13. BÖLÜM

4.7K 305 73
                                    

O gün dışarıya çıkmamalıydım, her şey duyduğum şeyler yüzünden başladı. Eğer onun hakkındaki gerçekleri yanlışlıkla duymamış olsaydım, o da benim için diğer hizmetçiler gibi olacaktı. Ben farkında olmadan ilgimi çekmeyi başarmıştı. Hangi insan yirmi beş yaşına gelip hala bakir olur, aslında buna pek inanmamıştım. Yine de o ince ve sevimli sesi dikkatimi çekmiş onu merak etmiştim odamın önünde gördüğümde kendisinin de sesi gibi olduğunu fark ettim.

Aslında çok da masum olmadığını kendime kanıtlamak için yaptığım her saçma şeyde ne kadar yanıldığımı gördüm her seferinde. Adam bildiğin çocuklardan bile masum ya da benim küçük kardeşim azgın Sehun'dan masum olduğu kesin.

Daha önce bunları fark etmemiştim, hepsini şimdi itiraf ediyorum kendime. Bunları fark edebilmek için onu kız kılığında görüp öpmem mi gerekiyordu? Başından beri farkında olmadan kendimden farklı davrandığımı neden yeni anlıyorum? Hizmetçiyi sürekli yanımda tutmak için ona birçok görev verdim, sürekli onu çağırdım, odamda kilitli tuttum, yatağımda uyuduğunda yeterince kızmadım bile.

Ben hizmetçilerle konuşmam, aynı odada bulunamam ve yatağımda bir hizmetçi yattıktan sonra ben o yatakta uyuyamam. Bu durumlarda tiksinmem gerekir midem bulanmalı ama hiçbir rahatsızlık duymadığım gibi birazcık hoşuma bile gidiyor. Bunun tam tersi olduğunu kendime kanıtlamak için ona sürekli kötü davranıyorum.

Ben ona ne kadar kötü davransam da tavrını bozmuyor her zaman masum, bana kızdığı için arkamdan söylediği şey bile. Melek yüzlü şeytan.. Hangi insan ona sürekli kötü davranan birisine bu şekilde hitap eder, bana övgü gibi geldi. İyi birisi olduğumun söylenmesinden hiç hoşlanmam, ama bu kötü biri olarak adlandırılmaktan hoşlandığım anlamına gelmiyor. Sanırım bu nedenle hoşuma gitti söylediği şey.

Bunları düşündükçe sinirleniyorum nasıl izin verdim işlerin bu duruma gelmesine. Ben bir erkeği öptüm ve bu hoşuma gitti. Hoşuma gitti demek hafif kalıyor resmen tüm vücudum titredi daha önce böyle bir şey yaşamamıştım. Bütün bunlar benim hatamdı bana bu kadar yaklaşmasına izin verdiğim için. Kendimi ona ceza verdiğime ve kadın kılığında gördüğüm için bunu yaptığıma ikna etmiştim ta ki her şey ertesi gün alt üst olana kadar.

Hizmetçiyi öptükten sonra yanlış davrandığımı düşünüp eski Luhan olmaya karar vermiştim. Sabah erkenden evden çıkmış arkadaşlarımla vakit geçirmiş bana asılan kızlardan bir tanesini ayarlayıp geceyi onunla geçirmiştim. Hiçbir zaman birisiyle yatmak için para vermedim. Para karşılığında insanların altına yatanlardan hep tiksindim, zaten böyle bir şeye asla ihtiyacım olmadı.

O gece tanıştığım kızla yattığımda fark ettim ki bu işte bir tuhaflık vardı. Normalde seks insana zevk verir ama bir şeyler eksikti. Gece geç saatte eve dönüp yorgun bedenimi yatağa atar atmaz uyumuştum, o korkunç rüya ile titreyerek uyanana kadar. Rüyamda hizmetçi ile yine o anı yaşıyordum ama bu sefer kadın kılığında değildi. Sanki gerçekmiş gibi dudaklarını hissetmiş, parmaklarımın ucuna kadar zevkle titreyerek uyanmıştım. Gözlerimi açtığımda bile hala kalbim hiç olmadığı kadar hızlı atıyordu. Birkaç saat önce bir kızla yattım, kalbim böyle çarpmadı aptal bir rüya için bu fazla değil mi? hem de sadece bir öpücük.

O gece tanıştığım kızdan kaynaklandığını düşünmek istedim, belki de ondan yeterince hoşlanmamıştım. O nedenle başka kızlarda şansımı deneyecektim. Her gece başka kadının kollarına bıraktım kendimi. Aslında arka arkaya tek gecelik ilişkiler yaşamaktan hoşlanmam. Kız arkadaşlarım ile birlikte olurum, nadiren tek gecelik ilişki yaşarım ama şu anda bir kıza güvenip ona sevgilim diyecek durumda değilim. Acilen hizmetçi ile yaşadığım saçma duruma açıklık getirmem gerektiği için yapmadığım şeyleri yapıyordum.

EV SAHİPLERİ VE HİZMETÇİLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin