Capitolul 17

245 18 8
                                    

Stateam in pat, in noul meu apartament. Ascultam muzica si ma gandeam la tot ce se intamplase in ultima saptamana... revederea cu Liam. Eram incantata ca a fost nevoie sa amanam sedinta pentru cand imi va disparea vanataia aceea imensa. Aud usa camerei deschizandu-se. Vreau sa ma ridic, insa o mana puternica ma tranteste la loc. Nu apuc sa vad cine este deoarece se urca pe mine si incepe sa ma sarute cu foc.

Gatul meu ardea sub presiunea buzelor tipului care era deasupra mea. Incercam sa il resping, insa imi ridica minile si le tine deasupra capului.

-Lasa-ma, am reusit eu sa spun oftand.

Insa tipul nu se oprea.Mana lui urca usor dupa piciorul meu pe sold si dupa pe talie, facand tricoul dupa mine sa dispara. Inima incepe sa imi bata din ce in ce mai tare si nu stiam ce sa fac.Si iata ca salvarea mea a sosit. Cand el mi-a deschis sutienul, pe usa a intrat Jason.

-Lucas...las-o,spune Jason putin nervos.

Lucas nu il baga in seama. Jay il ridica nervos de pe mine, aruncandu-mi o bluza, apoi il scoate afara din apartamentul meu.

-Esti bine?ma intraba el speriat.

Am izbucnit intr-un plans isteric si am sarit la el in brate.

-Uite Soph, iti mai spun si o sa iti mai spun, imi pare sincer rau pentru ce ti-am facut in trecut. Nu vreau ca acest cosmar sa se repete.O sa am grija de tine. Haide, fugi la dus iar dupa in sufragerie te asteapta cativa stilisti. Printesa mea trebuie sa arate perfect pentru petrecerea de diseara. Plus ca va fi si Liam.

Chpiul meu se insenina imediat la auzul numelui sau. Cu un zambet larg pe fata am intrat in baie. Omul asta avea inima mea. De el depindea intreaga mea fericire. Am iesit cat am putut de repede din dus si  m-am dus in sufragerie. Dupa ce am fost gata la par si machiaj, mi-am luat rochia, stilisti s-au retras. Mi-am lasat halatul sa imi alunece pe piele, apoi am luat o crema pentru vanatai. Am inceput sa il caut, insa nu era nicaieri.

-Asta cauti?se aude o voce din spatele meu.

Ma intorc speriata si il vad pe Liam stand cu tubul in mana si rezemat de tocul usii. Faptul ca eram doar in lenjerie intima, nu ma deranja deloc. Am pasit spre el vrand sa ii iau tubul din mana, insa cand intind mana, el ma intoarce si ma lipeste cu spatele de pieptul lui sarutandu-mi gatul. Inima a inceput sa imi bata foarte tare.

Ma intoarce cu fata la el, iar uitandu-se atent in ochii mei, imi unge atent vanataia. Dupa ce a terminat, ia o bucata de tifon, lipind-o de vanataia pentru a nu pata rochia. Imi ia rochia de pe canapea, apoi imi spune razand sa ridic mainiile. Razand si eu, il ascult, iar in doua secunde rochia era pe mine. Ma intoarce usor cu spatele inchizandu-mi fiermoarul, apoi imi spune sa ma asez pe scaun iar el se pune cu picioarele incrucisate in faza mea incercand sa imi inchida curelele pantofiilor.

Dupa ce misterul curelelor este deslusit, ma saruta apasat pe buze, iar dupa observa ca rujul meu era pe buzele lui. Incepe sa rada, apoi ia de pe masuta un ruj rosu si il aplica pe buzele mele foarte atent.

-Sti, cred ca am pus putin prea mult pe cea din jos. Spune zambind pervers apoi imi musca buza. Gata! Acum esti gata de petrecere.

-Stai asa. Doar eu? Liam, ai promis ca o sa vi!

Se apropie de mine si imi cuprinde talia cu mainiile lui puternice. Ma priveste fix in ochi.Nu imi placea cand ma privea asa.

-Uite micuto, daca o sa fiu acolo, nu o sa ma pot abtine din a nu-i pocni una in fata lui Lucas. Jay mi-a zis ce s-a intamplat azi.

-Ne vedem dupa?

-Sigur. Acum haide ca intarzii.

-Liam, ii spun eu innainte sa paraseasca incaperea, ma duci tu te rog?

A teenager drama. Partea I - Missimperfect12 & SmithAndreeaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum