༆New York༆
LILITH WILLIAMS
— Á, Eddie és Venom, üdv újra itthon.. — intett nekik egy idős hölgy, majd a szemüvege mögül rámpillantott. — Kedvesem, csak nem valami bajba keverte önt, Eddie? — kérdezte szigorúan Eddie-re pillantva, mire a meglepődöttségtől felhúztam a szemöldököm, ő pedig csak bólintott egyet. — Tudom, jóképű egy fiatalember, de a személyisége egyszerűen elviselhetetlen. Nem akarok a kapcsolatukba szólni, de ha szabad megjegyeznem... Hiba volt ágybabújnia vele. — húzta össze a szemöldökét, mire az állam a padlón koppant. Most tényleg azt hiszi, hogy mi ketten...?— Mrs. Chen! — csattant fel Eddie. — Ő itt Grace Williams, a hölgy akiről már meséltem magának. — mondta és próbált olyan arcot vágni, hogy a néni biztosan befogja, de ez reménytelen eset. Ránézésre is... Akárcsak a nagyanyám. Isten nyugosztalja a vénasszonyt.
— Óh, hát persze. Már emlékszem. — csapott finoman a honlokára. — De attól még fontolja meg amit mondtam. Nehéz eset. Bármilyen jó is az ágyban. — mondta, mire sóhajtva indultam a sorok közé.
— Mrs Chen! — kiáltott fel Eddie és odahajolt a pulthoz, majd körülnézett, hogy figyelem-e, mire gyorsan megfogtam az első dolgot a polcon és betettem a kosaramba, ő pedig visszafordult. — Ő nem a barátnőm, hisz egy; még csak most találkoztunk, kettő; ő az aki segít újra szabadnak lennem és három; nem is ismerem igazán ahhoz, hogy a barátnőm legyen. — suttogta, én pedig figyelmesen hallgattam őket.
— Eddie, Eddie... — rázta a fejét rosszallóan, Mrs. Chen. — A szerelem csak úgy jön, és ő egy igazi nő. Talpraesett, gyönyörű, magabiztos és biztos vagyok benne, hogy nagyon erős is. — magyarázta halkan Mrs. Chen, de Raven szuperhallásának köszönhetően mindent kristálytisztán hallottam a beszélgetésükből.
— Hát köszönöm... — motyogtam magam elé, úgy, hogy egyikőjük se hallja.
— Ne hagyja elfutni. Ragadja meg az alkalmat, Eddie. Ne legyen már szarházi. Legyen férfi! Nî míngbái ma? [Érted?] — kérdezte, mire a szám elé kaptam a kezem, hogy ne nevessem el magam.
— Még mindig nem tudok mandarinul. — sóhajtott Eddie.
— Ez nem mandarin! — csattant fel Mrs. Chen.
Eddie sóhajtott egyet, majd fejetrázva fordult felém, mire a tekintetünk egymáséba fonódott. Elkezdett felém jönni, majd megállt tőlem nem messze, és levett a polcról pár zacskó valamit, majd a kosaramba nézett és kigülledt szemekkel látta mit tettem bele. Végre én is lenéztem a kosárra, és azt hittem, hogy ott helyben süllyedek el. A kis fekete dobozra annyi volt írva, hogy: durex XXL - extra large condoms for big time pleasure
— Máris tervezed az ittléted? — nyögte ki Eddie, mire vérvörös fejjel dobtam vissza a polcra a dobozt, majd kiviharoztam a boltból, miközben levettem a pulóvert amit Eddie adott.
— Levegő kell... Nem kapok levegőt. — nyögtem ki nehezen, de az egész testem olyan volt mintha lángolt volna.
— Lélegezz, Gracie! — szólt rám Raven, mire bólintottam.
— De ne-nem megy. — mondtam, majd gyorsan kerestem egy papírt a zsebembe és Raven írt rá egy rövid üzenetet Eddie-nek, majd eltűntünk az egyik sikátorba és átváltozva kezdtük felfedezni a várost amit évekkel ezelőtt elhagytunk.
ESTÁS LEYENDO
Venom társa ✔️[EDDIE BROCK]
FanficLILITH WILLIAMS munkája és szenvedélye az orvoslás. Az élete épphogy újra egyenesbe jött, amikor Caltron Drake nem kopogtatott az ajtaján. A veszély csak itt kezdődött... Az Élet Alapítvány igazgatója azért kereste fel a doktornőt, mert kiemelkedő e...