Ovce nebo koza?

133 3 0
                                    

Uběhl týden od Blaisových narozenin a Hermiona společně s Dracem a Narcissou vyrazili za rodičemi Hermiony, oznámit jejich zásnuby.

Hermiona zaklepala. ,,Ahoj zlato!" usmál se pan Granger.

,,Dobrý den" usmála se Narcissa.

,,nepřeháněj Narcisso! vždyť jsem ti říkal, že nám máš tykat!" zasmál se.

No jistě... Narcissa totiž společně s Dracem, před několika týdny byli rodiče Hermiony navštívit. Chtěli povolení na ruku Hermiony.

,,Ukaž ten prsten!" Vylítla paní Grangerová za Hermionou. Hermiona svou maminku objala a ukázala jí prsten.

,,je nádherný!" bavili se v obýváku.

,,Draco s Hermionou jsou si souzeni Moniko" usmála se na ní Narcissa.

,,Tento prsten se dědí z generace na generaci, je kouzelný...pokud je pár, spojením spřízněných duší, barva diamantu se změní v barvy jejich koleje...pokud si nejsou souzeni, nabere černé barvy a nepujde na prst navléct" vysvětlila Narcissa a Monika společně s Christopherem (rodiče Hermiony) obdivně přikývli.

,,Mami? Musíme už jít...zítra píšeme O.V.C.E."pípla Hermiona a společně s Dracem se rozloučili a ihned vyrazili do knihovny.

,,nemůžu uvědomit, že se budeme brát!" vypískla nadšeně Hermiona a Draco se zaculil.

,,soustřeď se Malfoyová"

,,Nevzdám se svýho příjmení, Malfoyi! Miluju když mi říkáš Grangerová" zavrčela na něj.

,,Vždycky budeš moje Grangerová" přitakal a vrhli se na učení.

Do knihovny vběhl Blaise. ,,Musíte mi pomoct se zkouškama K.O.Z.A." vypískl.

,,Sám jsi koza!" vyprskla Ginny.

,,tak hele! to ty jsi paní prsnatá tak budeš Koza ty" odpověděl jí Blaise  a Draco s Hermionou na ně čučeli jak na voli. Klasicky.

Přišla typická sebranka a konečně zabořili nos do učení. Přišel dokonce Ron, který se na Pansy nedokázal ani podívat. Kolem půl 11 už s učením skončili a Hermiona usla Dracovi v náruči.

,,pojď lásko, jdeme spát" zašeptal a odnesl si jí do postele.

,,zítra to zvládneme".


Ráno vzbudil Dracos horkou čokoládou a vydali se na zkoušky O.V.C.E.

,,Georgi! Frede!"vyjekla radostně Hermiona.

,,nazdar Grangerová!" usmáli se a objali jí.

,,hodně štěstí kluci!" odešla ke stolu, kde jí Draco zabral místo svým tělem a vražednýma pohledama na všechny, kdo se jen na místo pro jeho děvče podívali. Na stole jí ve vázičce ležela jedna lilie a lísteček se slovy ,,zvládneš to". Tom si sednul na učitelský stůl a všem dolevitoval velký test.

,,Jste moje oblíbená třída, takže to koukejte zmáknout!".


Hermiona celá spocená, odevzdala test a Tom na něj mávnul hůlkou, aby ho opravil.

,,Stačí 64bodů a projdeš" uklidňoval jí.

,,ty kráso!" podíval se na test.

100Bodů.

,,Draco!" vykřikla Hermiona radostně.

,,říkal jsem ti, že to zvládneš zlato"usmál se na ní a podal Tomovi svůj test. 99bodů.

,,Jsi úžasnej!" vykřikla.

Blaise s Theodorem získali 96bodů, Daphne 95, Pansy s Ginny 93 bodů, Harry 89 a Ron 64...

Astorie získala 52bodů. Nezvládla zkoušky. Jenže to upřímně nikomu moc nevadilo, alespoň se jí zbaví ne?Bude opakovat ročník.

Jenže co bude s našemi mágy? Věděl snad někdo, čím chce být?

-----

Vanča :D


Hranice nenávisti a lásky - DRAMIONEKde žijí příběhy. Začni objevovat