De jos din sufragerie se auzeau tipete. Am coborat in cel mai mare suflet, ca sa o aud pe mama vorbind la telefon.
-O Margert, sigur ca voi fi acolo. Chiar acum plec. Va fi cea mai buna sedinta pe care am avut-o.
Se pare ca din nou voi fi singura. Tatal meu avea filmari in Canada, iar mama mea se pare ca are o sedinta photo. Imi era putin cam foame...asa ca ma duc in bucatarie.Ma uit confuza prin frigider.Imi iau laptele si cerealele si le pun pe masa.Ma intorc sa iau si un pahar si simt cum cedez. Singurul lucru pe care mi-l mai amintesc a fost zgomotul facut de pahar atunci cand a intrat in contact cu gresia si mana calda a mamei pe fata mea. Cand am deschis din nou ochii, am auzit niste persoane care vorbeau din bucatarie.
-Domnule doctor,sunteti sigur?
-Da,se pare ca in sangele ei se afla o cantitate mare de heroina. Cu greu a fost depistata.
-Nu se poate asa ceva. Sophie nu ar face asa ceva!
- Doamna, din faptul ca heroina a fost greu depistata, inseamna ca a fost dizolvata in ceva.A fost de curand la o petrecere sau ceva?
Nu am mai auzit si restul discutiei,deoarece deja eram pusa pe ganduri.Sunt foarte sigura ca asera nu m-am drogat. Doar daca?Nu, stiu bine ca nu m-am drogat.
-Sophie! Vino aici. Vocea mamei rasuna in toata casa.De cand te droghezi si eu nu stiu?
-Dar mama,nu ma dorghez!
Ma loveste puternic si spune:
-De ce minti?Doctorul a spus ca ai o mare cantitate de heroina in corp.
-Heroina?Ce tot spui acolo?Nu ma droghez!
-Nu mai minti Shopie!Esti pedepsita!Du-te sus acum!
Urc sus nervoasa si trantesc usa de la camera.Ma trantesc in pat si deschid laptopul.Intru pe facebook si nu imi venea sa cred ce vad. Derek tocmai a adaugat poze de aseara.Aseara fiind momentul intim intre noi doi.
Imi tot stergeam lacrimile,insa nu le si puteam opri.Aveam impresia ca viata mea se terimna acolo,in acele momente.
Hoatarsc sa fac un dus rece,pentru am-i mai revni.Intru in baie si privesc in oglinda. Eram tot eu.
Aceeasi ochi verzi plini de lacrimi,aceleasi buze rosii ca sangele si acelasi par saten care cadea in valuri pe spatele meu.Dau pe rand hainele jos si le arunc intr-un colt apoi intru in dus.Apa rece imi aluneca pe corp,calmandu-ma dar si stergand acele saruturi si atingeri pe care le lasase el in urma.Imi doream sa dispar,sau sa dau timpul in urma si sa pot repara totul.Imi doresc sa nu il fi cunoscut. Nu mai puteam traii cu gandul ca el se atinsese de mine.Cum am putut fi atat de inconstienta si de oarba sa nu vad ca doar se folosea de mine?
Ma lipesc de peretele rece si alunec usor in jos.Nu mai rezistam sa traiesc asa.Am pus mana pe lama si am trecut-o usor peste incheietura mainii.In scurt timp apa in care stateam era plina de sange.Deja nu ma mai simteam in bine.Simteam ca nu ma mai pot ridica si totul era incetosat.Aici este finalul....mi-am spus in gand. Insa simt ca apa se opreste si cineva ma ia in brate si ma aseaza pe patul moale.Simteam ca visez.Totul era in ceata.
Cineva ma presa cu o bucata de vata pe taieturi. Dureriile erau mult prea mari pentru a fi un vis.Dupa ce termina de pansat simt o intepatura in brat.Durerile parca disparusera si somnul isi facea simtita prezenta.
Ma trezesc putin buimaca.Ma uit la ceas...era 14:56.Cat am dormit?Ma uit la mainile mele.Eram pansata la incheieturi.Brusc imi aduc aminte de tot ce se intamplase. Ma uitam in continuare la mainiile mele pansate cand deodata usa camerei mele se deschide.
Era mama.
Isi face loc langa mine in pat, apoi ma strange puternic la pieptul ei mangaindu-mi incet capul.
-Imi pare rau ca nu te-am screzut scumpo. Imi pare foarte rau.Apoi picaturi de apa au aparut in ochii ei cristalini.Imi pare rau pentru tot ce s-a intamplat. Mereu am fost langa tine, dar niciodata nu stiam nimic despre ce faci.
-Despre ce vorbesti mama?
-Fi sigura ca nu o sa mai calci in liceul ala!Iar acel baiat va avea de suferit!
Brusc in minte imi apare una din pozele dupa fb
-Nu mama. Lasa-l. Asa vor rade din nou de mine.
-Bine,cum vrei tu scumpo,spune mama si ma strange din nou in brate.Sa sti ca in cateva zile vei merge la un alt liceu,continua ea.
-Mama?
-Da draga mea.
-Pot lua legatura cu stilista ta?Vreau sa fac o schimbare totala.
-Cum doresti tu draga mea. O sa iti aduc cea mai buna stilista.
Apoi mama pleca din camera, dar nu innainte sa imi zambeasca. M-am ridicat lenesa din pat, am luat un halat pe mine si am plecat din bucatarie sa mananc ceva. Stateam linistita la masa cand deodata gandurile mi-au fost intrerupte de usa de la intrare. Am luat un cutit de pe masa, si am innaintat usor spre sufragerie, apoi vad o femeie cam de 31 de ani. Era scunda, mai plinuta, cu o frizura la moda, iar machiazul era impecabil.Sigur era stilista. Ascund cutitul la spate si o salut respectos.
-Tu trebuie sa fi Sophie!
-Da...eu sunt.
Si-a scos din geanta o gramada de lucruri ciudate. La un moment dat, ma intrebam cand s-a apropiat cu ceva chestie metalica daca o sa imi scoata ochii cu ea. Inima a inceput sa imi bata cu putere, apoi am strans cu putere din ochi, iar ea a smuls un fir din sprancenele mele. Dupa ce a terminat a scos din geanta o foarfeca,fixativ si o cutie micuta.Inca ma intrebam unde au loc atatea chestii in geanta aceea. Dupa inca 5 ore in care am fost chinuita, nu mi-a venit sa cred ca vad in oglinda.