Part 2

10 2 0
                                    

- Mireu nans desgraciats no us fiqueu on no us demanen ni qüestioneu res del que us digui i tot anirà bé d'acord? - va exclamar amb una mirada de desdeny-.

- Què? L'Adrix atemorint els nous campistes només començar? - va dir una veu amb ironia. Sense adonar-se, l'Erik havia tornat i s'havia situat darrera de l'Ayla -. Relaxat una mica home.

- Només els advertia del que passaria si algú em buscava les pessigolles.

Dit això va marxar a buscar a gent de la seva cabanya.

- No us preocupeu per aquest mig trol, només intenta buscar problemes - va dir mirant-los a tots i totes amb els seus ulls ametllats tothom va riure-. Vinga que la cerimònia començarà d'aquí no res.

Al acabar de pronunciar aquelles paraules un fort estossec va ressonar per l'esplanada.

- Benvinguts i benvingudes al campament Aiguaperlada! - una gran ovació va fer que la directora parés de parlar uns instants-. Pels que no em coneixeu soc Carisa Kalassanda, una maga i la directora del campament. Abans de començar amb la tria de cabanyes repassarem les normes de seguretat. Lluc si us plau podries fer els honors?

Un noi d'uns divuit anys va sortir d'entre la multitud i l'Ayla el va reconèixer al segon: era el seu cosí gran en Lluc que tenia un germà bessó, en Mateu. Junts eren els bromistes oficial del campament. L'Erik li havia explicat un munt d'aventures que havien viscut els seus cosins durant els anys al campament Aiguaperlada. Els dos germans eren humans però gràcies a les seves grans habilitats van poder accedir al campament.

- Hola, hola! M'han fet venir aquí a explicar-vos les normes de seguretat, que per descomptat, després de tantes hores de càstig copiant totes i cada una de les normes per causes com ara: alternar les proves de la caça de la bandera, escapolir-me per les nits al bosc prohibit o portar objectes encantats terriblement perillosos, han decidit que jo seria el candidat IDEAL per exposar les regles del campament.
- i amb un somriure entremaliat un cor de rialles va esclatar entre els presents. Tot seguit va continuar: -

Està prohibit portar objectes encantats de classe A i B. Una vegada el meu germà va portar un i mireu com ha quedat- els oients van esclafir en rialles i un pèl-roig idèntic a ell va proferir un crit de protesta- tampoc es pot tenir mascotes que es puguin considerar perilloses com ara: dracs, grifs ni temperts que poden arribar a ser tan desagradables com un trol de les muntanyes blanques.

Si estan permeses criatures domèstiques: gats, òlibes... Els animals extraordinaris (els pegasos, unicorns o dracs elementals) només seran vistos en les classes o en seccions d'entrenament i no us recomano que aneu al bosc prohibit per buscar-ne perquè segur que acabareu devorats per qualsevol criatura abans de trobar la que esteu buscant, jo no us ho recomano, vaig passar per l'experiència i em vaig lliurar de la mort pels pèls però no il·lès. - dit això els hi va mostrar una llarga cicatriu de color blanquinós del braç esquerra-.
D'acord, em sembla que ja comentat totes les normes que existeixen. Ai! Si! Una última, després de les activitats de nit està prohibit sortir de les cabanyes i si teniu la genial idea de fer una escapada vigileu els vostres voltants perquè si no aneu en compte activareu les alarmes i mig campament es despertarà i us veureu envoltats al cap de dos segons. Així si voleu sortir fora de nit aneu amb compte!
Si en algun moment voleu repassar les normes o teniu algun dubte al menjador teniu un cartell que estan apuntades totes les normes i s'afegiran o s'eliminaran depenent de la situació, estic segur que l'any que ve s'esborraran moltes com jo i el meu germà ens haurem anat... - dit això es va tornar a endinsar entre la multitud en mig de fortes rialles i aplaudiments.

A continuació la directora va tornar a prendre la paraula per continuar amb el discurs que ja estava arribant a la fi.

- Gràcies per explicar-nos les normes Lluc, a continuació començarem amb la tria de cabanyes, com ja sabeu els que porteu més d'un any aquí les cabanyes estan repartides per grups d'edat, es a dir, els campistes de primer any aniran a la cabanya de la Kaira Atarah, la l'elfa dels boscos que va crear les grans pedres rúniques, els de segon any a la del Azai Dragen que va ser el primer domador de dracs conegut d'origen mag etcètera. Dit això us podeu dirigir a les vostres cabanyes. Si us plau els campistes de primer any seguiu als que seran els vostres monitors aquesta setmana-.

Campament AiguaperladaWhere stories live. Discover now