που σταμάτησε μπροστά. Από μέσα βγήκε ένας άντρας με μαύρα γυαλιά και μακριά μαλλιά, τα οποία ήταν λίγο γκρίζα και τα είχε δέσει προς τα πίσω.
Φορούσε ένα μαύρο κουστούμι με άσπρη μπλούζα από μέσα, με το ντύσιμο του να ήταν επίσημο από πάνω μέχρι κάτω. Έξω από την πόρτα τον περίμεναν και πολλοί δημοσιογράφοι, οι οποίοι μόλις τον είδαν ήταν έτοιμοι να πέσουν πάνω του. Ευτυχώς για εκείνον μπήκαν μπροστά οι μπράβοι του, μα εκείνοι άπλωναν τα μικρόφωνά τους και τον βομβάρδιζαν με ερωτήσεις στα ιταλικά. <<Είστε έτοιμος να προχωρήσετε σε μία καινούρια συμφωνία σήμερα με τον κύριο Ριχ?>> ρώτησε ένας νεαρός δημοσιογράφος.
-<<Μπορεί.>> απάντησε με σοβαρό ύφος.
-<<Η προηγούμενη ταινία έγινε υπερπαραγωγή. Σκέφτεστε να υπάρξει και συνέχεια στην συνεργασία σας με τον σκηνοθέτη για συνέχεια της ταινίας?>> ρώτησε μία νεαρή δημοσιογράφος.
-<<Γιατί όχι.>> απάντησε με χαμόγελο.
-<<Κύριε. Ποια σκέφτεστε να είναι η επόμενη σας επένδυση?>> ρώτησε και ένας τρίτος.
-<<Θα δείξει.>> είπε και τότε σήκωσε λίγο το χέρι του.
Μόλις το σήκωσε το χέρι, διάφοροι μπράβοι πήγαν από πίσω του και έκαναν ένα τοίχος, με κανέναν δημοσιογράφο να μην μπορούσε να τους περάσει. Ο χώρος μέσα ήταν μεγάλος, με πολλά καθίσματα και ένα μεγάλο γραφείο για την εξυπηρέτηση του κόσμου, ενώ πολλοί ήταν και οι υπάλληλοι που πηγαινοέρχονταν. Όταν μπήκε και έκλεισε η πόρτα, και με πέντε μπράβους στο πλευρό κατευθύνονταν προς το ασανσέρ.
-<<Σαν τα κοράκια κράζουν οι δημοσιογράφοι.>> είπε λίγο εκνευρισμένος ο καλοντυμένος κύριος σε έναν μπράβο που ήταν δίπλα του.
ESTÁS LEYENDO
B.J.
Misterio / SuspensoΠόσο περίεργη μπορεί να είναι η ζωή ενός δεκαοχτάχρονου μαθητή? Ο Τομ Τρίστε είναι ένας μαθητής ο οποίος ζει στο κόσμο της βαρετής καθημερινότητας για εκείνον, με μόνη απόδραση τα μαθηματικά. Ο χαρακτήρας του σοβαρός, λιγομίλητος και απόμακρος σε σχ...