Návrat

188 7 0
                                    

Hermiona, sbalená, nasoukaná v teplém hábitu se proplétala mezi lidmi v Bradavickém expresu, snažící se najít volné kupé. Nečekala totiž, že by si Draco sednul s ní.
Expres se rychle rozjel a ona vlítla do nejbližšího kupé. Narazila zadkem na sedačku, spíš na někoho.
"Grangerová, ty jsi nějaká rozštěkaná princezno" zasmál se Theo.
Sakra! Seděla totiž na JEHO KLÍNĚ!
Draco se na svého kamaráda podíval, pohledem Z.A.B.I.J.U. T.Ě. a zavrčel. Hermiona stočila pohled na něj a její srdce nejspíš uběhlo marathón. Tady byl, její blonďák, úplně zapomněla na Theův klín, ale to Draco vyřešil zataháním za ruku, čímž ji přesunul na sebe.
"Vypadáš krásně" zašeptal, když jí políbil do vlasů. Hermiona ho neslyšela, protože ho přerušil tlukot jejího splašeného srdce.
"Chyběla jsi mi" zavrčel a rukou jí objal. Přidušeně si odkašlala "ty mně taky a teď sklapni" pohotovostně ho zatahala za vlasy a zaútočila na jeho růžové rty, načež až bolestně sykl a polibek prohloubil.
Hermiona reagovala, prohrabováním vlasů a víc si ho přilnula k tělu.
"Já chci taky Grangerová!" Ozval se Corry a Theo strnul "Tyvole! Já nechci umřít".
Draco plácnul oba po hlavě a dál si užíval, jak se mu Hermiona vrní na klíně.
Celé prázdniny se totiž neviděl, páč měli se zrzkou dámský léto, nebo co. Hermiona poklkla, když ucítila rty, na svém krku.
"Nechte si to na potom! Todle není stripclub" vyhrknul Blaise a najednou sklapnul, když si Ginny přisedla do kupé.
Usmála se na Hermionu a mrkla na Blaise.
"Dechberoucí" šeptnul si Blaise pod nosem.
"Pansy tady chybí" kuňknul Corry, který už získal chuť do života.
Zbytek jízdy mleli o zážitcích, Blaise přebral pozornost, jeho vtipnýmu vzpomínkami z mudlovských prázdnin.
Prý jednou řval na zvláštní pípací krabici nebo-li, jak ho Hermiona opravila televizi, aby přestala pípat a mluvit a, že tam byli malý uvízlý mudlové a když Blaise rozbil tu pípací krabici, byl velmi smutný, že ty mudly nezachránil.
Tomu se Draco smál tak dlouho, že by přísahal, že ho Merlin lochtal.
Poté co dorazili do Bradavic si vybalili a mířili si to do velké síně, kde je přivítala McGonagallová, Snape a dokonce vysmátý obraz Albuse Brumbála.
Hermiona seděla společně s Ginny u hadů a trpělivě vyčkávaly na McGonagallové projev.
"Vítejte zpět! Mám pár novinek. Zaprvé vám chci oznámit, že vaše spolužačka, slečna Parkinsonová se vrátila! Za druhé, spolu s Albusem jsme se dozvěděli, že Tom Riddle se vrátil. Nepamatuje si však nic z dob Voldemorta, což nám profesor Snape potvrdil. Shodli jsme se, že s jeho znalostmi ho přijmeme jakožto učitele obrany proti černé magii" dopověděla McGonagallová a síní se neslo ticho.
Pansy, procházela mezi stoly a došla ke zmijozelskému.
"Nazdárek haďátka!" Všichni jí objali a ona se podívala na Hermionu.
"Grangerová, chci ti poděkovat, že si toho vola srovnala, protože bych dlouho nevydržela snažit se, jako dřív. Kdybys potřebovala, mám dost mučících technik, co ho srovnají" dokončila svůj monolog, usmála se a když si chtěla sednout, přiběhl k ní Blaise.
"Pansynko!!" Ječel přes celou síň. Sevřel jí v objetí "tyvole! Víš jak jsi mi chyběla?! Ten blonďatej hňup, byl nesnesitelnej! Grangerová tohle, Grangerová tamto" vyhrkl.
Pansy se zasmála "Taky jsi mi chyběl Blaisíku"
Sedli si a v tu chvíli vešel Riddle.
"Wow" vypadlo z Hermiony a Draco jí pod stolem zmáčknul stehno.
Hlava žárlivá.
"Já vím!" Ozvala se Pans.
Harry mezitím seděl neklidně jak při hemeroidech, bodejť by ne, vždyť ho chtěl zabít! Romelda ho držela za ruku a snažila se ho uklidnit. Hermiona se na svého kamaráda starostlivě podívala, ale pak se podívala na Pansy, která vyprávěla svůj příběh o tom jak se s profesorem Riddlem opila u Černé nohy.
Docela jim ty zážitky záviděla...většinu prázdnin byla smutná, protože si její rodiče stále nevzpomněli.
Riddle zatím došel k profesorskému stolu, kde mu Brumbál dal povzbudivý úsměv.
Pak do místnosti vběhl Křiklan.
"Kde je ten chlapec?!" Zeptal se nadšeně.
"Dobrý den pane!" Pozdravil s úsměvem Riddle a Horacio ho pevně obejmul "Můj oblíbený žák!" A po dlouhé době se Křiklan cítil šťastný. Hermiona ucítila jak jí Draco chytil za ruku a propletl  si s ní prsty "po hodině máme trénink famfrpálu, přijdeš?" Zeptal se jí blonďák.
Pansy se na Hermionu usmála "klidně půjdu s tebou, ať tam neumřeš nudou!"
Nakonec se přidala i Ginny, ale nejprve vyrazili na hodiny obrany proti černé magii, jinými slovy... Hodiny s Riddlem.
Vyrazili a sesedli si docela vtipně.
Ginny s Dracem, Hermiona s Pansy, Theo s Levandulí, Blaise s Ronem, Harry s Goylem a dokonce Milicent s Romeldou.
Všichni se totiž vsadili, kdo Riddla naštve nejvíc. Tedy... až na Hermionu, protože no, prostě je to Hermiona.
Ginny začala dloubat Malfoye do tváře, když jejich profesor vešel.
Zastavil se před nimi a než stačil vdechnout vzduch, Blaise se ozval "Tyvole! Voldemort s nosem!" Celou třídou se ozval hlasitý smích.
Harry si dloubnul také "Pane profesore, teda Pane zla! Musím Brumbála zabít, jinak on zabije mě!" Když tohle řekl, všichni se na něj zamračili. "Tak ne sorry" odmlčel se.
Draco to nevydržel a ozval se také "Harry Potter je mrtev!"
No, ale samozřejmě komedie patří dvojčatům Weasleyovým a Zabinimu, kteří se na Riddla spiknuli. Vypili totiž mnoholičný lektvar s trochou jeho vlasů a nikdo nečekal, že Fred je vlastně profesor Riddle, čumící jak magor.
George nyní stál vedle skutečného Riddla, který pobaveně pokukoval po třídě.
Ginny se pousmála, když viděla, že Blaise zmizel ze svého místa a místo toho se objevil uprostřed třídy s dramatickým dýmem, ale byl převlečen za Voldemorta a i ten nos neměl! V tu chvíli opět Draco zareagoval a stoupnul si před něj. "Ridiculus!" A z Voldemorta se stala Umbridgová. To se do toho vpletl Theo "Dámy a pánové, zjevení Ďábla!" To už bylo přepísknuté a všichni vybouchli smíchy. Nikdo, ale nečekal, že jim profesor Riddle zatleská.

Hranice nenávisti a lásky - DRAMIONEKde žijí příběhy. Začni objevovat