Capitolul 3

24 3 0
                                    

In 2 minute Iulia era la banca . Andrei era foarte dragut imbracat cu tenisi , blugi negri si un hanorac albastru inchis. 

- Printesa, insfarsit ai venit !

- Scuze daca te-am facut sa astepti Andrei.

- Nu-i nimic printesa ! am ajuns acum 5 minute.

S-au asezat pe banca si Iulia timida intreaba:

-Si....ce vroiai sa-mi zici asa de important?

-Paii.....Am sa-ti spun direct .... TE IUBESC!  Te iubesc cum nu am mai iubit pe nimeni. Chiar daca am iceput din nou sa vorbim doar de cateva zile simt ca tu esti perfecta pentru mine ; esti desteapta , cuminte, intelegatoare....esti tot ce mi-am dorit la o fata.

-Wow Andrei ....nu stiu ce sa spun ... adica nu vreau sa crezi ca nu simt nimic pentru tine ba chiar simt foarte multe ....dar nu stiu ce....simt ca iti pot spune orice , cu tine pot fi eu insumi....

-Deci printesa? Ma placi si tu? intreaba Andrei cu o teama in suflet sa nu fie resprins fiindca simtea ca daca o pierde pentru el viata nu ar mai fi contat.

-DA ,Andrei , te plac foarte mult ! 

In acel moment Andrei se apropie de ea si o imbratiseaza strans dar inca ii era frica sa o sarute chiar daca vroia foarte mult ....a ezitat . Se juca cu parul Iuliei si isi punea capul pe umarul ei . Iulia se simtea protejata si fericita cum nu s-a mai simtit niciodata.

-Cat e ceasul Andrei ?

-15:30 de ce?

- Vai ....trebuie sa ma duc acasa cred ca bunici mei sunt ingrijorati ....

- Ok printesa , du-te mai vorbim prin mesaje.

-Ok pui.

-Pui?

-Da? nu-ti place ? 

-Ba da, la nebunie iubirea mea.

 Iulia a ajuns imediat acasa foarte bucuroasa . Dupa ce a mancat , s-a apucat de teme si pe la ora 18:45 a primit un mesaj de la Andrei : '' Iubirea mea, sunt asa de fericit ca ti-am zis ce simt doar ca sunt trist....stii de ce? ....fiindca sunt un pampalau ca nu te-am sarutat.....dar o voi face maine cand ne vom vedea daca vrei printesa mea! '' 

 

Oare va fi el ?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum