Capitolul 16

253 20 16
                                    

Azi era ziua in care puteam in sfarsit sa parasesc cladirea asta. Uram ca trebuia sa ma aflu la dezintoxicare, dar nu aveam de ales.

Am coborat grabita scarile pentru a iesi mai repede din aceasta blestemata cladire.Inca ma gandeam cine era acel baiat de la care Jason s-a ales cu un pumn.Ceva imi spunea sigur ca era Liam. Dar era imposibil.Adica nu l-am mai vazut de doi ani?

Numai dezintoxicarea a durat trei luni.Am urcat repede in taxiul din fata clinicii si am plecat spre hotel. In scurt timp am ajuns.In timp ce liftul urca spre etajul 8 eu ma tot gandeam la cele intamplate.Eram gata sa renunt la tot,la absolut tot. Usa camerei mele era intredeschisa.Am intrat cu teama  si am zarit o silueta in dormitor. Desi eram speriata am inaintat pana in dormitor.Uitandu-ma mai atent l-am vazut pe Lucas.

-Pot sa stiu si eu de cand dracu te droghezi?

-De cand vreau Lucas!Ai fi putut sa fi alaturi de mine acum in loc sa ma judeci!Cam asta au facut toti cu exceptia lui Jason in ultimele 3 luni!Nici macar nu ai venit sa ma vezi!

-Nu te mai recunosc Sophie...nu mai esti fata pe care am cunoscut-o eu!

-Nici nu mai vreau sa fiu Lucas! Oamenii se schimba, la fel cum faci si tu!

-Cum adica?Ce vrei sa spui?Tot eu m-am schimbat....eu sunt el care se drogheaza?spune el vizibil nervos.

-Ai fi putut sa suni cat ai fost plecat!

-Am sunat doar ca tu ai fost prea ocupata cu cine stie ce idot...ca sa imi raspunzi!

-Ce insinuezi Lucas?

-Ce insinuez?In timp ce tu faceai cine stie ce pe cine stie unde cu cine stie ce drogat,eu incercam sa dau de tine!

 -Cum indraznesti?spun eu ridicand tonul.

-Nu mai tipa la mine ca...

-Ca ce...spun eu tipand in continuare.

Atunci am simtit o lovitura puternica.

Am cazut peste masuta de cafea simtind o durere enorma in spate.M-am ridicat de pe  jumatatea ramasa din masuta, cealalta era toata una cioburi la mine in spate, si i-am pleznit o palma cu toata puterea mea lui Lucas.

Am iesit repede din camera si l-am sunat pe Jason sa ma duca la sedinta photo de care vorbea.

Daca era dupa mine, nici nu ma oboseam sa deschid mail-ul in care am fost invitata la sedinta, dar Jason a insistat intruna si nu s-a lasat pana nu a reusit. Trebuie sa fi avut el un motiv bun si am de gand sa aflu. Iar asta pot doar daca o sa fiu acolo. Mi-am facut un dus fierbinte, apoi m-am imbracat lejer. De machiat nici nu m-am machiat. Pentru mine eram perfecta asa cum sunt.

Am coborat la receptia hotelului si m-am asezat intr-un fotoliu citind niste reviste cat l-am asteptat pe Jason.In aproximativ o ora Jason vine si ma ia de la hotel.Lucas plecase,lasandu-ma singura.Nici nu doream sa mai stea in preajma mea.

-Buna..scuze de intarziere,spune Jason tragandu-si sufletul.

In aceste trei luni cat am stat la dezintoxicare, Jason m-a vizitat zi de zi. Ba chiar si-a cerut scuze pentru tot ce a facut, si a ars acel video cu noi doi in lift. Era ca un frate mai mare pentru mine. I-am povestit ce mi-a facut Lucas, iar reactia lui a fost mult mai rea decat ma asteptam.

-Il omor.Cum a putut sa faca asta?Cum a putut sa spuna ce a spus?O sa regrete...

-Stai calm. Indiferenta doar cel mai tare Jay. O sa fie totul bine.Promite-mi ca nu o sa ii faci nimic.

-O Doamne, bine, bine, numai nu ma mai privi asa! In scurt timp am plecat catre aeroport.Odata ajunsi imi iau la revedere de la Jason si ma urc in avionul personal.Drumul este unul linistit.

A teenager drama. Partea I - Missimperfect12 & SmithAndreeaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum