14. BÖLÜM

4.6K 297 113
                                    

Minseok sabah erkenden kalkmış bütün işlerini bitirmişti. Yixing ona odasından çıkmamasını kapısını da kapatmasını söylemişti. Misafirin hangi saatte geleceği belli değildi, adam kafasına estiği zaman çıkıp gelirdi.

Öğleye doğru kapı çaldığında Yixing kapıyı açtı, kendini beğenmiş gülümsemesi ile çapkın adam onu süzerek karşısında duruyordu.

"Hoş geldiniz.." dedi zoraki bir şekilde.

"Hoş buldum, tatlı şey seni özlediğimi fark ettim, bana o güzel gamzelerini göstermeyecek misin?" dedi adam hizmetçinin yanağından bir makas alarak. Hizmetçi adamdan uzaklaşarak güvenli bir mesafeye geçti.

"Odanıza çıkarmamız gereken valiz ya da herhangi bir şey var mı?"

"Sen odama çıkarsan hayır demem." Adam sırt çantası ile içeri girmiş hizmetçiye yiyecek gibi bakarken konuşuyordu. Hizmetçi duymazdan gelerek konuştu.

"Odanızı üst kata hazırladık isterseniz çıkabilirsiniz."

"Böyle zoru oynadığında beni nasıl tahrik ettiğini bir bilsen, şu anda gözümde son derece çekicisin ne yapmalıyım, Bay Wu'nun haberi olmadan biraz iyi vakit geçirelim mi? Seni bulutlara çıkarırım." Adam ısrarla hizmetçiye yaklaşıp kollarını ona uzatırken konuştu. Hizmetçi çevik bir hareketle adam ona dokunamadan uzaklaşıp merdivenin önüne gelmişti.

"Bu taraftan gideceksiniz." diyerek merdivenleri gösterdi. Adam dudaklarını ısırarak bakıyordu hizmetçiye. Bu sırada esmer hizmetçi de gelmişti.

"Misafirimiz gelmiş sonunda.." dedi Jongin iğneleyici bir şekilde.

"Hmm, esmer yakışıklı da burada, tanrım bu eve geldiğimde kendimi cennette gibi hissediyorum. Karar veremiyorum esmer tende mi yansam, yoksa o sevilesi gamzelerin derinliğinde mi kaybolsam?" çapkın adam piç bir şekilde sırıtırken gözleri iki hizmetçi arasında gidip geliyordu.

"Hyung!!" diye bağırdı Sehun. Adam çocuğa döndü bu sefer "En sevdiğim akrabam da buradaymış. Okulun yok mu senin? Erken geldim ki siz yokken biraz bu güzelliklerle iyi zaman geçireyim."

"Senin böyle yapacağını bildiğim için gitmedim, aramızın bozulmasını istemiyorsan uzak dur." dedi Sehun esmer hizmetçinin önüne geçerek.

"Tamam, sadece birazcık eğlenecektin, odam neredeydi?"

"Yukarıda Luhan Beyin odasının yanındaki oda."

"Neden o suratsızın yakınında ki benim odam, her zaman alt katta olurdu. Ben cennette kalacağım sandım ama cehennem çıktı."

"Bay Wu öyle istedi." dedi Yixing sırıtarak. Adam homurdanarak odasına doğru yol aldı. Yixing esmer hizmetçiye yaklaşıp fısıldadı.

"Sehun'u okula göndermemişsin?!"

"Gitmek istemedi ne yapabilirim, ona zorla bir şey yaptıramam." dedi en masum halini takınarak. Yixing gözlerini kısarak bakarken Jongin yamuk bir şekilde sırıttı.

"Yanımdan kesinlikle ayrılmamalısın.." dedi Sehun esmer hizmetçinin koluna girerek.

"Sen nasıl istersen.." dedi Jongin diğer hizmetçiye göz kırpıp uzaklaşırken.

"Ah Jongin bu yaptığını sana ödeteceğim..." Yixing arkasından söylendi.

***

Çapkın misafir odasına çıktıktan kısa bir süre sonra aşağıya inmiş ve bir an olsun gamzeli hizmetçinin yanından ayrılmamıştı. Mutfakta, salonda her daim onu izliyor her fırsatta da sözlü ya da fiziksel olarak taciz ediyordu.

EV SAHİPLERİ VE HİZMETÇİLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin