Razele blande ale soarelui imi bateau pe chip,spunandu-mi sa ma trezesc.Ma intorc vrand sa mai dorm,insa atunci cand ma intorc ma asez cu capul pe ceva.Era moale si fierbinte...si se auzeau niste batai.Erau bataile unei inimii.Ma ridic brusc si il vad pe Jason speriat de reactia mea.
-Esti bine frumoaso?spune el punand mana pe umarul meu.
-Da. Totul merge de minune, ii spun sarcastica ridicandu-ma din pat mergand spre dus.
-Vrei sa vin cu tine?ma intreaba el ridicand dintr-o spranceana.
M-am strambat la el in cel mai urat mod, apoi am intrat in baie si am incuiat usa.Dupa o jumatate de ora in care am stat si am meditat,am iesit din baie.Spre mirarea mea Jason nu mai era,sau cel putin asa am crezut pana cand cineva imi cuprinde talia si imi sopteste:
-Mai vreau odata!
Ma pregateam sa il refuz si sa il scot in suturi din apartament, cand deodata telefonul lui a sunat. A vorbit cu managerul lui despre o premiera in L.A. , apoi se intoarce la mine punandu-si palma pe spatele meu, lipindu-ma de el.
-Am nevoie de o partenera deseara.
-Mult noroc in a gasi una, am spus razand apoi rasul imi pieri cand se uita la mine cu un zambet siret.
-Se pare ca am gasit-o!spune el masurandu-ma din cap pana in picioare.
Am stat si m-am gandit putin.Ori stateam acasa si plangeam dupa singurul baiat la care intradevar am tinut, ori ma distram cu cel mai ravnit burlac al Americii.
-S-a facut!am spus eu cu un zambet larg pe fata.
A ramas cu gura cascata cand i-am spus ca sunt de acord, apoi a sunat la aeroport pentru a trimite o masina dupa noi.
M-am imbracat lejer, iar Jason tot cu hainele de ieri, apoi am baut o cafea pana a ajuns masina.
Ajunsi la aeroport, cativa zeci de reporteri au navalit peste noi. Jason ma luat de mana si mi-a soptit la ureche ceva ce nu am inteles. Sa imi smucesc mana din a lui nu puteam, deoarece cred ca erau deja cateva poze cu noi doi in aceasta ipostaza. Am intrat in avionul lui particular, apoi a spus ca totul este pentru publicitate.
Am citit cateva reviste pe care mi le-a dat Jason, si se pare ca am facut fuori in lumea modei.
Cel mai dorit barbat al Americii cu cea mai "sexy" femeie...acum inteleg publicitatea pe care o vrea Jason.
Gandurile mele au fost intrerupte de Jason care avea in mana un plic cu ceva alb in el pe care il tragea pe nas.
-Jason...alea sunt droguri?!
-De ce ti-ar pasa? imi raspunse el fara nici o expresie a fetei.
-Vreau si eu!
M-am indreptat spre el si i-am luat plicul din mana incercand sa trag si eu. Pe moment am simtit un fior din cap pana in picioare, iar dupa simteam cum fericirea imi curge prin vene.
-Sophie! Mai incet, imi spune Jason speriat lundu-mi plicul din mana, te vreau intreaga pana la petrecere. M-am uitat la el razand, apoi m-am pus pe canapea adormind imediat.
Cand m-am trezit eram intr-un pat moale si confortabil.
-Unde sunt?intreb eu nedumerita.
-La hotel.Se aude vocea lui Jason.
-Explica tot!
Dupa multe explicatii parca incepeam sa imi aduc aminte cate ceva.Capul ma durea ingrozitor si se pare ca si Jason a vazut asta,deoarece mi-a intins un pahar cu apa si o pastila:
-Uite...ia asta,o sa te simti mai bine!
-Multumesc
-Nu te-ai mai drogat pana acum,nu-i asa?
-Pff, ba da. Dar nu stiam ca am facut-o. Drogurile au fost dizolvate in bautura.
-Se vede...dupa durerea de cap.Haide, fa un dus si dupa te astept in sufragerie, au venit cativa stilisti sa ne pregateasca pentru premiera.
M-am ridicat din pat si am facut ce a spus Jason.
Cand am intrat in sufragerie, am ramas cu gura cascata. De cati stilisti are nevoie omul asta?!Erau cam 8 oameni .8 oameni care asteptau dupa mine si Jason.
M-am asezat pe un scaun si imediat o bruneta a venit si a inceput sa imi aseze parul.O femeie in varsta a venit la mine cu o dita mai trusa de machiaj.
-Sper ca nu puneti tot ce se afla in ea pe mine nu?!
Imi arunca o privire ciudata peste ochelari apoi a inceput sa isi faca treaba.Dupa 2 ore de chin amandoi aratam senzational.
-Arati minunat...ma complimenteaza Jason.
Nu ii raspund insa ii zambesc discret...cred ca roseam.Oricat de mult incercam sa neg, Jason arata al naibii de bine! Dar...simteam ca inima mea apartine altcuiva. Am plecat impreuna pana la primera.Ajunsi acolo zeci de vedete internationale dadeau autografe si faceau poze cu fanii.
Cand noi doi am pasit impreuna pe covorul rosu, toti paparazii si fanii au venit calare pe noi.Simteam ca ma sufoc.
Jason si-a impletit degetele cu ale mele, apoi m-a sarutat scurt, mii de blit-uri srprinzand asta.
Ne-am indreptat spre sala unde avea sa ruleze filmul, apoi ne-am asezat pe ultimul rand.
Filmul nici bine nu incepu, cand Jason primi un SMS in care spunea ca un anume Justin il asteapta intr-un depozit parasit. M-a luat usor de mana si am plecat prin spatele salii, unde nu erau paparazi.
-Unde mergem Jason?
-O sa vezi.
Am urcat in masina care ne astepta in spate.Dupa ce mi-am pus centura masina a pornit in troba.
-Unde ne grabim asa?il intreb pe Jason.
-O sa vezi.
-Jason! Unde naiba ma duci?
-Stai calma, mergem dupa mai multa cocaina.
-Ce?!
-Cum ai auzit...mergem dupa mai multa cocaina!Acum stai calma.
Si mai multa cocaina? Doamne in ce m-am bagat!
In scurt timp masina se opreste in fata unui depozit.Jason coboara iar dupa el cobor si eu.
-Stai aici Sophie!
-Doamne omule!
M-am urcat nervoasa la volanul masinii si am plecat lasandu-l acolo.