Rozpadám se!

139 4 0
                                    

Bradavice utichly, když se náš slavný pár rozešel. Hermiona nebyla k dohledání, Draco dál chodil po škole s nosem nahoru, ale nikdo nevěděl jak moc ho to bolelo. Podvod od jeho Hermiony? Nevěřil, že by se tohle mohlo stát.
Nejhorší bylo, že se nebránila, když na ní Pansy řvala, mlčky odešla, ale její oči... ty byly prázdné.
Ona podvedla jeho! Tak proč cítil vinu Draco?
Samozřejmě se bál... 2 týdny jí neviděl, dokonce byl prosit zrzku, aby mu řekla, kde je.
Jenže ani Ginny to nevěděla.

Draco navštívil její rodiče, ale ty také nic nevěděli, neudělal chybu, že jí nevěřil?
Možná jo, možná ne... kdo ví?
Krum všude vykládal, jak byla kudrnatá lvice divoká a jak její rty byly sladké a blonďák ho ne-jednou dostal do nemocničního křídla.

Jednoho dne, když Drac seděl na své posteli, přilítnul mu na klín dopis, s červenou stuhou.
Červená stuha vždy znamenala jen jedno...
Špatná zpráva.
Nebyl tam adresář, od koho dopis byl, ale rozhodnul se ho přečíst.

,,Ahoj Draco, pokud tento dopis čteš, je dost možné, že se mi to povedlo... někde kdesi jsem neovládla své pocity a rozhodla jsem se ukončit svůj bezcenný mudlovský život.
Chci ti říct, že v té knihovně jsem nebyla, protože mě povolala McGonagallová na výpomoc ohledně příštích ročníků a budoucích studentů... nepodvedla jsem tě, protože moje srdce by na to nikdy nemělo...
Mrzí mě, že věříš jim víc, než mně, proto jsem ani nebojovala...
Doufám, že se ti bude dařit dobře a budeš šťastný, jako nikdy dřív.
Zamiluj se a měj šťastnou rodinu!

S láskou, tvá Hermiona.
"

Draco zkameněl, c-co?!
Rozběhnul se za McGonagallovou a ukázal jí dopis. Ta ihned povolala studenty, aby se pokusili najít slečnu Grangerovou.
Draco vyběhnul na chodbu a hledal očima Pottera, místo toho narazi na Uršulu.
,,je na záchodcích! Hihi! Je hroooozně dramatická hihi" pískala Uršula a Draco tam vběhnul.

Ležela tam... zakrvácená.. štíhlé břicho jí nyní zdobil Nebelvírův meč, oči pomalu zavírala..
Kleknul si k ní a meč pohotově vytáhnul.
Idiot jeden.
Vrazil pěst do rány a začal šeptat kouzlu, kterým ho kdysi vyléčil Snape.
,,vulnera sanentum, vulnera sanentum" rána se pomalu hojila a Hermiona jen tiše šeptnula ,,miluju tě, Draco" potom ihned upadla do bezvědomí.
,,sakra! Ne!" Popadl jí a běžel s ní do nemocnice sv. Munga.
Nemůže ho opustit!!
——
Vanča <3

Hranice nenávisti a lásky - DRAMIONEKde žijí příběhy. Začni objevovat