Quan per fi havien acabat de recollir el menjador, l'Ayla estava parlant amb el Tae i tots van anar cap a les cabanyes per preparar-se pels jocs.
Aleshores, abans d'arribar al cercle de les habitacions, en Tae es va excusar i va anar cap a la pista de tir amb arc. L'Ayla es va quedar encuriosida per aquella acció i va decidir anar a buscar a la Kendra. A ella li va explicar el que havia passat i juntes van anar a investigar a la pista d'entrenament de tir amb arc.
Allí, van veure a el Tae que s'acostava a una noia que estava practicant tir amb arc. Des de la distància van veure que el noi agafava una fletxa i amb el seu poder la feia anar directament al blanc. La noia de l'arc estava una mica descol·locada per aquella acció i encara sense dir una paraula, va llençar una altre fletxa que va partir per la meitat la del telequí. En Tae va aplaudir pausadament. Seguidament va allargar la mà cap a la noia i es va presentar. La noia va imitar la seva acció i va dir:
- Encantada de conèixer-te, em dic Yumi i soc una arquera i llop del nord.
Les dos elfes van cridar silenciosament i els van deixar per anar a la seva cabanya per preparar-se pel joc de poder entre rialles.Abans d'arribar a les habitacions l'Ayla li va dir a la Kendra que anés tirant que ara anava ella. Les noies es van acomiadar i l'elfa del foc es va anar a seure a un dels troncs que rodejaven la foguera central. Un cop allí es va quedar mirat a la fogata observant els dibuixos que formaven les flames. Al cap d'uns minuts un noi i l'Enola de la seva cabanya, es van asseure al seu costat i van passar uns segons durant els quals es van quedar en silenci observant la fogata.
- Hola Ayla.- va començar el noi per trencar el gel- Jo soc en Noah, d'origen humà i ella és...
- L'Enola - va acabar la frase l'elfa- Si ja la coneixia - les dues noies van riure-. Tu ets un dels pocs humans del campament no?
El noi va assentir pausadament.
- De fet tinc una mica de pànic al joc que farem aquesta nit tot i que tinc bastanta capacitat per córrer no es una qualitat comparable amb algú que té poders reals com els vostres - el noi semblava una mica enfonsat-.
- Ei, si estàs aquí serà per alguna raó no? Potser no pots fer créixer les plantes però les coses més importants són les que aportem i que perduraran, no un encanteri que al cap de poc temps desapareixerà. - va dir l'Enola-.
- Crec que tens tota la raó del món.- l'elfa va assentir el cap-.
Els tres van parlar uns minuts però no es van entretenir gaire i de seguida van anar a preparar-se pel joc.
Quan van arribar a la cabanya es van arreglar amb els vestits de combat adaptats per cada poder a sota de la roba normal. L'Ayla es va posar una dessuadora i uns pantalons curts.
També va agafar les seves dagues de plata camuflades en dos anells de plata només com a precaució perquè en el bosc prohibit no es sabia que es podia trobar. Va anar a la sala d'estar i allí es va trobar amb els altres campistes que estaven mirant dins del cofre gegant.
A un sofà estava la Yumi parlant amb un altre noi que tenia orelles de llop. Aleshores l'Ayla va poder arribar a on estava el cofre i a dins hi havia armes, armadures... Aquesta es va quedar impressionada i en el fons de tot va veure una polsera vermellosa i sense pensar-s'ho dos vegades la va agafar. Estava trenada amb petites flames i tenia una petita foguera al centre. Quan se la va posar una escalfor es va estendre fins a la punta dels dits.
- És una polsera potenciadora de l'energia del foc - la noia va fer un bot perquè no sabia qui ho havia dit i quan es va girar va veure que el que havia parlat era el noi que havia vist abans parlant amb la Yumi-.
Hola, em dic Kesseki i soc un híbrid de llop i vampir, encantat - va dir el noi amb una mirada riallera-.
L'elfa va riure una mica avergonyida i es va presentar.
- I com ho sabies? - va preguntar encuriosida-.
- Quan era petit sempre m'havien intrigat els poders i els seus potenciadors i preguntava molt, fins i tot a les pedres - els dos van riure.
- I de que coneixes a la Yumi?
- És la meva germana bessona però ella és arquera i transformista de lloba. A i a més tenim una cosina també de la nostra edat, potser la coneixes, es diu Chris Black i també es una transformista.
- De debò?! Si que la conec i la capacitat de la súper velocitat que té és una passada.
Mentre parlaven va venir la Yumi i també es va unir a la conversa. Al cap de poc els van avisar que els jocs estaven a punt de començar.
____
holiis, part 4 del marató del campament aiguaperladaa💫
espero que us agradii, molts personatges estan inspirats en persones reals🙃