Part 14

6 1 10
                                    

- A més tenim una noticia genial. Com ja sabeu, existeixen diversos tipus de dracs: els naturals i els elementals. Els naturals són els més comuns i es poden trobar en estat lliure o domesticats. En canvi, els elementals són molt rars i només hi han quatre que neixen cada cinquanta anys. Doncs hem tingut la gran sort que ens han portat quatre ous elementals i tindrem quatre dracs elementals al campament! - va informar en Dante.

Tots els campistes de primer any van començar a parlar entre ells emocionats i encuriosits.

- I avui deixarem les classes en aquest punt perquè estan a punt de néixer els dracs i escolliran els portadorxs - va dir l'Aldara.

- No em puc creure que algú de nosaltres tindrà un drac elemental.- va exclamar la Kendra quan ja havien sortit de l'aula i s'encaminaven cap als estables dels pegasos on es reunirien amb les altres cabanyes per veure qui eren els escollits o escollides.

- Jo tampoc m'ho crec. Fa moltíssims anys que no es feia una entrega de dracs elementals. - va dir en Kesseki-.

Tots ho comentaven encuriosits.

Quan van arribar als estables les altres cabanyes ja havien arribat. L'Ayla es va apropar a l'Erik que estava amb en Tae i la Yumi.

- Tu sabies alguna cosa?

- No en tenia ni idea, però he buscat en els llibres de les classes i la tradició diu que hi haurà un per cada any.

En aquell instant la directora del campament va començar a parlar. Els va explicar que cada cabanya, per torns, es posaria al voltant dels ous de drac i que quan el drac neixés aquest escolliria el seu nou amo.
- Un petit recordatori. Els dracs normals triguen anys en desenvolupar les seves habilitats però els elementals ja neixen amb tot el seu poder.  Així que els seus nous amos, hauran de fer un curs extra per aprendre com ensenyar a dominar els poders dels seus dracs. Començaran els de primer any. Cabanya de Kaira Atarah, si us plau veniu aquí.

Els vint campistes es van posar en semicercle davant dels ous. De cop, un que tenia dibuixos i línies vermelloses es va enlairar del terra envoltat d'una llum brillant.

- Cabanya de Kaira Atarah! El vostre drac és l'elemental del foc. A partir d'ara, encara que no sigueu els escollits o escollides, teniu la responsabilitat de protegir aquesta criatura fins el dia en el que sigui ella la que us protegeixi a vosaltres. D'aquí uns instants sabrem qui és l'escollit o escollida.

Dites aquestes paraules, tothom va callar mentre aguantaven la respiració. Els campistes estaven expectants.

De sobte, l'elfa del foc va sentir que la seva pell cremava i que el seu poder augmentava. Els seus companys després li van dir que l'iris dels ulls se li havia tornat daurat. Va sentir que havia d'avançar cap endavant. Quan va estar cara a cara amb l'ou, en Dante i l'Aldara la van animar a agafar-lo.

La noia va seguir les indicacions i amb delicadesa el va agafar amb les mans que estaven rodejades de petites flames. Al entrar amb contacte amb l'ou, l'elfa i l'ou van quedar envoltats d'un aura daurada i uns instants després l'Ayla tenia un petit drac vermell dormit als seus braços. Tot el campament va començar a aplaudir i a felicitar-la.

Aleshores va venir l'Aldara i li va dir que havia d'entrar dins de l'estable per posar el drac en escalfor i que així pogués descansar. La noia va assentir amb el cap i va entrar en silenci encara que tenia ganes de cridar de l'emoció. El lloc estava decorat amb llumetes i al costat de les quadres dels pegasos hi havien quatre bombolles on s'hi havien de posar els dracs.

L'Ayla es va dirigir a la de color vermellós i abans de guardar el dragonet el va observar. Era preciós, tenia les petites escates amb filigranes i desprenia calor de la seva pell. En aquell moment el petit drac va deixar anar un  sospir i una petita flama va sortir de la boca. La noia va somriure. Per fi va deixar-lo dins de la seva càpsula suaument. Aquesta es va tancar màgicament. Ara simularia l'interior d'un volcà. Amb un sospir va recolzar-se contra la paret per esperar al pròxim drac i escollit o escollida. La seva espera va ser curta perquè pocs minuts després va sentir l'ovació dels campistes i va sentir que la porta dels estables s'obria. Encuriosida, va mirar qui era la persona i es va quedar de pedra de l'emoció. L'Erik portava entre els seus braços una dragona d'aire igual de petita que el seu propi. La noia és va quedar en silenci mentre l'elf acabava de guardar l'ou. Quan es va girar es va trobar amb la noia.

- No hi ha manera de d'allunyar-me de tu no? - va dir la noia bromejant-.

- Eh!-  va dir el noi-. Enhorabona!

- A tu també! És genial que estiguem junts durant l'entrenament dels dracs.

Aleshores els aplaudiments van arribar als seus oïdes i una noia va entrar a l'estable. Duia als braços una dragoneta de color blau. L'Erik i l'Ayla van observar com deixava a la criatura dins de la seva bombolla. L'elf li va xiuxiuejar a l'orella a la noia que es deia Mariah i era una bruixa de l'aigua.

- A més és extraordinària perquè té el poder de crear visions a partir de l'aigua. - va explicar l'Erik.

L'elfa estava impressionada. En aquell moment la bruixa es va girar i els hi va somriure.

També es va presentar i els tres van començar a parlar dels dracs. Finalment va entrar un noi amb el drac de terra. Darrera seu va entrar la directora.

- Enhorabona a tots i totes per ser els escollits! A partir d'ara sereu els encarregats de cuidar aquest drac i haureu d'assistir a entrenaments específics per aquesta tasca. Tota la informació us la comunicaran els vostres monitors i monitores. Ara ja podeu tornar a les vostres activitats assignades.

___
aquí us deixo la part 14 d'aiguaperlada🤍

disculpeu que he estat súper inactiva amb aquesta història jssj

preguntees

>> com us agradaria que és diguessin els dracs elementals?
>> personatge preferit?
espero que us agradii

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Nov 24, 2022 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Campament AiguaperladaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang