Krutá láska

65 2 0
                                    

- Joker -

Přemohla mě. Moje vůle na ní byla moc slabá. Ona... mění věci aniž bych byl schopnej jí v tom zabránit. Tohle už nesmí zajít dál než to je teď. A to slibuju jako že jsem agent chasu.

,,Je načase jít." řekl Joker a spěšně si upravil oblek. ,,Oblíkni se." přikázal Carol. ,,A je to bezpečný?" zeptá se ona se starostlivýma očima. ,,No to záleží na tom co pokládáš jako bezpečný." odpoví a mrkne na ní. ,,Ale předpokládám že když jsem do týhle chvíle nevnikli i přes to co se jsme tady všechno dělali za zvuky, nejspíš tam už nikdo nehlídá." zašklebí se na ni a prohrábne si vlasy. Následeně otevře dveře na škvíru a přesvěddčí se zda je jeho doměnka správná. A taky že ano. Celá obrovská kuchyň zela prázdnotou. Joker sáhl do náprsní kapsy aby se přesvědčil, že v ní má stále schovanou pistoli a poté uchopil Carol a tichými avšak rychlými kroky se vrátili na únikové schodiště. Všude bylo ticho. ,,Zdá se že naši kamarádi slídí v horních patrech." podotkne a opatrně se vykloní přes zábradlí aby se podíval nahoru. Pohybem ruky naznačí Carol aby šla dolů a sám si vezme zbraň do ruky. Sejdou prvních pár pater a on velmi obezřetně sleduje každé dveře jako by z nich měl každou cvhíli někdo vyběhnout. Už jsou skoro u východu když najednou uslyší z venku ozvěnu policejních sirén. ,,Stůj!"  zavelí Joker a Carol zamrzne. Pomalu přijde k východu a nahlédne ven. Policejní auta stojí všude. Ty co je Joker schopen zahlédnout mají všechny zpuštěná varovná světla, která se svojí zářivostí odráží i od vvzdálenějších budov. ,,Ale ale ale... Tak to vypadá, že máme mnohem víc kamarádu než jsme si mysleli." řekne s pohledem upřeným ven. ,,A to o mě říkali že jsem cvok a úchyl. Takže buď se spletli a nebo tohle město miluje cvoky a úchyly." zakření se na Carol. ,,Ale co s tím budeme dělat?" řekne ona celá nesvá. Joker zvážní, přijde k ní a vezme jí její mini vysílačku. ,,Já mám vždycky žolíka v rukávu zlatíčko." Přiloží si mikrofon k puse: ,,Hej jste pořád na místě?" pronese přísně. Vysílačka chviku chrčí až se ozve: ,,Jo šéfe, stále v dodávce. - Fajn takže se seberte a udělejte tady trochu bordel ať my můžeme ven. - Jasný šéfe hned dem na to." Joker schová vysílačku. ,,Za chvíli to bude. Snad nejsi netrpělivá." řekne Carol posměšně. ,,Já ne. Tipla bych si spíš tebe." odvětí a píchne do něj prstem. ,,Mě?" zarazí se a nakloní se k ní. ,,Já jsem víc než jen to. Však uvidíš." usměje se a otočí se ke dveřím. Ty se v zápětí rozletí jak do nich kopne a vykročí ven. Jakmile to udělá všichni policisté okamžitě vylezou ze svých aut. ,,Ale to snad ne! Takovou pozornost si snad ani nezasloužím!" vykřikne radostě a roztáhne ruce dokořán. ,,Ani hnout a ruce nad hlavu!" zakřičí najednou jeden z mužů zákona. Joker se zklamaně podívá jeho směrem: ,,Ale noták. Měl bys být trochu přátelštější. Vždyť kazíš atmosféru." Pak se pozorně rozhlédne kolem sebe: ,,A-ale... koukám že jste sucharové všichni." Joker byl obestoupen nejméně deseti policisty. Všichni drželi zbraň mířící na něj. ,,Možná bych vás mohl trošku rozveselit co vy na to? Co takhle vtip?" pronese nadšeně a vykročí kupředu. V ten moment se ozve výstřel a Joker pocítí ostrou bolest z levé paže. Zastaví se, pohlédne na ni a sleduje jak mu kůže kterou mu škrtla kulka pomalu pokrývá krev, která se postupně vsakuje do saka. ,,Tak jo... Jestli nejste na vtipy... třeba se vám bude líbit tohle!" vykřikne a vmžiku vytáhne pistoli ze které vypustí desítky kulek. Jednu za druhou. Tři muži padnou na zem a než si všichni stačí uvědomit co se právě stalo, schová se za roh budovy a zavolá: ,,Je čaaas! Vylez Carol!" Carol vyběhne z budovy za ním a ten si jí k sobě ochranářsky přitiskne, zbraní stále mířící před sebe. V tu ránu se do chaosu vmísí další výstřely. Tyto jsou však mnohem hlučnější a početnější. Pozornost jednotek upoutá černá dodávka projíždějící ulicí z jejíž útrob střílí několik mužů. ,,Výborně! Je načase zmizet." řekne Joker a uteče s Carol zpět ke svému autu.

ZkaženíKde žijí příběhy. Začni objevovat