Capitolul 1

37 5 0
                                    

Era inceputul unui nou an si o noua perioada din viata Iuliei . A inceput clasa a 9a foarte bine. Sa imprietenit cu multi colegi si profesori chiar erau OK. Pana acum toti am putea crede ca ar fi o viata perfecta...dar nu era asa. Parintii nu erau alaturi de ea...au murit cand ea avea doar 5 ani ...dar a ramas cu bunici de pe mama care pentru ea erau foarte importanti si ii iubea foarte mult . 

 PE LA MIJLOCUL PRIMULUI SEMESTRU.

 Iulia era in clasa cu prietena ei cea mai buna Maria. Era pauza.

-Maria , trebuie sa-ti spun neaparat ceva...

-Ce ai patit Iulia??

-Mai stii cand eram in clasa a5a si era un baiaat foarte dragut in clasa de a laturi?

-Da ...parca Andrei il chema nu?

-Da el e....uite aseara eram pe facebook si am primit cerere de prietenie de la el... 

-Asa si nu e bine? Erai inebunita dupa el atunci.

-Stiu ....dar acum e si mai dragut si frumos si foarte romantic. 

-Ai vorbit cu el ? 

-Da pana pe la 1 noapte prin SMS.

-Ok hai ca vorbim despre asta in drum spre casa Iulia.

Dupa ora cele doua fete s-au dus inspre casa , vorbind numai despre Andrei .

ORA 20:00

Iulia primeste un esaj pe facebook de la Andrei: '' Ce face mica printesa? ''  . Imediat a inceput sa tremure toata si in gandul ei zicea: ''' CRED CA MA INDRAGOSTESC....''' . Nu a mai stat pe ganduri si au inceput sa vorbeasca : 

- Uite ascultam muzica , tu ce faci Andrei?

-Ma gandeam la tine si la discutia care am avut-o aseara ...

Iulia statea toata pe ganduri si ii spune: 

-Nu ti-a placut ca am vorbit pana noaptea tarziu ? 

- Ba da ,printesa, mi-a placut foarte mult si as vrea sa mai vorbim .

-OK ma bucur ....putem vorbi dupa ce fac baie daca nu adorm ?

-Desigur , imbaiere placuta!

 Dupa ce a terminat baia Iulia s-a bagat imedia la somn fiind foarte obosita. Dar noaptea pe la 3 s-a uitat pe telefon si a vazut un mesaj de la Andrei: '' Printeso trebuie sa-ti spun ceva ce nu mai pot tine in mine...''

Iulia nu a mai putut dormi si se gandea oare la ce vrea sa-i zica neaparat.....

 

Oare va fi el ?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum