Capitolul 4

28 3 0
                                    

Dimineata Iulia s-a trezit plina de viata parca totul s-a schimbat. Zambea mereu caand se uita la telefon , la mesajele de la Andrei....era fericita cum nu a mai fost de mult timp.

Dupa ce a mancat micul dejun s-a imbracat repede , grabindu-se spre liceu. Afara ,ghici-ti cine o astepta. Era chiar Andrei cu masina sa , o astepta ca s-o conduca spre liceu. Iulia era rosie ca racul cand l-a vazut acolo. 

- Ce faci aici Andrei?

-Te asteptam printesa.

-Ok.....de ce?

- Vroiam sa te conduc la liceu , doar esti iubita mea!

-Iubita ta?

-Da....credeam ca din ce mi-ai zis ieri sugera ca vrei sa fii iubita mea....scuze daca am interpretat gresit.

Imediat Iulia a simtit o frica in suflet ca il va pierde si nu vroia asta....imediat ii zice lui Andrei:

-Stai....da vreau sa fiu iubita ta ,doar ca te-am intrebat fiindca eram surprinsa fiindca tu ai 19 iar eu doar 16...

- Iubire mica, eu te iubesc asa cum esti , mica , alintata, si rasfatata....simt ca esti a mea , si daca te pierd nu stiu ce se va intampla cu mine.

-TE IUBESC ANDREI!! spuse Iulia cu un zambet pe buze si cu o bucurie in suflet ca cineva o iubea asa cum e ,imbratisandu-l pe Andrei

-Si eu te iubesc iubire mica enorm! 

-Pui , cat e ceasul ?spuse speriata Iulia.

- 7:45 ingeras.

- Vai Andrei o sa intarzii.

- Urca in masina printesa o sa ajungem in maxim 10 minute.

Acestia au urcat in masina si erau fericiti ca erau impreuna. Iulia coboara din masina in fuga sarutandu-l pe obraz pe Andrei.El isi zicea in minte, in timp ce o privea fugind spre liceu : ''Ingerasul meu , te voi iubi mereu asa cum esti , acum sunt sigur ca esti A MEA! '' . La scoala Iulia era fericita si se simtea iubita . Tot felul de ganduri ii treceau prin minte , momentele alaturi de el ....si chiar isi zicea ca el sigur va fi ALESUL .

LA SFARSITUL SEMESTRULUI AL DOILEA

-Iulia,esti fericita? o intreaba Maria foarte curioasa .

-Da , sunt cea mai fericita , s-a sfarsit scoala iar astazi e festivitatea de incheiere plus ca tot astazi eu cu Andrei facem 6 luni!

-Wow , felicitari ! Sper sa fii foarte fericita alaturi de el poate chiar el e ALESUL ....dar gandestete bine inainte de orice.

-Ok....mersi oricum! Ne vedem noi ,Maria, trebuie sa plec ma asteapta Andrei .

Iulia era extrem de fericita de tot ce a trait alaturi de Andrei . Imediat a ajuns langa el sarindu-i in brate si sarutandu-l ferbinte cu o sete de el .

-Iubire , La multi ani! Te iubesc enorm Andrei .

-La multi ani si tie printesa ! Si eu te iubesc, esti viata mea.

-Si unde mergem acum ,iubire? intreaba Iulia cuprinsa de multe emotii si de curiozitate.

- Vei afla ingeras , urca in masina si vei vedea.

Andrei sa gandit la o mare surpriza pentru Iulia . A condus pana la hotelul Plaza unde a dus-o la restaurant.

-Iubire , ce facem aici ? intreba Iulia.

-Vom servi pranzul impreuna printesa , un pranz special pentru noi.

Dupa ce s-au asezat la masa si au servit primul fel , Andrei se uita doar in ochii ei sa vada ce simte ...daca e fericita, daca se simte speciala asa cum isi dorea el.Fara ca sa observe Iulia , Andrei scoate din buzunar un mic saculet rosu de satin in care era un lantisor de argin cu numele Iuliei  gravat cu pietricele foarte stralucitoare. 

-Printesa, azi ca implinim 6 luni vreau sa-ti arat dragostea mea. 

In mintea Iuliei treceau multe ganduri , daca se referea Andrei ca vrea sa faca cu ea dragoste....ea nu era pregatita pentru asta....dar se gandea ca poate fi doar un simplu cadou...era speriata. Andrei se ridica de pe scaun si se duce in spatele Iuliei unde ii pune in jurul gatului lantisorul , apoi saratand-o.

-Andrei.....

Oare va fi el ?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum