Draco nastoupil do expressu a společně s Blaisem se vydali ke svému obvyklému kupé.
,,jauvajs!" Zapištěl Blaise, jelikož do něj někdo vrazil.
Draco se podíval a ihned se zamračil, když zjistil, kdo to byl.
,,Grangerová" podíval se na ní znechuceně.
,,fretko" švihla po něm pohledem a vydala se za Ronem a Harrym.
,,že tě to baví" zasmál se Blaise.
,,nazdárek, Dráčku!" Usmívala se Pansy a plazila se po něm, než dojeli do Bradavic.
,,dneska u mě, v 8" řekl hrubě Malfoy, Pansy.
Ta se zaculila a vydali se do velké síně.,,koukněte na Pottera! Zase škemrá o pozornost tý mudlovský šmejdky" povídal znechuceně Draco.
,,brácho! Máš dneska fakt děsnou náladu" zamračil se Blaise.
,,ale souhlasím, ten Potter je rok od roku protivnější" dodal rychle, než ho Draco stihnul nazvat fanouškem.,,Hermiono!" Vydechla Ginny s úsměvem.
,,nazdárek!" Usmála se Hermiona a objala jí.
,,co můj otravný bratr?" Zakoulela Ginny, očima.
,,kterej?" Ozval se Fred.
,,Ron je v pohodě" usmála se Hermiona a zrovna v tu chvíli, vešel do síně Ron, společně s Levandulí.
Ta se odpojila, když došli blíž ke stolům.
,,kde jsi byl? Většinou se tu cpeš! Budeš jak Goyle!" Chechtal se George.
,,nemohl jsem najít kravatu".
,,jo, to by na tebe sedělo" zasmál se Harry.
,,podnikneme něco?" Zeptali se Ron s Harrym najednou.
,,můžeme do Prasinek" přidala se Ginny.
,, a hned se nechat vyloučit? Už je osm!" Ozvala se Hermiona.
,,jdeme spát" zakroutil hlavou Ron.
,,jsi tak nudná" dodal a odešel.
,,poslední dobou je fakt divnej" řekl Harry a Hermiona si potají otřela slzy.,,koukni na tu mudlovskou šmejdku! Ani ten obnošenec si ji nedokáže vážit" smál se Draco.
,,divíš se? Cítím tu její mudlovinu až sem" podlejzala mu Pansy.
Jenže nějakým způsobem, to Draca zajímalo, ale to bude nejspíš ta nenávist.Hermiona s Ginny šly do komnat.
,,Hermiono... jestli se k tobě chová takhle, vykašly se na něj. Klidně mu vyadakuju zadnici!" Přemlouvala Ginny, Hermionu.
,,nemysli si, že jsem neviděla ty slzy!" Pípla na ní Ginny.
,,je jen unavený" usmála se Hermiona zklesle.
,,jak myslíš".Druhý den vyrazili na hodinu.
Měli lektvary, lektvary se zmijozelem.
Hermiona si sedla se Seamuse, protože Snape, utvořil neobvyklé dvojice.
Draco seděl s nějakou tmavovláskou, která nebyla Pansy.
,,copak Grangerová? Ronald už tě odkopl, že se plazíš po Finniganovi?" Vysmál se jí Malfoy.
,,tahle vypadá líp než ten tvůj mopsík!" Vyprskla Hermiona a Seamus si s ní plácnul.
,,závidíš, že nejsi na jejím místě?" Zakřenil se Malfoy.
,,to sotva, leda ve tvých snech" řekla znechuceně.
Draco zrudnul a po upozornění Snapem i zmklnul.
Hermioně někdo zaklepal na rameno
,, kde je Ron?" Zeptal se jí Harry.. jenže v tu chvíli, vešel Ron, opět ho doprovázela Levandule, která se pak vydala do své učebny.
,,Weasley- můžete mi vysvětlit, kde jste byl?" Vyjel na něj Snape.
,,omlouvám s-" Snape ho nenechal domluvit.
,,nezajímá mě to, Weasley. Místo oblizování, slečny Brownové, se začněte věnovat mým hodinám".
Hermioně vypadl brk, se zlatou rukojetí, z ruky.
,,promiňte" šeptla a vyběhla ze třídy.
Párkrát se nadechla a vrátila se.
,,v pořádku, slečno Grangerová?"
,,ano, profesore" usmála se, nebo se o to alespoň snažila.—— Po hodině ——
,,Hermiono!" Běžel za ní Ron.
,,nechci s tebou mluvit, Ronalde" odpověděla mu a mávla hůlkou se slovy ,,oppugno".
Před Ronem se zjevilo hejno, ptáčků, kteří na něj začali útočit.
,,jsi v pohodě, Grangerová?" .
Ten hlas by poznala všude...
,,dej mi pokoj, Malfoyi" zvedla se a odešla.A dny, možná týdny jí nikdo neviděl...
Nessa
ČTEŠ
Hranice nenávisti a lásky - DRAMIONE
RomancePředem upozorňuji, že všechny postavy a autorské práva patří J. K. Rowlingové a drobounce mne. .