-Cum ai putut sa pleci si sa ma lasi acolo?spune el vrand sa ma loveasca,insa lasa imediat mana jos.
-Cum ai putut sa strigi la mine?! Ii spun eu calma.Uite Jason! Am acceptat prietenia cu folos pentru siguranta lui Liam!Altceva nu am de gand sa suport! Ai inteles?!
-Zau?spune el mangaindu-ma usor.
-Jason ia mana dupa mine!
-Si ce o sa imi faci daca nu o iau?
-Jason...inceteaza!
I-am dat un pumn cu toata puterea mea, el canzd jos.I-am dat cu piciorul in burta si l-am tara afara din apartamentul meu.M-am ridicat de pe canapea, ceva cazand. M-am uitat pe jos si era geaca lui Jason.
Am pus-o pe canapea, din ea cazand niste plicuri.Prima data nu voiam sa le ating,insa tentatia era prea mare,iar eu nu puteam rezista. Am luat pliculetele si le-am desfacut.Cred ca am inhalat 5 pliculete.Totul in jurul meu se invartea,iar eu eram atat de vesela.Puteam sa jur ca pe fata mea se citea fericirea.Radeam fara nici un motiv.Ma simteam de neoprit.Ma rog, asta am simtit pana corpul meu sa faca cunostinta cu parchetul.
Era intuneric.Eram undeva departe.Nu mai puteam simti,nu mai puteam vorbii,insa puteam auzi si vedea.
Eram intr-o camera mare, intinsa pe un pat, iar langa mine era o femeie cu o tableta in mana. Eu eram intracata in ceva alb, si cred ca aveam si perfuzii. Ma tot gandeam ce mi s-a intamplat, dar nu imi aminteam obsolut nimic.Intreg corpul ma durea ingrozitor.
Insa simteam o mana calda ce se strecura printre degetele mele.
Cu greu mi-am intors capul si l-am vazut pe Jason.
-Ce a fost in capul tau?spune el uitandu-se urat la mine.Doamne Sophie daca ai sti ce m-am speriat.Nu stiu ce faceam daca mureai din cauza acelei supradoze. Mintea mea nu putea asimila toate aceste informatii. Totul era ceata in capul meu. Mi-am intors capul spre usa, si am putut zari inca un baiat. S-a apropiat de mine, apoi i-a dat lui Jason un pumn.
Atat am putut sa vad, deoarece se facu din nou tot negru in fata mea.