Zlobivá holka

107 3 0
                                    

- Joker -

Je druhý den ráno. Joker se probouzí jako obvykle z bezesné noci plné divokých myšlenek. Nechává Carol spát a odchází do kontrolní místnosti kde už na obrazovce běží ranní zprávy. Jako první přichází reportérka se šokujícími novinkami: ,,Dnes ráno byl nalezen starosta Joe Albright ve svém apartmánu mrtvý. Albright se měl v brzkých ranních hodinách dostavit na schůzi krizového štábu ohledně trvajícího únosu Carol Blakeové. Po té co nedorazil a nereagoval na telefonní hovory, policie následně prohledala jeho byt. Starosta byl nalezen mrtvý ve své ložnici. Byl pobodaný několikačetnými ranami. Momentálně je jeho tělo přezkoumáváno a podrobnější informace budou dostupné do několika dnů. A teď už tady s námi máme živě hlavní soudkyni Jessicu Brownovou. Paní Brownová jaké je vaše stanovisko k tomuto útoku? - Dobrý den. Je opravdu hrozné a velmi nečekané co se stalo. Tento čin nesmí zůstat bez potrestání. Právě teď společně s hlavními gothamskými politickými silami dáváme dohromady velmi podrobný plán protiútoku jehož jsem já hlavním iniciátorem. Již nesmíme dovolit takového jednání na našich občanech. Každý jeden z nás je ve stejném nebezpečí. Musíme zůstat silní."

Jokerovi oči zažehnou plamenem. ,,Svolejte všechny!" zařve a odejde za Carol. Když vejde do pokoje, stále spí. Bez váhání popadne její kabát, hodí ho na ní a řekne: ,,Vstávej, máme práci." Carol sebou trhne a probudí se. Hned se oblékne a jde za ním. Jakmile vejdou do hlavního prostrantsví nástupiště, všichni muži jsou již zde. Joker jim hromadně přehraje záznam z toho co ráno bylo ve zprávách a okamžitě všem vzdělí svůj plán. ,,Takže doufám že je teď všem jasný co se musí udělat. V tuhle chvíli jsme ve výhodě takže nezůstaneme pozadu! Dnes večer bude další charitativní maškarní tancovačka. Koná se na počest starosty. Ty ubožáci asi nic lepšího vymyslet neumějí... No ale důležitý je že na ní budou všichni co nám zásadně stojí v cestičce v četně paní soudkyně. A tu máme rádi opravu nejmíň. Takže utvoříme skupinu asi tak z pěti lidí co se tam infiltrujou a jakmile dojde na proslov Brownový a všechna pozornost bude věnována jí, otrávíte jí pití. Jakmile ke konci dojde ke slavnostnímu přípitku a ona se napije... bum bác." řekne a proti všem roztáhne prsty na rukou.

,,Ještě bych vám rád řekl že slečna Carol Blakeová je teď jedna z nás

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Ještě bych vám rád řekl že slečna Carol Blakeová je teď jedna z nás. Bude se podílet na naší věci. Byla to ona kdo zabila Albrighta." řekne a olízne si ret. Všichni přítomní se po sobě překvapeně podívají. ,,Já budu řídit akci odsud. Začněte s přípravou!" zvolá a rychlým krokem opustí místnost. Carol se ho snaží dohnat a zavolá na něj: ,,Hele a co budu dělat já? Doufám že nečekáš že tu budu jenom sedět?" Joker se okamžitě zastaví a otočí se na ní. ,,Ale ovšem že ne zlatíčko. Budeš semnou v kontrolní místnosti a budeš mít ten nejdůležitější úkol ze všech!" zvolá velkolepě a paže se mu teatrálně vymrští do vzduchu. Carol mlčí a s tázavým výrazem čeká na objasnění. ,,Budeš sledovat bezpečnostní kamery." řekne se zářivým úsměvem. ,,Cože?" vydechne Carol zděšeně. ,,Ale noták! Já vím že to nezní moc angažovaně, ale divila by ses jak je to těžká práce. Potřebuješ na ní spolehlivý lidi. Ani nevíš kolikrát jsem na tu práci najal takový voly, kvůli kterým mi můj plán málem selhal. - Ale to je absurdní. Před pár dny jsem přece byla ještě jedna z nich. Několik let se pohybuju v týhle společnosti a znám ty lidi. Přece vážně nechceš abych dělala takhle stupidní práci!" protestuje Carol. Joker k ní přijde blíž: ,,Dovol mi abych ti to vysvětlil. Momentálně nikdo z těch lidí neví co jsi provedla a ke komu jsi se přidala. Když tam půjdeš, budeme riskovat nejen to že tě ztratíme, ale taky to může ohorzit celý plán. - Tak počkej..." zastaví ho Carol. ,,Cheš mi tím říct, že o mě nechceš přijít?" zeptá se pobaveně. Joker se k ní nakloní, přejede jí palcem po tváři a promluví na ní hlasem jako by byla malé dítě: ,,Ale jistě že miláčku... Díky tobě se nám teď otevřelo spoustu nových možností. Byla by tě škoda." udělá na ní přehnaně smutný klaunovský výraz. Carol se lehce usměje, zahledí se mu zpříma do očí a řekne: ,,Tak v tom případě se odtud nehnu." Joker se usměje, otočí se a pokračuje chodbou pryč.

ZkaženíKde žijí příběhy. Začni objevovat