╠2. fejezet: a háromból lassan négy lesz╣

1.4K 98 26
                                    

A következő pár nap csendesen telt el. Én és Hange váltottunk pár szót, nagyon érdekes személyiség volt. Érdeklődő, kedves de mindenek felett, egy hatalmas bolond. Azt mondta nyugodtan menjek oda hozzá segítségért, habár nem hinné hogy pont nekem kéne, aki befoglalta a Nagy úr helyét de azért megadta a számát. Ezen elnevettem magam, habár azóta is zavar az egész.

Egyszer sem szóltunk egymáshoz, viszont a barátaival már beszélgettem párszor. Erwinről kiderült hogy nem is egy hatvanszor bukott diák, hanem egyszerűen csak úgy néz ki.. haha. Vicces volt, habár néha nem voltam benne biztos mit szán viccnek és mit nem. Azt is kiderítettem, hogy egy elég erős szerencsejáték függősége van, hiszen azt mondta majdnem minden alkalommal nyernek a megérzései. Na persze.

°^Osztályfőnökin^°•

- Tehát Erwin, kérlek válassz magad mellé egy osztály képviselőt és néhány eseményfelelőst. -
Utasította Zeke, az osztályfőnökünk egy unott hangon.

Erwin fel kelt a helyéről, majd kisétált a táblához.

- Valaki, aki szeretne osztályképviselő lenni? -
Tette fel a kérdést. Az osztály elcsendesült. Senki sem szólalt meg, nehogy ő legyen az.

Őszintén azt hittem, hogy majd Hange, vagy Levi bevállalja, de nem láttam nyomát a cselekedetnek. 'hat jó! Akkor én' mondtam magamba és tettem volna fel a kezem amikor Hangie megtette épp előttem

-hát látom idén is nekem kell. -
Állapította meg es kisetalt.

- Rendben, most kell három eseményfelelős. Valaki? -
A csend megint csak megszólalt. Hezitáltam. 'az előbb nem jött össze.. lehet nem véletlen.' Gondotlam magamban.

Mikozben én töprengtem, Hange elővette a telefonját, es írni kezdett. Megszólalt a telefonom.

-
Hange Zoë privát chat:

Hange
[Név], segíts nekünk.

-

Ennyi volt. Csak három szó, de meggyőzött.
- Tehát, senki? -
Kérdezte Erwin.

'itt az idő' tettem fel a kezemet a magasba.

- Rendben, akkor eddig [név] és Levi.- Mondta Hange.

'Levi?!' ámultam el, ahogy meghallottam, majd oldalra néztem a padjára. Ezt a mozdulatomat megelőzte, mert már engem nézett amikor ra néztem. Kezünkkel az egekbe, én meglepődést, ő pedig semmi érzelmet nem mutatott az arcán.

Felkeltem a helyemről, és kimentem, csak úgy, mint ő.

- Valaki más? -
Kérdezte Erwin.

Pár perc csend után, Zeke tanárúr megszólalt: - Nekem erre nincsen időm. Kettő elég. Az osztály el van bocsátva. -

Ezzel kisétált az ajtón, és vele együtt szólalt meg a csengő. Woah.. tényleg picit sem érdekelte ez az egész.

- Hange... Én egyszer feldarabollak. - Szólalt meg Levi és nézett rá Erwinre, majd rám. Hange kuncogni kezdett, Erwin meg csak nézett mint aki nem ért semmit.

- Szóval Zeke tanárúr ennyire leszarja mi van? -
Kérdeztem és néztem Erwin felé.

- szerinted miért nem akarta senki elvállalni ezeket a posztokat? Mi itt nem osztály vagy esemény felelősök vagyunk. Mától mi vagyunk az Ofő, mert Zeke nem fog semmit se csinálni az érdekünkben az is fix -
Szólalt fel Levi.

Megtört Szabályok és ígéretek [ Levi Ackerman x Olvasó - középiskola AU]Where stories live. Discover now