-Te rog Andrei...lasa-l acum a trecut tot , si nu vreau sa mai avem de aface cu el.
Stand pe ganduri Andrei raspunde mieros si incepe sa o sarute incet :
-Ok,te iubesc printesa mea!
Incet Andrei s-a aplecat peste Iulia sarutand si dezmierdand fiecare parte a gatului ei sensibil si lasand mici muscaturi pe gat. Totul incepe sa ia contur in mintea Iuliei : EL ERA ALESUL. Avand in fata ei pe baiatul care i-a sucit mintile si care a facut-o sa simta ce inseamna cu adevarat dragostea a incercat sa fie acaparata de toate sentimentele care le simtea cand era langa el si sa uite de tot ce se putea intampla atunci cu ...Alex.
Dupa o noapte fierbinte extenuata Iulia a adormit cu capul pe pieptul lui Andrei . Andrei chiar daca era obosit nu putea sa doarma. Se gandea la planul care in aceea zi va fii pus in aplicare. Trebuia ssa aiba mare grija ca Iulia sa nu pateasca nimic si se astepta la tot ce e mai rau mai ales la reactia ei cand va afla ca el e capul unei mafii.
* * * * * *
Razele soarelui intrau prin perdeau lila exact pe chipul firav al Iuliei. Deschizand ochii vedea chipul logodnicului ei iubit care dormea cu capul pe pieptul ei . Zambind se juca cu parul lui cand deodata simte cum el se juca cu sanul ei si vede ca zambeste satisfacut . Rusinata , se ridica din pat dar Andrei o prinde de solduri si o trage peste el.
-Unde crezi ca te grabesti ? zise Andrei cu un zambet malefic pe fata tachinandu-i una din fese.
-Andrei...mie foame vreau sa ma duc la bucatarie...Andreiiii..hihih...Andreiii....hihihihih ....opreste-tee.
-Ce mami? :D nu-ti place sa te gadil? Stai aici cuminte ca ma duc eu sa fac ceva de mancare.
-Bine , du-te dar sa nu arzi ceva prin bucatarie :3
-Ha ha :P
DUPA 30 DE MINUTE
Iulia nemairezistand stand in pat coboara pe scari pana in bucatarie unde il gaseste pe Andrei muncind sa faca de mancare. Il imbratiseaza de la spate si ii saruta umarul .Imediat acesta se intoarce si o ridicain brate si o pune pe mobila de bucatarie si o saruta flamand precum un leu care nu a mai prins prada de cateva zile. Intrerupand sarutul pentru a respira Iulia zice :
-Yammy :D ce ai facut bun aici iubire?
-Ceva bun si dulce ca si printesa mea .
-Te iubesc ,Andrei !
-Si eu te iubesc, mami! Hai sa mancam .
Stand la masa Iulia a observat ca Andrei era cam distras de la conversatia lor si ca statea numai pe ganduri.
-Andrei? Esti bine?
-Ce..da sunt bine iubire.
ŢRR ...ŢRR..
-Alo? intreaba Andrei foarte speriat.
-Sefu...planul e in aplicare i-am dat mesaj lui Alex si din surse sigure stim ca acum e in drum spre acel parc decii...aduceti-o pe Iulia aici.
-Ok..ne auzim mai incolo.
-Cine era iubire?
-Un amic mami...hei am o idee vrei sa ne plimbam un pic in parcul in care ne-am mai plimbat cand deabea ne cunosteam?
-Da , stai sa ma schimb si mergem.
-Ok ma schimb si eu si te astept la usa.
DUPA O ORA
-Iubire , vrei sa iti iau o inghetata?
-Da Andrei , vreau . Te astept pe banca asta.
-OK.
INTRE TIMP
Andrei s-a dus acolo unde echipa lui se ascundea .
-Ce stiti despre Alex?
-Sefule, stim ca a intrat in parc si ca o cauta deci trebuie sa fim foarte atenti la orice.
-Bun deci fi-ti pregatiti de ceea ce e mai rau.
-Vom fi.
Dupa 10 minute in care Andrei vorbea cu echipa lui Alex se plimba prin parc pana cand a vazut-o pe Iulia pe o banca uitandu-se in telefon.
-Hopaaa ....da pe cine avem noi aici ?
-Alex......
-Chiar eu in persoana pisicuto :D .
-Lasa-ma in pace daca te apropii de mine tip si va veni Andrei sa ma salveze.
-A da...capul mafiei va veni sa isi salveze logodnica ...hahaha hai ca ma faci sa rad pisicuto.
-POFTIM?! Cap de mafie?
-Da iubire nu stiai ca iubitelul tau e capul unei mafii?
-....Nu...Tu ma minti Andrei nu mi-ar ascunde asa ceva....
Ajungand in fata ei o trage inspre el si incepe sa o sarute fortat.
-Vai printesa , nu ar trebui sa fii cu un mincinos ci cu mine eu sunt diferit de el .
-Andreiii!!!! Ajutor!!! tipa Iulia cat o tineau plamanii.
Auzind tipetele Andrei imediat sare sa o salveze alaturi de echipa lui.
-Iati mainile murdare de pe iubita mea Alex!
CITEȘTI
Oare va fi el ?!
RomanceIulia este o fata de 16 ani care ii place foarte mult sa citeasca si sa fie diferita de ceilalti...Dar intr-o zi apare in viata ei Andrei .Un baiat de 19 ani care il cunoaste de mult si este exact cum vroia ea sa fie iubitul ei. Daca vreti sa aflati...