Part 12

8 2 0
                                    

Aleshores en Kesseki i la Yumi van començar a pensar un pla i es completaven les frases entre ells. Els campistes reien d'aquesta acció entre els bessons. Van acordar que atacarien la base dels seus amics perquè coneixien una mica els seus poders i van pensar quins eren els més probables que s'haguessin marxat a envair les altres bases.

- Els que tenen poders de teletransportació com ara en Pietro i l'Asterin s'hauran anat i segurament un per cada base. Els transformistes també són perillosos perquè es poden transformar en àguiles i anar vigilant el territori i atacar per sorpresa. - va dir la Kendra-.

En Kesseki va reprendre la paraula:
- Els del poder d'aigua com la Kendra i la Darya s'hauran quedat a fer guàrdia per poder crear escuts protectors tot i que no molt resistents perquè necessitarien un llac a prop per poder recarregar forces i la seva base està molt seca.

- En Noah, l'Enola i la Chris s'hauran quedat i els altres segurament hauran anat a atacar les altres bases. Els de tercer i quart any estaran atacant a la base dels nostres amics perquè son els nouvinguts i no saben que nosaltres estem aquí. Podem aprofitar mentre ells ataquen a la base per infiltrar-nos sense que ens vegin i aconseguir la primera bandera. En aquesta primera missió podríem anar en Leo, en Dylan, la Selena, en Kesseki, la Yumi i jo. - va explicar l'Ayla-. Quan tornem ja mirarem com ho farem per aconseguir les altres banderes. Kenia i Tae, vosaltres us podeu quedar fent una barrera protectora d'aire i energia. Preparats, llestos, ja!

La Selena va obrir un portal a una distancia prudencial de la base enemiga perquè no es podia teletransportar directament perquè així ho dictaven les normes i sinó els podrien veure. Tots els altres van passar ràpidament abans de que el portal es tanqués.
- Us esperaré aquí 10 minuts i si per aleshores no heu arribat haureu de tornar corrents cap a la base.


Tots van assentir amb el cap i van travessar el portal ràpidament. L'Ayla es va enfilar als arbres seguida d'en Leo i en Dylan i la Yumi i en Kesseki es van transformar en llops. Tots cinc van avançar ràpidament cap a la base enemiga.

Al cap d'uns minuts l'elfa del foc va divisar una silueta de persona prop d'on estaven els llops. Va xiular com un ocell, era la senyal que indicava que hi havien altres campistes a prop i els germans es van transformar. L'Ayla va confiar que estiguessin bé però va continuar amb la missió. Quan estava a deu metres de la base dels de primer any que estava rodejada amb una càpsula d'aigua tal i com havien sospitat. Els hi va fer una senyal a en Leo i en Dylan perquè s'aturessin i va mirar pel terra per si veia als llops. Estaven amb una tercera persona que, al forçar la vista, l'Ayla va identificar, era en Tae.

- Hem de travessar la barrera pel darrera mentre ells tres creen una distracció i els nostres companys de la cabanya de primer any estan ocupats repel·lint el seu atac i el de les altres cabanyes. - va dir en un idioma de gestos que tenien tots els elfs. Els dos nois van assentir amb el cap i en Dylan va llençar un altre crit d'ocell per avisar als seus companys que havien de començar l'operació.

Al saltar al terra va divisar en Tae utilitzant els seus poders de telequinesi per fer levitar els dos germans que s'estaven enfrontant a un altre llop amb marques liles en comptes de blaves.
-"La Chris" va pensar l'Ayla mentre corria, això volia dir que dins de la càpsula hi havien cinc persones: en Noah, l'Enola, la Kendra, la Darya i la Lexi.

Les tres últimes estarien ocupades mantenint la càpsula així que només haurien d'evitar els dos mags. Però de cop va veure l'Erik i uns altres campistes de segon any amagats entremig dels arbres. L'elf de les tempestes, al veure el petit grup, va sortir del seu amagatall i va deixar als de la seva cabanya confosos.

- M'alegro de veure't Chispitas - va dir el noi - Quin és el pla?

La noia li va explicar ràpidament. Al cap d'uns instants van arribar al punt més dèbil de la muralla. L'elfa, va mirar a en Dylan i els dos van assentir amb la mirada. El noi va intentar obrir-se pas entre la muralla d'aigua gràcies als seus poders alhora que els dos elfs del foc l'ajudaven amb el seu poder del foc. Quan per fi es va fer un forat de la mida d'una porta, l'Ayla va entrar amb un salt dins de la base i va anar corrents a buscar la bandera. Però es va trobar amb una pista d'obstacles. Aleshores va somriure i va deixar que les flames sorgissin a les seves mans.

- Que comenci el joc.

L'elfa, va començar a esquivar i saltar tot el que es trobava pel camí. A la seva esquena va escoltar a l'Erik i en Leo que estaven lluitant contra en Noah i l'Enola mentre defensaven a en Dylan que estava esgotat.

La noia se sentia viva i poderosa. Superava tots els obstacles sense dificultat i amb el seu poder del foc destruïa els objectes que li llençaven a sobre. Al cap de poc, va veure una llum verda que sortia de dins d'unes roques i l'Ayla va saber que allí estava la bandera. Sense baixar la velocitat, va crear una bola de foc i va saltar. A l'aire semblava que tot s'hagués aturat i va llençar la bola de foc cap a les roques. Al impactar, una onada d'energia va ser emesa i va destruir la muralla d'aigua.

L'elfa del foc va agafar la bandera i la va alçar. Una sensació d'eufòria la va inundar. Uns instants després, els seus companys van arribar i entre felicitacions, l'Erik la va pujar les seves espatlles. La noia se sentia com en un somni i entre crits i rialles va sonar el corn que indicava que un equip havia perdut. Això implicava que tots els campistes del grup vençut havien d'anar amb l'equip que els havia pres la bandera.

La Selena ja havia obert el portal i en Pietro i l'Asterin l'ajudaven a transportar persones. L'Ayla es va quedar de les últimes per assegurar-se de que tothom hagués estat recollit. La Kendra s'hi va apropar i la va felicitar per la seva proesa.

- Que consti que ens ha costat molt obrir aquella muralla d'aigua - va replicar l'elfa del foc amb les mans alçades.-

Les dos noies van riure i van travessar el portal.

- Selena, ho has fet genial! Tens aigua a la meva motxilla i una mica de brownies de xocolata del bosc èlfic que està deliciós. - va dir l'Ayla. L'altre noia li va somriure agraïda. A l'esplanada hi havia un munt de gent amb la cinta del cap de dos colors perquè havien fet la fusió de l'equip. L'elfa es va reunir amb els de la seva cabanya i va felicitar als seus companys per la operació.

Però just quan es començava a relaxar, la van cridar perquè ajudés a envair les altres bases. Remugant entre dents, es va dirigir a un grup de gent de la cabanya de segon any que estava pensant el pla per envair els de tercer any. Aleshores la noia va mirar enrere i va veure que la Chiara no estava participant en aquell debat. La va cridar i els de la seva cabanya la van escoltar atentament. La vampira ja tenia tot el pla fet i els hi va comunicar. A tothom els hi va semblar bé i es van anar a aconseguir la bandera.

- Gràcies Ayla -li va dir la vampira abans d'endinsar-se al bosc-.

L'elfa del foc estava esgotada i es va dirigir a on estaven els seus companys. Aleshores es va estirar al terra i es va adormir. Uns crits d'alegria la van despertar una estona després i va saber que havien guanyat el Gran Joc. Una veu els va comunicar que havien de tornar a les cabanyes. L'elfa es va estirar i va veure que en Leo també s'havia adormit. Aleshores va veure que en Kesseki també ho havia vist i els dos van anar a despertar al seu amic. Van comptar fins a tres i el van agafar, cosa que va provocar que l'elf del foc es quedés atordit durant uns instants. Al final es va acabar de despertar i tots tres van tornar al campament.
  
_____
Hola! Sé que fa molt que no públicava però aquí teniu la part 12 del campament aiguaperlada!✨🏕

Campament AiguaperladaOnde histórias criam vida. Descubra agora