Den zmatku

440 9 4
                                    

Ráno se Hermiona vzbudila s příšernou kocouřinou a ne, Křivonožka to nebyl, ale za to byla v teplém objetí.
Počkat!
Hermiona se otočila a zjistila, že leží v objetí Malfoye. Po ránu mu to slušelo... co?!
Hermiona se vytrhla z jeho sevření a běžela do své komnaty.
Cestou vrazila do Ginny.
,,Ginny!" Vyjekla a s brekem jí vypověděla vše.
,,spala jsi s Malfoyem?!"
,,ne Ginny! Dal mi jen pusu! A navíc, byli jsme opilý"
Jenže děvčata nevěděla, že je poslouchal Harry. A ten měl jiný názor... stál na straně Rona.
Odešel, ale předtím, než Hermiona stihla říct, proč se vůbec opila s Malfoyem.
A vlastně si to docela užila...
Co to povídá? Užila si něco s Malfoyem?
Zakroutila hlavou a společně s Ginny se vydala do velké síně, na snídani.
Vedle Harryho klasicky seděl Ron a o něcěm si štěbetali.

,,Grangerová" zazubil se Blaise, když se řítil velkou síní, ke zmijozelskému stolu.
,,co to bylo?!" Vyjel Ron na Hermionu.
,,do toho ti nic není, Weasley" zasyčel Malfoy a vykračoval za Blaisem.
,,tohle je divný! Divnej den!" Zamračil se Harry.
,,podvádíš mě s Malfoyem?! Ty mudlovská šmejdko!" Rozzlobil se Ron a chtěl Hermioně dát facku, jenže v tu chvíli jo odhodil Draco a vrazil mu ne-malou pěst.
,,co se staráš, Smrtijede?!" Vyjel na Draca, Ron.

A to Draca vyděsilo...proč se staral?
Podíval se na Hermionu, těžce polknul a byl pryč.

——
Co to semnou je? Hermiona je nádherná, chytrá.. má roztomilé ďolíčky, pokaždé se usměje... počkat!
Nemůže se mu líbit, že ne?... ——

——
Co to semnou je? Draco mě chrání...
Má roztomilý úsměv, nádherné bouřkové oči..počkat! Nemůže se jí líbit, že ne?... ——

Hermiona mířila do knihovny, protože to bylo jediné místo, kde jí studenti nelitovali a neptali se, zda jí Ron opravdu podvedl.
Jenže právě na Rona narazila, dokonce i s Levandulí, kteří se o něčem dohadovali.
Hermiona se pohotově schovala za roh a začala je poslouchat.
,,posloucháš mě vůbec? Udělal jsem chybu! Miluju Hermionu! Musíme se rozejít!".
,,ale ale! Won-wonánku!"
,,řekl jsem, ne!" To byla poslední slova, než oba naštvaně odkráčeli.
,,prevít" odfrkla si Hermiona a konečně vešla do knihovny.
 

      
Nessa

Hranice nenávisti a lásky - DRAMIONEKde žijí příběhy. Začni objevovat