Les noies les van saludar i van riure amb elles sobre aquella història. Aleshores van arribar els altres nois de la cabanya i es van seure a les cadires.
Van passar els minuts i quan el menjador estava a punt d'explotar. El corn va tornar a sonar indicant que els monitors podien anar a buscar el menjar.
Aleshores, l'Alya es va aixecar del seu lloc per anar a ajudar a els monitors de la seva cabanya perquè com que eren tants campistes una mica d'ajuda no els hi aniria malament.Mentre es dirigia cap a l'entrada de la cuina, va veure que l'Erik també s'havia aixecat per ajudar i la noia amb un somriure entremaliat va decidir espantar-lo.
L'elfa es va desplaçar entre les taules alhora que s'amagava entre les persones perquè el noi no la veiés. Quan va arribar a l'altura del noi, es va posar de puntetes i el va espantar amb una mini empenta. Aquest va fer un bot i una petita descarrega elèctrica va arribar a les mans de la noia. Això va provocar que sorgís una flama lluminosa que va il·luminar la cara de l'Ayla. El noi es va girar cara ella i també tenia una petita flama.
Uns aplaudiments van ressonar pel menjador.- Molt bé! Aquí podeu observar el primer exemple de combinació de poders, cosa que aprendreu durant les vostres lliçons i posareu en pràctica en els camps d'entrenament. Ja que heu aconseguit formar una esfera d'energia ara penseu com destruir-la-.
Tots els campistes observaven l'escena. L'Ayla estava vermella de vergonya. Aleshores els ulls dels elfs es van creuar i van a compassar les seves respiracions.
A poc a poc la llum va disminuir fins a desaparèixer i el menjador va explotar entre de l'emoció. Tothom cridava i reia i els dos van aprofitar per marxar a buscar el menjar.
- Magnífic poder híbrid Chispitas -va dir el noi alhora que li feia una mini empenta -. T'ho devia per l'ensurt que m'has donat.
- Chispitas? De debò? - l'elfa li va girar els ulls amb un sospir de resignació.
En aquell moment els hi van donar les safates i es van anar parlant cap a les taules.
- De veritat has aconseguit guanyar la competició d'elfs? - va dir la noia al·lucinada-.
Ell va riure i va dir que sí. L'elfa estava tant concentrada en la conversa que no es va adonar que hi havia un tros de gel al terra i va relliscar però abans de que ella i el menjar toquessin el terra una energia de color blavosa els hi ho va impedir. Poc a poc el menjar va tornar dins de la safata i l'Alya va quedar dempeus.
Aleshores es va girar i va veure un noi asiàtic que estava molt concentrat en la seva tasca. "Un telequí"- va pensar ella. I un segon després d'aquell pensament, el noi va aixecar la mirada i va somriure. La noia li va donar les gràcies i es va presentar.- Tae, encantat de conèixet. Erik! Quina passada l'esfera de llum!
- Espera us coneixeu? - va preguntar la noia encuriosida.-
Els dos nois van riure i van senyalar el cartell de la seva taula que posava "Azai Dragen".
- Ah! Té molt sentit, aneu junts a la cabanya- va riure-. Adéu fins després!
L'elf i el telequí es van acomiadar i la noia va anar a la seva taula a portar el menjar.
Allí, tots la van felicitar per la seva representació de l'esfera de llum però no es van entretenir molt perquè estaven afamats. Abans de que poguessin ni dir mitja paraula, els monitors van anar a davant de les taules rodones i els hi van explicar que abans de menjar havien de donar gràcies pels aliments que tenien. Aleshores van començar a cantar una cançó molt alegre. Quan van acabar, tots els van aplaudir donant cops a les taules. Quan l'Aldara i en Dante van tornar de cantar els hi van explicar unes coses respecte el menjar:
- La safata conté menjar infinit però no us preocupeu perquè és màgica i no es malbaratarà ni una mica dels aliments- els hi va explicar l'Aldara-.
Un munt d'hamburgueses i patates fregides van aparèixer del no res i quasi com animals van anar a agafa-les. Quan tots havien estat servits, van començar a parlar i a compartir experiències divertides de la seva vida.
Tant emocionats que estaven tots que quasi creen un caos de poders: una ràfega de vent envoltava a la Kenia constantment, la Kendra creava gotetes d'aigua per decorar el cabell de la gent, l'Einar quasi va ocasionar una explosió amb els seus poders... En conclusió, va ser un sopar molt entretingut. Quan van acabar, van esperar a les pròximes indicacions. La directora es va aixecar de la seva taula i va anar al lloc on abans els monitors havien cantat.
______
helloo, aquí teniu la segona part d'aquest marató del campament Aiguaperlada
espero que us agradii🏕preguntess🦋
>> que creieu que pot passar durant la primera setmana de campaments?