''Tatal dumneavostra...'' aceste cuvinte ii trece prin mintea Iuliei facand-o sa simta miliarde de sentimente iar inima sa i se rupa in mii de bucati...
-Tatal meu..? spune Iulia gata sa lesine.
-Iubire...tatal tau e cel mai mare mafiot, iar atunci cand a fost accidentul el a fost salvat de angajatii lui, dar nu a putut s.o salveze pe mama ta. A urat.o si pe tine la fel, nu a iubit.o niciodata...a fost obligat de familia lui ca daca nu se casatoreste cu ea nu ii va da ...ce are astazi.
-El mi-a luat tot....copilaria...viata..!!! il urasc tipa Iulia incat Andrei se sperie de aceasta latura care nu a mai vazut.o pana acum.
Luand.o incet in brate Andrei o managaia pe spate si o saruta in frunte
-Calmeaza.te iubire, totul va fi bine , nimic nu ti se va intampla cu mine.
-TU NU INTELEGII? il urasccc ! de ce mi.ai ascuns asta ? De cee Andrei? De cee?tipa Iulia fugind din bratele lui Andrei cat de repede putea.
-Imbecilule! De ce i.ai zis de tatal ei? Vroiam sa ii spun eu ca sa nu reactioneze asa.
Andrei fuge imediat spre usa sa vada cat de departe putea ajunge Iulia. Si.a dat seama ca ea avea cheile de la masina lui.
-Dracie!! tipa Andrei dand cu pumnul in una din usile metalice
~~ Intre timp~~
Nu pot sa cred ca mi.a ascuns asa ceva. Tatal meu traieste..si ma vrea moarta..de ce? Ce i.am facut sa ma urasca asa tare? Si care e problema daca stiu ca Andrei e si el in mafie? Nu mai inteleg nimic...conduc masina lui Andrei dar nu stiu unde sa merg. Am ajuns pe o strada principala cred dar nu stiu in ce parte s.o iau ..si o iau la dreapta.Ajung pe o strada micuta printre blocuri si vad o cafenea draguta. Cobor incet si blochez masina . Merg cativa pasi cand deodata simt pe talia mea niste maine masculine care ma trag inspre el. Incerc sa tip dar imi acopera gura cu mana sa. Ma intoarce inspre el si vad doua oceane albastre care se uita la mine . Jur ca daca se mai uita asa la mine o sa lesin chiar acum.
-Cine esti? incerc sa zic cat de incet pot.
-Lucas , si stai cuminte.
-Ce vrei de la mine? Nici nu te cunosc.
-Eu te cunosc de la tatal tau si misiunea mea e sa te rapesc de la Andrei dar vad ca fuga ta m-a ajutat.
Cand Iulia auzi de tatal ei a inceput sa se zvarcoleasca in bretele lui Lucas.
-Lasa.ma in pacee , tipa Iulia.
Luand.o brusc de umeri ii spune clar si raspicat:
-Calmeaza.te , jur ca nu o sa patesti nimic langa mine Iulia , Ti.O JUR. Spunand ultimele cuvinte o saruta animalic muscandu.i buza inferioara aproape sa ii dea sangele .
Iulia la inceput nu a raspuns la sarut dar acele buze moi si mirosul sau mentolat a facut.o sa ii raspunda la fel de animalic.
-Wow..calmeaza.te pisicuto . spuse acesta managaidu.i obrazul incet .
Imediat Iulia se inroseste si se lasa pe spate simtind cum lesina si este prinsa de Lucas si dusa intr.o masina simtind cum vantul incepe sa ii bata prin par pierzand firul intamplarilor.
CITEȘTI
Oare va fi el ?!
RomanceIulia este o fata de 16 ani care ii place foarte mult sa citeasca si sa fie diferita de ceilalti...Dar intr-o zi apare in viata ei Andrei .Un baiat de 19 ani care il cunoaste de mult si este exact cum vroia ea sa fie iubitul ei. Daca vreti sa aflati...