————————————————————
Eddie!
Ha ezt olvasod valószínű történt valami ami miatt nem tudom ezt személyesen elmondani. Talán csak megsérültem, vagy rosszabb. Nem tudhatom, de miattam ne aggódj! Jól vagyok! Bárhol is legyek...
Tudod alig ismerlek pár hónapja mégis, mikor leültél velem szembe az ebédem közben Kubában, tudtam, hogy valamit meg fogsz változtatni. És igazam lett. Az érzéseimen változtattál, a nézetemen, a hozzáállásomon, az életemen... Megtanítottál, hogy a problémáim elől ne fussak el, mert futni nem jó. Szembe kell nézni minden rosszal és jóval is. Szóval köszönöm!
Most épp érted megyek, hogy kiszabadítsalak Drake karmai közül és rossz érzésem van. Ezért írok neked. Remélem megkapod.
Na mindegy. Minden úgy fog alakulni ahogy annnak lennie kell. Jól vagy rosszul ez már nem rajtunk fog múlni.
/Ha valami ténylegesen történik velem, csak benned bízok annyira, hogy az apámnak személyesen mond el mi történt. Hogy nem szenvedtem, és hogy minden rendben, ne sírjon utánam. Mert a boldog emlékeink a fontosak és gondoljon arra. A jóra! Ahogy te is Eddie! Mert nem a te hibád lesz, ha valami történik velem! De már kezd a levél túl depressziós irányba hajlani, úgyhogy... Lehet oda se adom inkább. Vagy majd kijavítom, oh. Itt is vagyunk. Megyek érted, Eddie...<3/
legfőbb rajongód...
GraceUi: Azt hiszem beléd estem...
————————————————————
Eddie Brock egyik szeme mosolygott a másik sírt. Boldog volt a közös emlékek miatt amiket Grace-el élt át, és sírt mert ő sosem fogja tudni elmondani a Williams lánynak, hogy valójában ő mit is érzett iránta.
Mert neki sem volt közömbös. A csók, az érintések, a beszélgetések, a nevetések, a könnyek... Mostmár minden egyes dolog hiányzott Eddie életéből.
Mert neki egy ember nevetése, ölelése, mosolya és érintése hiányzott. És az Grace-é volt, nem másé. Csakis az övé, de már soha többé nem ölelheti át őt, vagy csókolhatja meg.
Grace-nek igaza volt.
A halál nem hagy elbúcsúzni...csak fájdalmat okoz, semmi mást.
De megmutatja mennyire volt fontos az a személy, hisz akkor jövünk rá erre, amikor végleg elvesztjük őt.
Hold on, I still want you
Come back, I still need you
Let me take your hand, I'll make it right
I swear to love you all my life
Hold on, I still need you.I don't wanna let go
I know I'm not that strong
I just wanna hear you
Saying, "Baby, let's go home"
Let's go home
Yeah, I just wanna take you homeHold on, I still want you
Come back, I still need you
ESTÁS LEYENDO
Venom társa ✔️[EDDIE BROCK]
FanficLILITH WILLIAMS munkája és szenvedélye az orvoslás. Az élete épphogy újra egyenesbe jött, amikor Caltron Drake nem kopogtatott az ajtaján. A veszély csak itt kezdődött... Az Élet Alapítvány igazgatója azért kereste fel a doktornőt, mert kiemelkedő e...