╠23. fejezet: Nem leszek többet elnéző╣

1K 110 53
                                    

Vasárnap volt, amikor én, Mikasa, Hange és Sasha útnak indultunk a plázába. Az úton odafele nagyon ment a beszélgetés, viszont én csendben voltam. Igazából azon agyaltam, hogy meglepően nem szólt bele anya mostanában abba amit csinálok. Lehet az esküvő heves készülődései miatt vagy mert végre belátta mi van, viszont minden esetre örültem.

- Úristen lányok, nézzétek! -
Mutatott Sasha az új kollekciókra, ahogy elmentünk a kedvenc ruhaboltja mellett. Sashának egyszerű de nagyszerű stílusa volt. Általában sima farmer, haspóló és rá valami pulcsi, de mindig sikerült feldobnia. Akár a bokájára kötött szalagot vagy a hajába tett. A karkötők és nyakláncok százai hozzá voltak nőve. Jól állt neki.

De Hangenak is. Ő inkább a nőies, csinos stílus felé kacsintgatott. Valami nyitott ing, passzos bőr vagy sima nadrággal és alá egy általában garbós felsővel. Így lehet elképzelni.

Na és Mikasa. Az övé a személyes kedvencem. A passzos fekete felsőktől és láncok százaitól kezdve egészen a fűzőkig és szoknyákig. Mindig sikerül úgy kinéznie mint egy bombázó. Hasonlóan szerettem volna öltözködni mint ő, de nem utánozni.

- [név!] -
szólított meg a fekete hajú lány és bökte meg a vállam majd mutatott valahova a sok ruha közé.

- Öhm...-
nem teljesen értettem melyikre gondol a sok közül. Nem nagy hobbim a vásárlás ha őszinte akarok lenni.

- Ah, gyere -
mondta és elindult a ruhák irányába én pedig követtem őt.

A ruhák között keresgetett, amikor felmutatott egy kék magasított derekú, enyhén bő szaggatott farmert
- Méret? - nézett rám

- öhm, S-es általában-

- Rendben, úgy is felpróbálod -

Ezzel kivett egy S-es méretűt és oda nyomta a kezembe.

- Tudom is mi illene ehhez -

Hange és Sasha már az elején lemaradtak tőlünk és én meg Mikasa egy jó másfél óráig próbálgattunk és keresgettünk ruhákat.

Néhány szettet állítottunk össze amit meg is vettem, majd elmentünk Hangeékhoz. Ők is lassan eldöntötték miket vesznek, így elkísértük őket a kasszához és egy 20 perc múlva mar az utcán is voltunk Bubble Tea-kkel a kezünkbe.

- Ah, név! -
Szólalt meg Sasha.
Oda kaptam a fejem és hümmögtem, hogy folytassa.

- Nem tudom mennyire tetszenének de nekem van néhány ékszerem amit már nem használok, többnyire nyakláncok és ilyesmik viszont már nem az én stílusom. Hozzád lehet illene. Elmenjünk értük és megnézed? -

Kérdezte, amin igazán meglepődtem.

-igen, örülnék neki- mosolyogtam rá, mire Mikasa is felszólalt.

- Szerintem nálam is van néhány ilyen. Hozzám is beugorhatunk.-

- Ah, szuper lenne - mosolyogtam rájuk és meg volt a következő 1-2 órára is a programunk.

Sasha és Mikasa is nagyon aranyosak voltak, oda adták amik tetszettek én pedig megköszöntem nekik.

Hazaérve tudtam mit kell tennem. Eren szobáját vettem célirányba, majd kopogás után és engedéllyel beléptem.

Ránéztem, ő pedig rögtön tudta miről szeretnék beszélni.

A következő pillanatban a cetli felett ültünk. Remegő kezekkel írtam bele a telefonomba a számot, majd dobtam le az ágyra.

- Nwm fog menni, Eren. -

- Mi az, hogy nem fog? [Név] ez neked is a javadra szolgál. Tudom nehéz lehet meglépni de meg kell tenned... -
Tette kezét a vállamra, majd nyújtotta a telefont, hogy vegyem el.

Megtört Szabályok és ígéretek [ Levi Ackerman x Olvasó - középiskola AU]Where stories live. Discover now