Marné pokusy

395 8 4
                                    

Hermiona se snažila vyhnout Ronovi všude, kde to jen šlo. Jenže v průběhu, utíkání od Rona, si ještě lámala hlavu nad tím, proč se k ní Draco choval, tak jak se choval. Nechápala ani, proč mu ve svých myšlenkách říkala Draco.

Bylo teplé, sobotní odpoledne a Hermiona se potulovala, kolem zapovězeného lesa, protože byla jedna z mála, kterou to místo uklidňovalo.

Na draca se mezitím, lepila Pansy.
Ležel na posteli, ona mu seděla na klíně a líbala ho na krku.
,,Pansy-" snažil se jí odprostit od svého krku.
,,pššt" zašeptala a zaútočila na jeho rty.

Mezičas
Ta noc s Hermionou.. jak se ta čarodějka roztomile chichotala...
Jak jí něžně, položil ruku na tvář a těsně než se přisunul blíž, řekla ,,je v tobě víc dobrého, než si myslíš Draco".
To byla poslední kapka.
Políbil jí... ale ne tak, jak by líbal Pansy nebo jak líbal jiné... políbil jí, tak něžně, až ho to vyděsilo.

———————————————-
Draco rychle zamrkal a Pansy ze sebe sundal.
,,tohle nemůžu. Musíme s tímhle skončit... chci být nějakou dobu sám" vyplivl rychle a doslova utíkal ze sklepení.
Vyběhl na astronomickou věž, kde se při okraji, krčila malá nebelvírka.
Ta si ho nevšimla, jelikož byla zahleděná do zahrady, profesorky Prýtové.
Po chvilce se otočila a chtěla vyjít na cestu dolů, když si všimla Malfoye.
,,ta pusa... znamenala něco?" Zamumlal si pod nosem.
Hermiona zrudla, znamenala něco?
Něco jo...jenže Draco si z ní chtěl jen vystřelit, že?
,,nevím" vysoukala ze sebe.
,,pro mě něco znamenala" zašeptal a vydal se pryč.
Znamenala? Hermiona si sedla na okraj věže.

,,jsi v pohodě?" Zeptal se jí Neville, když chtěl vypustit sovu s dopisem.
,,jsem zmatená" zasmála se Hermiona.
Neville si k ní přisednul, položila si hlavu k němu do klína. A začala mu vše vyprávět.
Neville jen seděl a nechal jí vylévat něco, co v sobě dusila už hodně dlouho.
Otevřel pokličku od jejího bezednýho hrnce.

Draco se brzo ráno vydal na astronomickou věž, každý den ráno, tam chodil vzpomínat na 6. ročník. Jenže dnes ho něco ďoblo do nosu.                                                                                                   Hermiona ležela na zemi, hlavu v klíně Longbottoma a v klidu oddychovala. Draco se chtěl rychle vyplížit pryč, kdy k němu Neville otočil hlavu.

,,Víš, myslím, že nejsi padouch Draco...jen si neměl na výběr. Neměl bys jí odstrkovat, něco v tobě vidí" zašeptal Neville.

,,Ona odstrkuje mě" šeptnul Draco, aby Hermionu nevzbudil.

,,Myslíš? S Ronem se rozešla a navíc... nemůžeš se jí divit, zrovna jí podvedl...a ty kamaráde, si jí dělal pořádnou bídu"pousmál se Neville.

,,Já vím" zašklebil se Draco a nepříjemně se ošil.

,,Chceš radu? Drž se jí na blízku" mrknul na něj Neville, mávnul hůlkou a vyměnil si místo s Dracem, který se zmateně zamračil a Neville se jen pousmál a odešel. Hermiona se začala třást zimou a Draco na ní pohotově položil svůj hábit. Bylo by tak špatný, kdyby miloval Hermionu? Jak tam tak seděl, všimnul si její bezedné kabelky a vyndal z ní knížku, muggle borns are golden a potichu jí začal číst.

,,kde je Neville?" zamumlala Hermiona.

,,chtěl, abych tu byl".

,,to je dobře, já taky" zašeptala ospale a znovu se ponořila do světa snů.

já taky...tyhle slova mu zněla v hlavě a on se přistihl culit.

jo..určitě se mu líbila Hermiona Grangerová.

---------

Vanča :)


Hranice nenávisti a lásky - DRAMIONEKde žijí příběhy. Začni objevovat