Minseok acıyan kafasını tutarak hızla merdivenlerden inip odasına doğru giderken eline gelen ıslaklık ile alnında küçük bir çizik olduğunu fark etti. Evdeki ilkyardım malzemelerinin yerini bilmediği için Yixing'den yardım almak istedi, odasına giderken önce onun odasına uğradı ama odada olmadığını görünce vazgeçti. Çok yorgundu ve uykusu vardı, bu nedenle odasına gidip masasının üzerindeki tuvalet kağıdını yarasına tampon yapıp üzerini bile değiştirmeden henüz yatma fırsatı bulamadığı yatağına attı kendisini.
Yixing'in ise odasında olmamasının nedeni ev sahibinin yanında olmasıydı. Ateşli bir sevişmenin ardından yatakta sırt üstü uzanmış bir şekilde gülümseyerek tavana bakıyordu iki adam kalplerinin sesini dinleyerek. Ev sahibi yatakta ona doğru döndüğünde Yixing de ister istemez ona dönüp gülümsemişti. Ev sahibinin gözleri hizmetçinin yanağında oluşan çukura gitti ve sol eliyle hafifçe okşadı çukuru..
Yifan yavaşça yaklaştı ve okşadığı yanağa şehvetli olmayan tatlı bir öpücük kondurduktan sonra "Seni çok özledim Yixing." dedi.
Hizmetçinin zaten her daim deli gibi atan kalbi bu durum karşısında öyle hızlanmıştı ki göğüs kafesinden çıkmak istiyordu. O heyecanla o da karşılık verdi.
"Ben de çok özledim." Ev sahibi duyduklarından hoşnut hizmetçiye sarılıp boynuna ve yüzüne öpücükler kondururken konuştu.
"Sanırım sana doyamadım, bütün gece sevişmek istiyorum sence bir sakıncası var mı?"
Yixing çok hevesli gibi görünmek istemese de hiç bekletmeden cevap vermişti elinde olmadan, çünkü o da aynı şeyleri istiyordu.
"Sakıncası yok, ben de isterim." Oda loş olduğu için mutluydu, bunları söylerken yanaklarına sıcak basmaya başlamıştı.
Hizmetçiyi üzerine çekip dudaklarını esir almıştı, elleri ile sırtını okşarken ateşli ve agresif bir şekilde öpüyordu. Ev sahibi genelde öpüşürken ve yatakta sevgi dolu ve şefkatli olduğu için hizmetçi bir an bu agresif öpücüğe şaşırıp fazla tepki verememişti. Bunu fark eden Yifan biraz durup açıklama ihtiyacı hissetti. "Sadece iki hafta uzun bir süre olduğu için.."
Yixing iki haftadır neden onu istemediğini çok merak ettiği için bilinçsizce ağzından dökülüvermişti sözler.
"Neden günlerdir odanıza gelmemi istemediniz? Benden daha iyi birisi mi var?" Ev sahibi şaşırmış bir şekilde bakınca hizmetçi de ne söylediğini fark etmiş ve korkmaya başlamıştı, sanırım fazla ileri gitmişti.
"Ben sadece merak ettiğim için, böyle sanki hesap soruyormuş gibi oldu ama.. G-gerçekten efendim kötü bir niyetle sormadım kaç gündür merak ediyordum, siz de öyle deyince birden ağzımdan çıkıverdi.. B-ben kesinlikle.." hizmetçi telaşla hızlı bir şekilde konuşarak açıklamaya çalışırken dudaklarıyla bölmüştü konuşmasını ev sahibi.
Yavaşça dudaklarını çektikten sonra üzerinde uzanan hizmetçiye gülümseyerek baktı ve "Merak etmen hoşuma gitti," dedi.
"Kızmadınız mı bana?"
"Neden kızmalıyım? Merak etmesen üzülürdüm belki de.." hizmetçi şaşkınlıkla baktı adama ve duyduğu sözlerden cesaret alıp konuştu.
"Imm.. o zaman nedenini söyleyecek misiniz?"
Ev sahibi pozisyonunu değiştirip hizmetçiyi yatağa yatırdı ve üzerine çıktı. "Sebebi sensin.." dedi gözlerinin içine bakarak.
"Ben miyim?"
"Evet, çok yoruluyordun, hatta vücudunda morluklar gördüm bu nedenle dinlenmeni istedim sadece.."
"B-ben o kadar yorgun değildim.. Başkalarına gitmek yerine bana gelseydiniz sorun olmazdı," dedi hizmetçi utanıp başka yerlere bakarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EV SAHİPLERİ VE HİZMETÇİLERİ
FanficEXOFanfiction Çift: Lumin-Xiuhan Diğer çiftler :Sekai, Kray Tür: Yaoi, Romantik komedi