Kural 5: Unutma Kötü Ruhlar Saf Ruhları Sever...
' Murder İn your area '
" Siz... Kimsiniz?" deyip korkak gözlerimi suratında gezdirdim. Sadece gözlerini gördüğüm adamın bakışları boştu. Black'in havlaması durmazken, bakışlarımı adamın üstünde gezdirmeye başladım. Gördüğüm şey ile Black'in boşa havlamadığını anladım. Adamın elinde kanlı bir bıçak vardı. Bıçağı görmem ile irkilerek yavaşça geriye doğru çekilmeye başladım.
Bu bıçak da neydi böyle ?
Cinayet mi işlemişti ? Ve ben burada tanık mı oluyordum. Sertçe yutkunurken Black'in tasmasını sımsıkı tuttum. Ne olduğunu anlamazken bana doğru atılan bir adım ile koşmaya başladım. Arkama bile bakmazken, olabildiğince hızlıca koştum. Ölmek isteyen bir insan kadar korkaktım. Geldiğim o huzurlu yolları şimdi korkuyla koşuyordum. Gözlerim korkuyla dolmuşken, arkama baktım ama arkam da kimse yoktu, bakışlarımı tedirgince etrafta gezdirdim. Düzensiz aldığım nefesim düzene girince derin bir nefes alıp, rahatlamaya çalıştım. Ardından yanım da bulunan binanın duvarına yaslandım. Bakışlarımı sakince yerde yatan Black'ten alıp, etrafa bakındım. İki binanın arasında ki boşluğa gizlenmiştim. Beynim yaşadığım şeyleri algılayamazken, ellerimle suratımı sıvazladım. Ben daha demin neye şahit olmuştum ? Ellerimin titremesi durmazken, duyduğum bağırma ve koşma sesiyle olduğum yere çivilendim. Derin bir nefes alıp, elime ki tokayla saçımı topladım.
" Ah, cidden ne oluyor bu gece ?" deyip tedirgince etrafa bakındım. Aslında korkmuyor değildim ama Black eğitimli bir köpekti. Biraz değil fazlasıyla ona güveniyordum. Eğilip Black kafasını sevip öptüm. Bakışlarımı sağ tarafıma çevirdiğim de çıkmaz sokak olduğunu gördüm. Sıkıntıyla nefesimi bırakırken, omzuma dokunulmasıyla çığlık atmam bir oldu. Anında ağzım kapanmıştı, refleksle ellerini çekmeye çalışırken, beni kendine döndürdü. Gördüğüm tanıdık bir çift göz ile, kaşlarımı çattım. Bunun burada ne işi vardı ? Bana endişe ile bakan suratına ben anlamayan bakışlar ile bakıyordum. Ellerini ağzımdan çekerken konuşmaya başladı.
" İyi misin ?"
Bakışlarını benden alıp saniyelik etrafta gezdirdi. Ben ise şaşkın bakışlarla ona bakıyordum.
" Evet... İyiyim."
Artık bağırma ve koşma sesi gelmiyordu, bakışlarımı hızlıca etrafta gezdirdim. Ardından konuşması ile çocuğa baktım.
" Etrafta şüpheli bir şey gördün mü ? Neden bu saate buradasın ? " dedi. Bakışları tedirgindi. Black'i gösterirken konuşmaya başladım.
" Köpeğimi gezdirmeye çıkarmıştım ve bir şey gördüm..." deyip bir kaç adım atıp, parkın olduğu sokağı gösterdim.
" Orada elinde... kanlı bir bıçak olan birini gördüm." deyip tedirgince gözlerine baktım. Dediğim şey ile gözleri büyürken,
" Aynı kişiyi görmüş olmalıyız." deyip ellerini saçlarına daldırdı. Derin bir nefes alıp verdim. Kim bilir kime zarar vermişti pislik. Ayağımın altında ki taşa bir tekme savurdum.
" Peki, sen nerede gördün ? " deyip bakışlarımı üzerinde gezdirdim. Boş bir şekilde baktığı kaldırım taşından benim konuşmam ile bana bakmıştı.
" Canım Ramen çektiği için dışarı çıktım. Markete giderken bir çığlık duydum. Anında olduğum yerde dururken, çığlığın geldiği yere baktım. " deyip parkın olduğu sokağı gösterdi.
" Ses parktan geliyordu ardından yavaşça yaklaştım. Adamı arkasından görüyordum ve elinde kanlı bir bıçak vardı." derken eliyle yüzünü sıvazlayıp derin bir nefes aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURGU (DÜZENLENİYOR)
FantasíaKatili öldürmezsen katil seni öldürür. Çoğu insanın yaşamak istediği hayattı benim hayatım. Korede en büyük rezidansta manzara ayaklarımın altındaydı ancak mutlu muydum ? Hayır... Bir katil var hayatımı altüst eden, ya bir insan ya da bendim. Bu ka...