Simteam o respiratie mentolata pe fata mea. Am deschis usor ochii si mi-am intors putin capul. Eram inca in bratele lui Liam, iar fata lui de inger era lipita de a mea. Parul castaniu ii era dat putin pe fata, iar eu am suflat usor pentru a-l da la o parte. Liam s-a strambat si a dat cu mana in directia mea, apoi m-a tras mai aproape de el continandu-si somnul ca si cum nimic nu s-a fi intamplat.
M-am uitat la ceasul de pe perete si indica ora 8:35. Am mai stat putin cuminte langa el, apoi am inceput sa ma joc cu degetele lui care erau impletite cu ale mele. S-a miscat putin, dar nimic. Inca dormea. M-am intors cu fata spre el vrand sa il sarut, insa ma tinea cu capul lipit de pieptului lui, neputand sa ajung la buze. Am decis sa il las sa doarma linistit. Iar pentru asta, trebuia sa plec neaparat din incapere. Chipul lui era atat de amuzant dimineata, era imposibil sa nu il smotocesti.
M-am ridicat usor de langa el, si cand am ajuns la usa, l-am auzit pe Liam stigand sa vin inapoi. Ce naiba?! Adica de jumatate de ora il pupacesc, il tot smotocesc, si nimic, iar cand ma ridic de langa el gata! Se si trezeste.
-Liam, daca voi veni langa tine, nu ma voi putea abtine sa nu te smotocesc, iar tu esti obosit. Ma duc in bucatarie, ok? Acum culcate inapoi. L-am sarutat usor pe frunte si am vrut sa ies din camera, insa Liam ma trage de mana cazand peste el.
-Nu dorm fara tine! Am dormit asa de multe zile singur, acum ca micuta mea e langa mine crezi ca scapa asa de usor? Haide, vino aici, se impropteste cu spatele de cateva perne si ma ia la el in brate ca pe un copil mic.
Am inceput sa rad de el. Era asa de amuzant. Il iubeam pe acest om! A inceput sa imi cante cantece de leagan si sa ma tot legene in bratele sale sperand ca o sa adorm. Eu stateam linistita in bratele sale ascultanu-l foarte atenta. Cu toate ca vocea lui nici nu se apropia de bine, eu o adoram. Pentru mine era cel mai bun cantaret. Cand bratele i-au aportit, ma ridicat punandu-ma la el intre picioare cu spatele lipit de pieptul lui, iar mainiile lui imi inconjurau trunchiul meu firav. Mi-am dat capul pe spate ca sa il pot privi, insa el ma saruta pe buze. Eram pe alta lume, iar el stia bine asta.
-Liam, ai spus ca noi vom fi doar peieteni.
-Uita ce am spus micuto. Eu nu as putea sa iti fiu doar prieten.
-Esti ca un copil mic, sti asta?
-Cum as putea sa uit cand sunt cu tine? Doar tu ma faci sa reactionez asa. Dar stai putin, parca dormeai.
Am inceput sa radem, apoi am tacut amandoi. Ma jucam cu degetele fine ale lui Liam. Se pare ca ii placea asta. A adormit instantaneu.
Am simtit cum cineva ma mangaie pe obraz. Am deschis usor ochii si am vazut cel mai frumos chip din lume.
-Hei micuto.
-Hei. Cat e ceasul?
-Nu conteaza, isi lipeste buzele de a le mele, cum ai dormit? Logic ca ai dormit bine, doar a fost Liam cu tine. Se stramba la mine asemenea unei mame care se joaca cu propiul ingeras micut.Nu am putut sa nu observ ca eram in aceasi pozitie in care am adormit. M-am uitat la ceas si indica ora 20:57.
-Liam, tu ai stat toata ziua aici?
-Sigur. Cand ai incetat sa te mai joci cu degetele mele, m-am trezit.
Am sarit ca arsa din pat si l-am tras si pe el dupa mine. Mi-am impletit degetele cu ale lui, apoi am fugit pe scari. Liam m-a luat in brate si a inceput sa se invarta cu mine pana la bucatarie. M-a asezat pe masa si mi-a dat un pahar cu lapte. Am refuzat politicos, dar el ia paharul si imi toarna incet laptele pe gat.
-Cine e copil micut, cine?
-Liam inceteaza, nu imi place laptele.
-Cum altcumva va creste fetita mea daca nu bea lapte? Haide, mai ai putin. Gura mare.
Mi-am inchis gura si am dat din cap in semn dezaprobator.
-Daca bei laptele, vei primi ceva in schimb.
-Ce? Am spus repede.
-Un sarut.
I-am luat paharul din mana si am turnat restul laptelui pe gat.A inceput sa rada de mine, apoi m-a sarutat.Am sarit de pe masa si am pus pe ea toate ingredientele pentru clatite. Am inceput sa gatesc, Liam mancand fiecare clatita dupa ce o terminam. Saracutul, a stat toata ziua fara sa manance ceva.
-Liam, daca iti era foame, trebuia sa vi in bucatarie sau ma puteai trezi si iti gateam ceva. Sti doar ca as face orice pentru tine.
-Nu am nevoie de mancare cand sunt cu tine. M-a sarutat repede, apoi a umplut inca un pahar cu lapte.
-Nu mai beau chestia aia Liam!
-Sti, amandoi avem nevoie de un dus.
-Sti, fie ca beau chestia asta fie ca nu, de dus tot vom avea nevoie. Nu trebuie sa ma rasplatesti cand beau sau mananc ceva ce nu imi place. Daca te face fericit, o voi face!
Am luat paharul si am baut tot laptele, iar dupa m-am strambat mai rau ca un copil. Am terminat clatitele, am facut curatenie, ne-am alergat putin pana sa fie totul gata, apoi ne-am asezat pe canapeaua din sufragerie.
-Parca ziceai ceva de un dus. I-am spus lui Liam razand, dar mai apoi am inceput sa strig pentru ca m-a pus pe umerii lui si a fugit pe scari pana la baia din camera lui. M-a lasat jos, apoi am intrat amandoi in cabina de dus, iar de aici in colo e secret.