Üç hizmetçi şaşkınca birbirine bakarken Minseok sordu. "Neden hizmetçi kıyafeti giyip kadın kılığına girmek zorundayız?"
"Maalesef arada böyle zengin adamların toplanıp hem iş konuştuğu hem de güzel hizmetçi kızlarla hareketli zaman geçirdikleri bu tarz etkinlikler yapıyorlar. Ben de daha önce hiç katılmadım ama duymuştum. Ben buraya gelmeden kısa süre önce yapılmış bu evde en son. Bay Wu kendi evinde yapmamak için uzun süredir oyaladığını söyledi ama artık kaçamamış. Ayrıca bu eve herkes giremez ve bazı söylentiler dolaşıyor bizim gizli sözleşmeler hakkında bu nedenle biz kadın kılığında diğer çalışan kızlardan ve evin düzeninden sorumlu olacağız. Ev sahibimiz bir iş adamı, kötü bir imajı olsun istemeyiz." Yixing konuşmasını bitirdikten sonra diğerlerine baktı.
"Kadın kılığına gireceğiz ama hizmetçilerle adamların birlikte olduğunu söyledin arada bizde gitmeyelim." Minseok endişeli bir şekilde sordu.
"Hayır, biz çok göz önünde olmayacağız. Gelecek kızlar bu işlerde çalışıyorlar, onların üniformaları dekolteli olacak, göğüs dekoltesi ve süper mini, bizim sadece diz üstü etek.." Yixing konuşurken Jongin araya girdi öfkeli bir şekilde.
"Yah! Yixing sanki normal bir şeymiş gibi bir de, biz sadece diz üstü etek giyeceğiz, demesen sinirlerimi bozuyorsun!"
"Ne yapayım? Ben de bayılmıyorum ama yapmak zorundayız!"
"Ben yapmayacağım, yarın izin kullanacağım." Jongin kollarını bağlayarak konuştu.
"Jongin nasıl bunu söylersin, bizi yüzüstü mü bırakacaksın?"
"Senin pek itirazın yok gibi, Minseok da itiraz etmedi, ne yapayım? Ben yokum bunu bilin! Asla kadın kıyafeti falan giymem!" Jongin kaşlarını çatıp öfke ile itiraz ederken Minseok araya girdi.
"Benim için fark etmez ben sonuçta daha önce cinsel deneyimim olmadığı halde bu işi kabul ettim, işi ilk duyduğumda kadın kılığına girmeyi bile düşünmüştüm. O nedenle Jongin istemiyorsa yapmasın onun işlerini de ben yaparım."
Yixing şaşkınlıkla Minseok'a döndü. "Sen ne dediğinin farkında mısın? Ben Jongin'i iş için mi istiyorum? Jongin evde olmadığı zaman Sehun ile ilgileneceksen tamam, zaten bana gelmez babasıyla olduğum için ebeveyn gibi görüyor beni yine sana saracak!"
"Ben onu demedim ki ev işi dedim, o çocukla baş edemem lütfen." Minseok yalvarır gibi konuşurken esmer hizmetçiye döndü Yixing.
"Sehun'u bırakıp gidecek misin? Sen gittiğin için kızıp yine Minseok'u rahatsız edecek belki de partideki adamlara bile bulaşabilir."
"Saçmalama neden yaşlı moruklarla ilgilensin. Hem bir gün sadece onunla konuşur ikna ederim."
"Yani kararlısın o küçük azgın ergeni en yoğun ve zor günde bırakıp gideceksin?!" Yixing gözlerini kısıp sitemkar bir şekilde konuştu. Jongin tereddüt etmeye başlamıştı, çok zorunlu olmadıkça Sehun'u yalnız bırakmazdı. Sehun genelde söz dinleyen bir çocuk olsa da hizmetçi onunla ilgilenmediğinde ya da işleri dolayısıyla gitmek zorunda olduğunda içinden başka birisi çıkardı. Jongin içinde yaşadığı kısa gelgit sonrası kararını vermişti. "Tamam yapacağım."
"Doğru kararı verdin, gitseydin pişman olurdun." Yixing gülümseyerek esmer hizmetçinin omzunu sıktı.
"Neden pişman olacağımı düşünüyorum."
**********
Ertesi gün sabah erkenden hazırlıklara başlamışlardı. Evi parti için hazırladıktan sonra kendileri için olan siyah hizmetçi kıyafetini alıp odaya girdiler üçü birden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EV SAHİPLERİ VE HİZMETÇİLERİ
FanficEXOFanfiction Çift: Lumin-Xiuhan Diğer çiftler :Sekai, Kray Tür: Yaoi, Romantik komedi