Co s láskou?

137 4 0
                                    

Hermiona strávila měsíc u sv. Munga v kómatu, na který našli lék v odvaru květiny, kterou pěstovala Narcissa na Malfoymanoru.
Ale Hermiona s Dracem mluvit odmítla, dokonce nechtěla, aby jí navštěvoval.
Bolelo jí, že jí nevěřil a teď si myslel, že má právo nakráčet za ní a dělat jakoby nic?
Jenže on chodil i přes zákaz a nosil jí orchideje... musel to spravit.
Musel vědět, že je jenom jeho.
Co s láskou? Když jste blondýnka a vše pokoníte? To se právě ptal sám sebe Malfoy.
Blbeček prostě... ale miluje jí! A víme, že Draco je kluk, který jí to dokáže.

A tak začal.. nejprve se omluvil celému Golden triu a zrzce... poté jejím rodičům a prosil o odpuštění u ní. Ostatně i jako Pansy.
Vždyť Grangerovou zná! Jak mohla být blbá a věřit shnilé travce místo její kamarádce?!
Grangerová vždy stála na její straně...

Hermiona se začala bavit s Cedricem, kterého záhadně zachránili, přestože ho Voldy proklel.
A to samozřejmě vadilo Malfoyovi... viděl jak se na ní kouká, jak na ní šmátrá a myslel, že ho zabije pokaždé jí strčil neposlušný pramen kudrnatých loken za ucho.
Sakra!
Vždyť je to JEHO Grangerová!!!

Naštval se při hodině Riddla, když jí Cedric políbil na tvář. Odhodil ho, chytl jí za bradu a své rty tvrdě a dominantně vtisknul na ty její.
Hermiona spolupracovala a líně se mu poddala, Draco jí spokojeně zavrčel do rtů, když se tělem nalepila na to jeho. Hermiona se ještě chvíli nechala obdarovávar sladkými polibky, než jí došlo, že dělá kravinu.
Odtrhla se ,,co děláš?!" Zařvala zamračená.
,,beru si co je moje" odpověděl za Draca, Blaise, kterýho komicky napodoboval, dokonce měl i Dráčkův typický úšklebek!
,,nejsem tvoje-"
,,notak! Miluju -" než stihl blonďák domluvit, vrazila mu nebelvírka facku.

Blonďák zrudnul, Hermiony ruka brněla a Cedric raději utekl za Cho.
,,dej mi šanci, Hermiono.."
,,už si jí měl a promrhal" zakoulela očima.
,,kdyby za tebou přišla Pansy a řekla, že mě viděla s jinou, věřila bys jí, nebo mně?".
Hermiona zkameněla.. jasně, že by nevěřila tomu, kdo jí údajně podvedl... navíc, kdo by zrovna Hermioně přiznal nevěru? Vždyť je to magor!
Popadla ho za límec a políbila ho.
Oba se do polibku usmívali jako dva magoři a Blaise přednesl poznámku ,,Dramione v plném proudu!" načež na něj Hermiona zavrčela a Draco si jí odnášel do svého království nebo-li postele.

,,jsem ráda, že jste se udobřili, ale mohli bychom něco podniknout!" kuňkala otravně Ginny a Blaise jí dal prst před pusu.
,,zrzka má pravdu!" ozvala se Pansy a Tom po ní švihnul polštářem.
,,budete zticha?" ozval se Theo.
,,sklapni Theodore! Někam zajdeme a je necháme doma!" Usmála se Daphne.
,,naprosto souhlasím!" Zabručela z postele Hermiona, ale zavzdychala, protože do ní Draco tvrdě vniknul.
,,nikam nejdeš" zabručel jí do rtů a hladově jí pozoroval, jak se její tělo spokojeně vlní.
,,fuj! Vy jste fakt hovada!" zaječela Ginny.
,,skla-sklapni!" Řekl trhavě Draco a utišil jejich lůžko.
,,mohli bychom třebaaaa" zadrhla se Pansy, protože očividně nikdo neměl šumák a možná ani čumák!
,,umřeme tady!" ozval se Blaise.
,,zešedivíme! Umíte si představit šedivého Blaisulína?" Vyprskla Pansy.
,,co třeba navštívit Hagrida?" Kuňkla spocená Hermiona.
,,to sotva! To je absurdní! Toho psiska se už ani necejchnu!" imitovala Ginny, Draca.
,,ha- ha" ozval se mrzutě Draco.
,,jdeme do sprchy?" Mrknul blonďák na Hermionu, která teď s úsměvem cupitala za ním.

Umíte si představit Bradavice bez Dramione?
Chci říct, něco mezi nimi bylo vždycky a Bradavice by nikdy nebyli Bradavicemi, bez hada zamilovaného do Lvice.

——
Vanča <3

Hranice nenávisti a lásky - DRAMIONEKde žijí příběhy. Začni objevovat