Capitolul 7

24 2 0
                                    

-Da , vreau Andrei sa fiu sotia ta, spuse Iulia bucuroasa sarandu-i in brate de bucurie si sarutandu-l.

-Te iubesc printesa mea!

-Si eu , iubire.

Dupa acest frumos episod amandoi s-au dus inapoi in pat, Iulia adormind cu capul pe pieptul lui Andrei , acesta tinand-o strans in brate parca nu vroia sa i-o ia nimeni de langa el deoarece era doar a lui , printesa lui mica si alintata. Orele au trecut repede iar Andrei s-a trezit primul . Statea inca neclintit uitandu-se la fata iubitei sale care zambea in somn. Era fascinat de perfectiuna ei , de frumusetea ei care erau evidentiate de razele jucause ale soarelui. A sarutat-o incet pe frunte zicand in soapte la urechea Iuliei:'' Printesa mea, acum esti doar a mea si nimeni nu poate sa te mai ia de langa mine.'' In cateva secunde Iulia deschise ochi sai albastri-verzui uitandu-se la Andrei . Se simtea protejata si iubita in bratele lui Andrei.

-Uite cine sa trezit ! Frumoasa mea sotie, zise Andrei cu un zambet tamp pe fata care a facut-o pe Iulia sa rada.

-De ce razi micuto? Am ceva pe fata?

-Nuu...hihihihi ....nu ma pot abtine Andrei dar aveai un zambet asa tamp cand te uita-i la mine , asa...un zambet de prost ...hihihihihi.

-Iauzi...dar sunt prostul tau si sunt nebun dupa tine, zise Andrei urcandu-se peste iubita sa dand la o parte cersaful si incepand sa o sarute pe coapse si abdomen , urcand la sani jucandu-se ca sfarcurile si ducandu-se la gat unde musca si saruta ca un nebun imbatat de mirosul Iuliei care il dominau si il faceau sa o vrea tot mai mult.

-Ahhh....tati are chef iar de nebunele vad eu , zise Iulia incercand sa-l muste de buza de jos .

-Da vreau, fiindca tu esti printesa iar eu regele si am chef de multa joacacu viitoare mea regina incercand sa faca ce a facut aseara se juca cu intimitatea ei, o chinuia stiind ca ii place dar o facea mai mult deoarece ii bucura auzul cand gemea stiind ca din cauza lui , ca el o facea sa se simta asa.

-Ahh...Andrei...

-Da mami?!

Nimic nu se mai auzea decat gemetele lor de placere in toata camera. Dupa un timp , Iulia se ridica in sezut si i spune lui Andrei cu un suspin in glas.

-Iubire...cum o sa la zic alor mei ca m-ai cerut da sotie?

-Foarte simplu , mergem impreuna acasa la tine si ma prezinti ca iubitul tau si ca avem aproape 4 ani de relatie si ca acum esti logodnica mea ca te-am cerut de sotie la aniversarea ta ca doar nu o sa le zicem ca in timp ce faceam dragoste te-am cerut iubire.

-Dar....mie frica Andrei...ce vor zice dupa? ca le-am ascuns ca am iubit atata timp?!Daca nu vor fii de acord? toate aceste vorbe le spune Iulia cu o frica in ochi aproape plangand.

Vazand asta imediat o trege pe Iulia langa el sarutand-o pe frunte si spunand in soapta:'Totul va fii bine iubire mica,mereu voi fi langa tine orice s-ar intampla.'' stergandui o lacrima de pe obrazul drept. S-au imbracat si s-au urcat in masina , indreptandu-se spre casa Iuliei.Se vede in ochii ei frica ....dar Andrei vroia sa fii cat mai calm chiar daca si lui ii era putin frica de reactia lor dar nu vroia sa i-o arate Iuliei.In zece minute au si ajuns. Andrei o tine pe Iulia de mana crezand ca o sa cada de emotie.

-Bunico?esti acasa?

- Da Iulia, suntem in bucatarie eu si bunicul tau.

 -Bunico , bunicule vreau sa vi-l prezint pe Andrei, iubitul meu.

-Iubitul tau? spuse bunica cu ochii cat cepele.

-Da.

-Buna ziua, sunt incantat sa va cunosc.

-Ok ....hai sa mergem in sufragerie si sa discutam, spuse bunica foarte incurcata de aceasta veste.

-Deci....de cand sunteti impreuna?

-De aproape 4 ani , spuse Andrei vazand ca Iulia mai are un pic si lesina.

-Si cumva ati facut dragoste? Findca vad ca tu esti mai mare ....spuse bunica cu un ton raspizat.

-Nu doamna...da sunt mai mare cu 3 ani decat Iulia.Si vroiam sa va anunt ca eu i-am cerut mana Iuliei .

Amandoi bunici au incremenit cand au auzit asta...dar imediat bunciul se ridica si il imbratiseaza pe Andrei.

-Bravo tinere, insfarsit Iulia a gasit un baiat care sa o iubeasca vad in ochii tai ca o iubesti foarte mult felul in care te uiti la ea te da de gol .

- Bine, sunt de acord cu relatia voastra spuse bunica pe ganduri dar inainte sa va casatoriti trebuie sa-ti cunosc familia Andrei.

-Desigur doamna.

-Nu-mi spune doamna ci bunico. 

-Bunico, are ceva daca ma mut la Andrei acasa?spuse Iulia dupa minute in sir de tacere.

-Da, dar aveti grija.

-Desigur , o sa am grija de nepoata dumneavastra ca si de viata mea ca si pana acum.

Amandoi au uracat in masina grabindu-se bucurosi spre casa dar telefonul lui Andrei a sunat si cand a raspuns a ramas mut . Iulia speriata striga la el:

-Andrei!!! ce e??ce s-a intamplat ?

Oare va fi el ?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum