Charper 6

892 35 0
                                    

Pov Dark

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Pov Dark

Siedzę i patrze na to jak pije że swoją kuzynką. Opijają jak myślę smutki,po tym ja Susan weszła z opuchniętą od płaczu twarzą,coś musiało sie stać. Cholera musze jej pilnować,żeby niczego nie wywinęła. Obiecałem to jej matce,po zatym nie oszukujmy się jest cholernie gorąca i nie jeden z tych fiutuf chciały mieć ją pod sobą. Przyznam szczerze,że ja też chcę mieć tą małą wyłącznie dla siebie.

Kurwa Dark przepadłeś..

Cholernie przepadłeś..

Nie mam pojęcia jak to się stało,zatraciłem się w myślach tylo na chwilę,a już widzę jak kuzynka Anastazi zakrywa sobie usta dłonią,po chwili wysztko ląduje na ubraniu An,a Susan pada nieprzytomna w jej ramiona.

Ochyda..

Wyzdycham i podchodzę do nich. Widzę jak An chwieje się delikatnie. Cholera nie dobrze..

-Chodź pomogę Ci ją zaprowadzić a potem weźmiesz prysznic-Mówię jej łapiąc jej kuzynkę w pasie.

-W..weź ją zabierz do-Czka-do pokoju,a ja pójdę się w..w..wykąpać-Kiwam jej głową i podnoszę jej kuzynkę,po czym Patrze jak An znika za rogiem.

Po odstawieniu Susan do pokoju wracam do tej diablicy,miejmy nadzieję,że nic sobie nie zrobiła. Wchodzę do pokoju zrzuciając z siebie kute,koszulkę i spodnie. Kładę się w samych bokserkach na łóżku i czekam na nią.

Czekam kilka minut, a potem ona w końcu wychodzi, owinęta ręcznikiem.

Kurwa..

Czuje jak moj fiut napiera bolesnie na materiał bokerek. Japierdole ona chce mnie wykończyć!.

Siada na łóżku

-Ubierz się,już!-Kładę ręce na jej ramionach.

-Przestań-Kiedy to mówi puszczam ją

A ona,nawet nie wiem jak-popchnęła mnie na materac i od sunęła bokserki-bo stalo to sie tak szybko. Wyjęła mojego penisa i włożyła go do ust. Jedyną różnicą było to, że ona wciąż miała recznik na sobie.

Kurwa..

Próbowałem się poruszyć, ale czułem, jakby moje ciało było związane niewidzialnymi nićmi. Poczułem, że w jej ustach drgam uderzając o jej gardło. Jej bransoletki wydały ze sobą suchy dźwięk. Jej język był długi,miękki i wydawał się owijać wokół mnie.

-Kurwa..-Cedze przez zaciśnięte żeby odchylając głowę do tyłu. Zaraz dojede

Gdy już byłem blisko , nagle odsunęła się. Poderwalem glowe do góry,a ona tylko sie lubieżnie uśmiechnęła

-To jeszcze nie koniec..-Szepcze siadajc w rozkroku na łóżku, wzięła mnie za rękę i wsunęła pod recznik. Moja ręka poczuła ciepło jej pochwy.

Kurwa pieprz mnie!

Ta kobieta doprowadzi mnie do przedwczesniej śmierci!

Była ciepła i bardzo mokra,czułem jak moje palce ślizgały się po niej..jak były prawie wessane do środka...Najpierw jeden,a potem drugi.. Cholera..

Wtedy An mnie zatrzymała i popatrzyła na mnie marszcząc brwi.

-Gdzie masz gumke?-Nurkuje ręką w szwace obok i wyciągam opakowanie prezerwatywy.

Ta kobieta to pieprzony diabł w ciele cholernie seksownej anielicy. Ona jest moja zgubą

Wyrywa mi ją z reki i otwiera zębami,by potem szybo nasunąc na mojego sterczacego fiuta. Po czym użyła swojej ręki by, aby wsunąć mnie do siebie. Dosiadła mnie. Kurwa jej stanowczości w łóżku jest cholernie podniecająca. Kurwa to zawsze ją mam kontrolę,a ona mi ją perfidnie zabrała i nawet mi do do chuja nie przeszkadza!

-Kurwa..-Wyjęczała kiedy już miała mnie głęboko w środku, zaczęła powoli ruszać biodrami. Kiedy zaczela coraz to szybcie sie na mnie napijać,zerwalem ręcznik z jej ciała. Cholera jej poprzebijane kolczykami cycki prosily sie o pieszczoty.

Schyliłem sie i złapałem jednego sutka w zęby ssąc i gryząc,na co jęknęła i odrzucia głowę do tyłu wypinajc bisut w moją stronę. Jej pochwa była ciepła,ociekła wrecz sokami i była cholernie ciasna. Próbowała mnie otulić, wciągnąć i jednocześnie wypchnąć. Moja erekcja stawała się coraz większa i twardsza. Kurwa czułem,że już się zbliża, że zaraz osiagnie orgazm.

Chwyciłem jej biodra i napiłem mocno kilka razy. Wtedy usłyszałem jej głośny jęk,zaczęła zaciskać się,wręcz miażdżyć mi kutasa. To był mój jebany koniec,dwoma mocnymi ruchami i ja osiągnęłem swój. Czułem jak bezwładnie na mnie opada, zgarnąłem włosy z jej twarzy.

Kurwa, z żadną kobietą nie czułem się tak jak z nią. A teraz gdy na mnie śpi,czuje się kurwa szczęśliwy. Kurwa ta mała owinęła mnie wokół swojego palca i nie zamierza puścić,bo w jednej dłoni trzyma to swojej pieprzone berlo,a w drugiej moje jaja..

I oby jutro tego nie żałowała..

Budzi mnie jęk tej cholernej kokieterki,i to jak się delikatnie rusza,pewnie nawet o tym nie wiedząc.

-Nie jęcz tak chyba,że chcesz powtórkę z nocy-Mówię ochryple a jej głowa momentalnie się podnosi

Oj tak maleńka,leżysz centralnie na mnie z moim fiutem w twojej cianej cipce.

-Błagam powiedz chociaż,że użyłeś gumki?-Jęczy zawstydzona tą sytuacją. Patrze na jej zrezygnowaną i skacowaną twarz i po prostu nie mogę się powstrzymać by nie parskać śmiechem

-Tak,a teraz jeżeli pozwolisz,-chociaż mojemu fiutowi jest dobrze tam gdzie jest-lecz jednak muszę załatwić sprawy klubu

-Możesz mi powiedzieć co się wczoraj tak dokładnie stało?-Pyta powoli ze mnie schodząc.

Kurwa..

-To później,najlepiej będzie jak już więcej nie dotkniesz wódki,Mówię poważnie-Mówię stanowczo po czym schodze z łóżka i nagi idę w stronę łazienki.

Gdy tylko przekraczam próg mojego gabinetu,rozbrzmiewa mój telefon. Wyciągam go z kieszeni spodni i od razu odbieram

-Mów..

-Dark to ja Celina Wood musisz mieć się na baczności i w szczególności ostrzeż moja córkę,bo on jest gdzieś w waszym mieście.. Może coś jej zrobić,znalazł ją i masz nie pozwolić jej zabrać-Nawet nie zdążyłem wypowiedzieć słowa a połączenie zostało momentalnie przerwane

Kurwa..

Szambo się rozlało i zacznie kurwa śmierdzieć..

Ale zanim cokolwiek zrobię,najpierw kościół..

//Anastazia's war//The Dark Snake MC#1Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz