Charper 1

1.8K 43 1
                                    

Baza wojskowa,Niemcy pole bitwy

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Baza wojskowa,Niemcy pole bitwy

Odgłosy strzelania i krzyki odbijały się echem,krzyki żołnierzy wystrzelonych jak kaczki i widok ich poległych martwych ciał,będą śniły jej się do końca. Wiedziała na co sie pisze zaciągając się tu,w tym świecie pełnym brutalności znalazła miłość. Teraz leży w jedynym z namiotów lekarskich w 9 miesiącu ciąży i stara sie nie urodzić swojej kruszynki. To nie czas I miejsce na takie rzeczy,ale cóż poradzić? Ich baza została zaatakowana znienacka przez inne wojsko.

Nagle do namiotu,w którym leży wpada obcy człowiek. Widząc ją uśmiecha sie szyderczo,wyciąga zza klamry pasa wojskowego mały ale jakże zabójczy nóż i podchodzi powoli do niej. Strach i przerażenie są jedynymi emocjami jakie teraz odczuwa. Boi się stracić dziecko. Ciemnoskóry męższczyzna rzuca się na nią,niestety odsiecz przybywa gdy było już za późno,dostała nożem..

Przeraźliwy krzyk wydobył się jej z gardła

-R...r..tujcie m..oje dz..dzi..ecko..-Wycharczała i ciemność obwisła. Straciła przytomność

***

-Doktorze czy wszystko w porządku z moją żoną i córką?-Wpada na "sale" jej mąż

Lekarz westchną i nerwowo przeglądał kartki

-Tak poruczniku,pańska córka jest zdrowa lecz niestety w wyniku nie fortunnego dla pańskiej żony ugodzenia nożem..Nie będzie mogła mieć dzieci,przykro mi-Informuje go lekarz I pośpiesznie wychodzi z "sali".

Szok na jego twarzy jest widoczny,jego żona jest wybrakowana?

I to właśnie wydarzenie przycisnęło męższczyzne do kilku okropnych decyzji

***

-Moja kochana mała córeczka..Dam ci imię Anastazja-Wyczerpana kobieta uśmiecha się do małego zawiniątka trzymanego w rękach

Dziecko czujnie obserwuje swą rodzicielkę,nie płacze,skomle czy krzyczy tylko patrzy swoimi bystrymi niebieskimi oczkami

***

Mała dziewczynka bawiąca się na placu wojskowym,gdzie spędza czas z dziećmi wychowywała się w tym miejscu. To jej drugi dom,mimo częstych przeprowadzek daje rade,bo przecież to dziecko a ono nie jest jest wszystkiego świadome prawda?

Wstaje z klęczek i biegnie w stronę namiotu,w którym znajduje się jej ojcec. Pare metrów u celu słyszy dziwne odgłosy,jęki i sapania. Zaciekawione dziecko cichutko kieruje się w stronę odgłosów,wystawia głowę przez małą szparkę i nie może uwierzyć własnym oczom! Jej kochany tatuś zdradza mamę! Posuwa w najlepsze żonę swojego generała,gdy mama jest na misji i nie wiadomo czy wyjdzie z tego cało. Ze łzami w oczach biegnie do generała powiedzieć mu o tym jeżeli już wrócił..

//Anastazia's war//The Dark Snake MC#1Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz